Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ingen unntak Loveless? Folk som skriver på dialekt er noe av det mest irriterende jeg vet om.
Unntakene er de som har dysleksi og "dysleksi".

red@loveless: Engelsk, svensk og dansk er og tillatt, om jeg husker riktig.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Dialækt e da ikje så irriteranes då...æ bære kosli jo.

*stikker og henter en kaffekopp til*

Jo, dìalekkt ær noe a de værrste jæ leser. Mann må bruke mye mer ti på å fårstå de såmm står dær.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

da er klær gjennom internett bestilt. Litt spent faktisk :p

anyhow, hva skjer her da? ligger i senga med PC :) har pryo uka (utplassering) og jobber på en barneskole.

Lenke til kommentar
Vietse, er du Gotzone eller har du bare samme avatar?

Les signaturen hans. :B

In other news: Historie er kjeeeeedelig. Jeg vil gå på en skole der jeg kun har matte og fysikk. :love:

Ikke enig. Historie er et av de mest interessante fagene jeg har. dessverre kommer jeg til å miste mye av det når jeg etterhvert skal ha masse matte og fysikk i 2. klasse.

Lenke til kommentar
da er klær gjennom internett bestilt. Litt spent faktisk :p

anyhow, hva skjer her da? ligger i senga med PC :) har pryo uka (utplassering) og jobber på en barneskole.

Høres morsommere ut enn det jeg gjorde. Jeg jobbet en uke med å sette matvarer inn i hyllene på Meny. Jeg misunner kameratene mine. Han ene bygde PC-er for Komplett og han andre testet AoC hos Funcom over et år før det kom ut.

Historie er et genialt fag. Skulle ønske det var mer historie på skolen. Oh wait...jeg gikk ikke så mye skole :p

Gikk ikke så mye? Droppa du ut?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...