Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Blondina legger seg i sin store seng helt alene *hint hint*Natta alle søte, spesiellt Ida <3 Makes two of us... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vi sluttet i sta, Demille. ^^ Faen ass. Jeg som ville være kul fredsmekler.. (Jeg var bare litt treig med å svare, ser det ut til) Sikkert fordi du faktisk har et liv. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da er vi to. Veldig dårlige assosiasjoner ><*grøsse og prøve å blokke ut bildene og de fæle minnene* Ho er vel ikke fra sørlandet, kristen og snakker som en mann? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da er vi to. Veldig dårlige assosiasjoner ><*grøsse og prøve å blokke ut bildene og de fæle minnene* Ho er vel ikke fra sørlandet, kristen og snakker som en mann? Nei, hu er fra Midt-Norge, lilla hår, 150 kg, strekkmerker på lillefingrene, valker i nakken, psykobitch og eksen min. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Makes two of us...ASL? Nei jeg har ADSL jeg Dessuten har jeg utovertiss. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nei, hu er fra Midt-Norge, lilla hår, 150 kg, strekkmerker på lillefingrene, valker i nakken, psykobitch og eksen min.xDSriøst. Nå lo jeg faktisk. Takk smurf. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nei, hu er fra Midt-Norge, lilla hår, 150 kg, strekkmerker på lillefingrene, valker i nakken, psykobitch og eksen min. Å ja, det med fingrene stemte ikke, denne her gnager av sin egen hud på fingrene. Og valker har hun ikke. Hun ser bare litt gravid ut til tider, og har lange og knekte sosiale antenner... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nei, hu er fra Midt-Norge, lilla hår, 150 kg, strekkmerker på lillefingrene, valker i nakken, psykobitch og eksen min.xDSriøst. Nå lo jeg faktisk. Takk smurf. Flott at noen gjør. Jeg grøsser og angrer meg like mye for at jeg drakk meg så full den gangen at jeg ikke visste hva jeg svarte ja på. Dagen derpå var et helvete, jeg husker ikke så mye. Jeg svimte av tror jeg. Med vilje etter å ha stanga hodet i veggen gjentatte ganger. *hate* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men nå legger jeg meg faktisk. Fremdeles plass i senga til en (eller tre) til Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men nå legger jeg meg faktisk. Fremdeles plass i senga til en (eller tre) til Jeg kommer snart, bare pusse tennene først Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Må si valker i nakken hørtes diggeligg ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men nå legger jeg meg faktisk. Fremdeles plass i senga til en (eller tre) til Kommer så fort jeg får vaska gulvet ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg kommer snart, bare pusse tennene først Guddie Kommer så fort jeg får vaska gulvet ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Må si valker i nakken hørtes diggeligg ut. Rawr. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Må si valker i nakken hørtes diggeligg ut. Vil du ha bilder, navn, adresse osv? OBS, stor fare for å ende til psykolog etter at hu prøver å ha sin vei med deg mot din vilje. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 haha ei venn av meg i kina hører på sissel kyrkjebø Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Engelsk eksamen for oss 10. klassinger i morgen. Sov 3 timer forrige natt, så tenkte det var lurt å gaine litt søvn før den viktige morgendagen. Natta forum Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Rawr. ^^*spisse klør og ha sexytime-blikk* Vil du ha bilder, navn, adresse osv?OBS, stor fare for å ende til psykolog etter at hu prøver å ha sin vei med deg mot din vilje. Jeg har overlevd verre, men for faen. Nai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg