LeLiLa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Thank you very much b-real (: I appriciate that. We don't start before 9 o'clock tomorrow, lots of time mate, anyways. I'll be moving to the english thread now so see ya guys... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Polarbrød med nugatti var litt godt egentlig. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bah, I found out that there's no one at the english general discussion thread, so I'm heading back here, what's up guys? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bah, I found out that there's no one at the english general discussion thread, so I'm heading back here, what's up guys? Du postet jo ikke der engang, din svamp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 For et sjokk. Hvorfor joiner du heller ikke et engelsk-språkelig forum? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Well, I'll just join your chat, it takes time to make an account and stuff... Btw Skarstad, look at the "last posted time" and you'll see what I mean (: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Trodde det bare var bokmål eller nynorsk her jeg? Med visse unntak da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det er vel ingen unntak Loveless? Folk som skriver på dialekt er noe av det mest irriterende jeg vet om. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Det er vel ingen unntak Loveless? Folk som skriver på dialekt er noe av det mest irriterende jeg vet om.Unntakene er de som har dysleksi og "dysleksi". red@loveless: Engelsk, svensk og dansk er og tillatt, om jeg husker riktig. Endret 19. mai 2008 av NgZ Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Loveless, don't you want me to practice my english? :/ it's only for a while.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Vietse, er du Gotzone eller har du bare samme avatar? Edit: Det sto i siggen ja. Endret 19. mai 2008 av Olum Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Dialækt e da ikje så irriteranes då...æ bære kosli jo. *stikker og henter en kaffekopp til* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har funnet den perfekte motvekten til alle de uorginale folka der ute som tatoverer koffein-molekylet: 50 øre til den som klarer å se hva det er. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vietse, er du Gotzone eller har du bare samme avatar? Les signaturen hans. :B In other news: Historie er kjeeeeedelig. Jeg vil gå på en skole der jeg kun har matte og fysikk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Dialækt e da ikje så irriteranes då...æ bære kosli jo. *stikker og henter en kaffekopp til* Jo, dìalekkt ær noe a de værrste jæ leser. Mann må bruke mye mer ti på å fårstå de såmm står dær. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 da er klær gjennom internett bestilt. Litt spent faktisk anyhow, hva skjer her da? ligger i senga med PC har pryo uka (utplassering) og jobber på en barneskole. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vietse, er du Gotzone eller har du bare samme avatar? Les signaturen hans. :B In other news: Historie er kjeeeeedelig. Jeg vil gå på en skole der jeg kun har matte og fysikk. Ikke enig. Historie er et av de mest interessante fagene jeg har. dessverre kommer jeg til å miste mye av det når jeg etterhvert skal ha masse matte og fysikk i 2. klasse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Historie er et genialt fag. Skulle ønske det var mer historie på skolen. Oh wait...jeg gikk ikke så mye skole Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 da er klær gjennom internett bestilt. Litt spent faktisk anyhow, hva skjer her da? ligger i senga med PC har pryo uka (utplassering) og jobber på en barneskole. Høres morsommere ut enn det jeg gjorde. Jeg jobbet en uke med å sette matvarer inn i hyllene på Meny. Jeg misunner kameratene mine. Han ene bygde PC-er for Komplett og han andre testet AoC hos Funcom over et år før det kom ut. Historie er et genialt fag. Skulle ønske det var mer historie på skolen. Oh wait...jeg gikk ikke så mye skole Gikk ikke så mye? Droppa du ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg