Kexmanden Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du er så søt når du er betatt Jeg ble (be)tatt igår.. Av typen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg ble (be)tatt igår.. Av typen Yuck! Lenke til kommentar
Kexmanden Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg ble (be)tatt igår.. Av typen Yuck! Hvorfor det? Er jo helt naturlig, jeg skal ikke nevne navn, men jeg vet ihvertfall en forumbruker som er veldig betatt av deg! Og det er en gutt, en kamerat av typen min tenk, så er jo ikke ekkelt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvorfor det? Er jo helt naturlig, jeg skal ikke nevne navn, men jeg vet ihvertfall en forumbruker som er veldig betatt av deg! Og det er en gutt, en kamerat av typen min tenk, så er jo ikke ekkelt. Bare én? skuffans Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fuck it, jeg spør først >.< Du er så søt når du er betatt was? o.o Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 At folk ikke lærer. Lærer hva? oO was? o.o Love is in teh fiber? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg er så utrolig glad for at jeg har kjæreste, og det spiller ingen rolle om det er en gutt, følelsen våre's er ekte uansett Jeg tror noen av dere vet hvem han er, han vanker ihvertfall mye i "DNFK", ettersom han var en av de som fortalte meg om kafèen. Er det datasmurf? *smekke på pungen* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er det datasmurf? *smekke på pungen* Trenger ikke smekke, søler ikke under måltidet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 @pepsi ehm, til deg jo pus. rawr. ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er det datasmurf? *smekke på pungen* Trenger ikke smekke, søler ikke under måltidet Åh, du ass *knipse pungen til* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Lekkert svar, Pepsi. Det blir kanskje kristen skole på meg i Bergen. :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Åh, du ass *knipse pungen til* auuuch Lekkert svar, Pepsi.Det blir kanskje kristen skole på meg i Bergen. :!: Tjihi Kristen skole oO why? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Grøss, kristne Brenn! *tenke tilbake på sine erfaringer med kristne mennesker de siste årene og nikke bifallende til sitt eget utsagn* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har bare bra erfaring med de jeg o.0 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Tjihi Kristen skole oO why? De har intensivkurs og sånn til en mer eller mindre billig penge, noe sonans ikke ville bistå med. Ikke min feil at den er kristen. Jeg får bare håpe (hvis jeg søker og kommer inn) at de ikke preiker for mye kristendom i matten og biologien. =/ Endret 20. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei! Jeg bare lurte på hva som kjenneteegner et reisebrev. Eller hva er kritierene for at det er et reisebrev. F.eks. er kjennetegnene til eventyr gjentagelse, "Det var en gang", "snipp snapp snyte så var eventyret ute", hjepere, tallene 3 og 7, etc Takker for hjelp Og ja jeg har googlet det, men finner ingenting... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Mine kristne har stort sett vært amerikanske blodkristne, en del fanatikere her hjemme og slikt. Kristne skoler ødela kompisen min >< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Mine kristne har stort sett vært amerikanske blodkristne, en del fanatikere her hjemme og slikt. Kristne skoler ødela kompisen min >< Vel jeg har aldri møtt amerikanske kristne så jeg ser på meg selv som relativt heldig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg bodde hos en kristen, amerikansk familie i fjor sommer. Alltid like gøy å finne nye måter å dodge samtaler om bush, midt-østen og jesus Men faen, nå har jeg kasta mat for 600 spenn. Djeez, det skjærer meg i hjertet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg