Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Engelskeksamen om 35 minutt. Temaet er Time, hva skal jeg skrive om? Time som i tid ikke sant? Et liv, evolusjon (farlig emne da det er lett å spore av), alderdom, kan tid være et fast begrep? osv osv, brukte selv å ha brain-storming før tentamen, men er ganger da jeg plutselig kom på noe halveis inne i tentamen, ikke forsvarlig, men det gikk jo som regel greit. hvem skulle trodd det? Jeg Æhblæh. ....jeg liker ikke sola. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 da var man så lei av å bruke ie på skolen at man lasta ned firefox ^^, tror ikke jeg har lov til det men det er sol, tror det blir varmt i dag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 da var man så lei av å bruke ie på skolen at man lasta ned firefox ^^, tror ikke jeg har lov til det men det er sol, tror det blir varmt i dag Fåkke lov jeg heller her på jobb. Brudd på lisensbestemmelser blæææ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ok, nå står jeg ovenfor en litt vanskelig avgjørelse her, hjelp ønskes. Jeg har ei veldig god venninne i Sverige som jeg har lyst til å besøke, grunnen til at jeg ikke har gjort det enda er forskjellige personlige grunner (både fra hennes side og min egen). Jeg har bare pratet med henne via msn, men har addressen hennes (skulle sende en gave som jo aldri ble sent -..-" ) så jeg vet hvor hun bor osv. Det jeg da har lyst til, er å ta perm tidlig i Juni, for å dra til henne på en slags "overraskelses visitt", sånn at jeg endelig får møtt henne og snakket med henne. Problemene er dog: 1. Moren til venninnen hennes fikk diagnosen kreft i går, og jeg lurer på om det kanskje ikke er for "snart" å dra dit 3-4 uker etter dette? Venninnen er visst hennes eneste gode venninne, og hun vil jo uten tvil prøve å være der for henne gjennom denne tunge tiden (de bor ganske langt unna hverandre). 2. Jeg vet ikke hvordan hun vil reagere på dette, da vi har diskutert dette før, men det har aldri liksom blitt noe av det, det virker for meg (som er paranoid) at hun ikke vil snakke om dette, som om hun er litt "njaaaa" til det. Også plutselig står jeg på døren uten noe avtale eller noe sånt. 3. Skal jeg ta sjansen på at hun faktisk er hjemme? altså det er jo ikke krise sånn sett om hun ikke er det, siden jeg da bare kan dra hjem igjen og nyte resten av permen hjemme, men poenget er jo som sagt å kunne dra til henne. Help! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvor gammel er ho? Kan for ende opp med at du blir kasta på gata enten av ho eller foreldra. Er nok greit å ha avtalt, eventuellt reise til noen andre på stedet ho bor og heller sende en melding "hey, tar meg en tur innom jeg om det er greit. er tilfeldigvis i strøket" ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hun bor alene i leilighet. og jeg kjenner ingen andre der, men hvis hun kaster meg ut eller lignende, så drar jeg heller hjem igjen. Poenget er som sagt "bare" en overraskelses visitt, altså bare møte opp på døren hennes (er vel frykten for å bli avist, eller at jeg rett og slett ikke klarer å møte henne på noen annen måte enn å være creepy >.< ). Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 *lykkerus* Fikk mail i dag, om att pc-en min endelig er sendt. Så da har jeg forhåpentligvis en liten 9" asus eee i postkassen i løpet av en ukes tid Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hun bor alene i leilighet. og jeg kjenner ingen andre der, men hvis hun kaster meg ut eller lignende, så drar jeg heller hjem igjen. Poenget er som sagt "bare" en overraskelses visitt, altså bare møte opp på døren hennes (er vel frykten for å bli avist, eller at jeg rett og slett ikke klarer å møte henne på noen annen måte enn å være creepy >.< ). Om du er redd for å bli avvist er det ihvertfall ikke særlig lurt å reise^^ Men for all del, å være impulsiv is teh shit Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hun bor alene i leilighet. og jeg kjenner ingen andre der, men hvis hun kaster meg ut eller lignende, så drar jeg heller hjem igjen. Poenget er som sagt "bare" en overraskelses visitt, altså bare møte opp på døren hennes (er vel frykten for å bli avist, eller at jeg rett og slett ikke klarer å møte henne på noen annen måte enn å være creepy >.< ). Om du er redd for å bli avvist er det ihvertfall ikke særlig lurt å reise^^ Men for all del, å være impulsiv is teh shit Redd for å bli avist er jeg alltid, og som sagt, jeg er jo litt redd for det, og hun kan jo i verste fall bli vanvittig sur, men det føles nesten som om det er den eneste måten å få møtt henne på, og jeg vil veldig gjerne møte henne. Dessuten har jeg aldri vært særlig smart.. føler jeg fremstår som veldig egoistisk for øyeblikket <.< Endret 20. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den som intet våger, intet vinner Men husk at du kanskje ofrer vennskapet da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den som intet våger, intet vinner Men husk at du kanskje ofrer vennskapet da Ja tror du at det kan bli så ille? At vennskapet går til h liksom? Regner med at hun kan bli veldig sint, men er litt rart om hun skulle gi avkall på vennskapet pga det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kjenner ikke til vennskapet deres jeg men, hvis hun ikke viser noen interesse for å møte deg så betyr det ofte at hun ikke er interessert. Merklig nok ;O Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kjenner ikke til vennskapet deres jeg men, hvis hun ikke viser noen interesse for å møte deg så betyr det ofte at hun ikke er interessert. Merklig nok ;O vel hun har jo sagt at hun vil møte meg, men det passer liksom aldri, hun er veldig "nja" som sagt når jeg spør. Vi snakker jo sammen hver dag og har en veldig god tone. Men men, jeg får se hva jeg gjør, hva er vel et vennskap om det ikke tåler en litt uventet gjest? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva er vel et vennskap om det ikke tåler en litt uventet gjest? Bra sagt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vær nå forsiktig. Uventede gjester kan komme på veldig ubeleilige tidspunkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vær nå forsiktig. Uventede gjester kan komme på veldig ubeleilige tidspunkt. Derfor; spør på forhånd. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vær nå forsiktig. Uventede gjester kan komme på veldig ubeleilige tidspunkt. For eksempel midt i reprisen av glamour Lenke til kommentar
Kexmanden Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hei sveis, jeg er ny her, etter å ha hørt masse lovord fra kamerater så tenkte jeg at jeg skulle prøve å gi dette en sjangs, da de går å prater om "DNFK" hele tiden og at de prater om blablabla, så ville jeg å se om det virkelig er så bra som han sier. Så ja, jeg er ny, regner ikke med at dette er 4chan o.l og jeg vil bli kalt newfag osv osv^^ Hva gjør man her inne? Bare prater? Endret 20. mai 2008 av Kexmanden Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei sveis, jeg er ny her, etter å ha hørt masse lovord fra kamerater så tenkte jeg at jeg skulle prøve å gi dette en sjangs, da han går å prater om "DNFK" hele tiden og at de prater om blablabla, så ville jeg å se om det virkelig er så bra som han sier. Så ja, jeg er ny, regner ikke med at dette er 4chan o.l og jeg vil bli kalt newfag osv osv^^ Hva gjør man her inne? Bare prater? Er det deg Jonas? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) For eksempel midt i reprisen av glamourEller verre, midt i Home and Away. Endret 20. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg