b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sånn fast eller pga du har gitt vedkommende musikken hennes? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Natta, og lykke til på engelsken i morra. Jeg har ikke eksamen før på onsdag, men da i matte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Matte er vanskelig for de som ikke er riktig anlagt for det. Er du god i matte? Lykke til uanz! Natta igjen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sånn fast eller pga du har gitt vedkommende musikken hennes? meg du snakker til nuh? hu fant det på egenhånd. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har overlevd verre, men for faen. Nai.Do tell. =D Smurf: Ikke meningen å være slem. Men bildet jeg fikk i hodet var bare.. Morsomt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, hu høres kanskje komisk ut når jeg beskriver a, men tro meg. Hu er langt fra. Hu er bare ekkel :| Død over henne >< Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Deg ja. Isåfall så er det litt skremmende kanskje Ipod-en min døde her om dagen. Nå må en trave rundt uten musikk. Tror jeg skal få den levert inn å høre om en kunne ha fått den ordnet. Må-ha-musikk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Matte er vanskelig for de som ikke er riktig anlagt for det. Er du god i matte? Lykke til uanz! Natta igjen Jeg er litt over gjennomsnittet i matte. Prøvene går helt greit når de bare handler om det vi hadde i det siste kapittel. Det er verre når vi har en prøve med pensum for de siste 10 årene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men valker i nakken? 150 og hvor mange kilo? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Deg ja. Isåfall så er det litt skremmende kanskje Ipod-en min døde her om dagen. Nå må en trave rundt uten musikk. Tror jeg skal få den levert inn å høre om en kunne ha fått den ordnet. Må-ha-musikk Skjedde det samme med Creativen min. Den bare orket ikke lengre. Nå har den vært til reperasjon 3 ganger på et år, så nå må jeg snart få en ny, pengene tilbake eller et gavekort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er så stress uten musikk når en går. Hva annet skal en bedrive tiden med annet en å gå? Jeg må jo ha noe å synge til når en spaserer rundt i den vide verden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Derfor har jeg sanger som svirrer rundt i hodet hele tiden som jeg går og synger på. Okay, folk stopper og ser og peker og snakker, men det får de bare gjøre. Jeg er fornøyd ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har fått en tendens til å nynne på forskjellige korpsmarsjer mens jeg går. Det er blitt ganske irriterende til tider, men det er greit for å opprettholde gåhastigheten. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Okay guys, since I have english exam tomorrow, I will join your chat and write in english to gain some practice, what's up? (: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 god natt forum og det som måtte være. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Korpsmasjer? Lal, det hørtes irriterende ut Vietse: er en egen chatte-tråd for de som vil øve på engelsken sin i språk-seksjonen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Engelske jenter.Grose. På over 150kg? Langt, langt mer enn grose. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Okay guys, since I have english exam tomorrow, I will join your chat and write in english to gain some practice, what's up? (: You should go to bed, so you're not tired at your examination. Endret 19. mai 2008 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg