Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Loveless, don't you want me to practice my english? :/ it's only for a while.. Ikke egentlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sluttet allmennnenenenene 2 året, var ikke no for meg. Har ikke gått skole siden. I R RETARDED. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bah, vanskelig å få meg selv til å vaske gulvet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva med å ikke sitte her og klage over det men bare gjøre det? En sånn liten ide. Kitty henger heller med de kule folka Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva med å ikke sitte her og klage over det men bare gjøre det? En sånn liten ide.Kitty henger heller med de kule folka Derfor hun ikke gidder å være her nå,s elv om du er her? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det går jeg til sengs. Må se om det er noe bra på Headbanger's Ball selv om det oftest ikke er det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg har begynt å høre på sånn svart nigga hiphop og svensk techno i det siste... :s http://www.last.fm/user/Therious/ Dette er det jeg vanligvis hører på... Endret 19. mai 2008 av Håks Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har begynt å høre på sånn svart nigga hiphop og svensk techno i det siste... :s*slap*! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva med å ikke sitte her og klage over det men bare gjøre det? En sånn liten ide.Kitty henger heller med de kule folka Who? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men det er så mye mer fristende å se Simpsons, henge her og preike skit på MSN Og jeg klager ikke, jeg klager bare over negative ting. Jeg liker å vaske gulv, det er bare det at jeg har vanskelig for å komme i gang med ting. Derfor fyller jeg aldri bensin på scooteren før det er for sent Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Derfor hun ikke gidder å være her nå,s elv om du er her? Folk forlater som oftest når jeg er innom her så det er ikke noe nytt Håks: alltid godt å finne andre musikk-sjangre å høre på så du skal bare forsette Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Selv har jeg gjenoppdaga svensk hiphop (og nei, jeg snakker verken om Petter, Ken, Snook eller *grøss* Timbuktu) og storkoser meg med det når jeg skal sove ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har aldri hørt på sånn The Game, Lil'wayne, 50 cent og sånn før. Litt forandring fra Dimmu Borgir, Chimaira og Killswitch Engage... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Selv har jeg gjenoppdaga svensk hiphop (og nei, jeg snakker verken om Petter, Ken, Snook eller *grøss* Timbuktu) og storkoser meg med det når jeg skal sove ^^ Ikke diss Timbuktu! Han lagde tross alt en egen sang om rohypnol Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har mer sans for litt mer oldschool rap.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg liker ikke Timbuktu i det hele tatt. Nei, gi meg Looptroop og Mobbade Barn Med Automatvapen. Der har du rapen sin <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg