Hellemyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har dere MiG\MAG apperater på båten?MiG, MAG, TiG og MMA (shielded metal). I tillegg til mange bærbare sveiseapparater har vi noen faste, stasjonære nede i maskinrommet for presisjons-sveiser. Haah! Sjøfaglæreren på skolen sier at man ikke har MIG MAG apperater på båter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hun hadde satt skriftstørrelsen i word til 50 ellerno? ...I wish. Caps Lock. This calls for a Facepalm. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Haah! Sjøfaglæreren på skolen sier at man ikke har MIG MAG apperater på båter Jaha? Du må ikke spørre meg hvorfor vi har MIG/MAG ombord, da vi har det. Om sjøfagslæreren din sier det, er det din sak, men om vi har det, er det nok vår sak, du... Vi har det, enten sjøfartslæreren din liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jaha? Du må ikke spørre meg hvorfor vi har MIG/MAG ombord, da vi har det. Om sjøfagslæreren din sier det, er det din sak, men om vi har det, er det nok vår sak, du... Vi har det, enten sjøfartslæreren din liker det eller ikke. Dere har det vel fordi MIG sveising er bedere og lettere enn lysbuesveising. Og jeg mener ikke at dere er teite fordi dere har MIG MAG, men at lærenen er teit fordi han sier at man ikke har MIG MAG apperater på båter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hun hadde satt skriftstørrelsen i word til 50 ellerno? ...I wish. Caps Lock. This calls for a Facepalm. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Man kan si det sånn, ja. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dere har det vel fordi MIG sveising er bedere og lettere enn lysbuesveising. Og jeg mener ikke at dere er teite fordi dere har MIG MAG, men at lærenen er teit fordi han sier at man ikke har MIG MAG apperater på båter. Sannsynligvis. Du må nå legge merke til at matrosene ombord ikke har noe med sveising i det hele tatt, da vi har mye annet å bry oss om. Læreren din virker litt utdatert da... Men selvsagt, kommer litt ann på behovet. En fiskeskøyte har nok ikke brukt for det utstyret vi har. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eneste jeg veit om sjølivet er at kondomer tydeligvis kun er for sjømenn. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eneste jeg veit om sjølivet er at kondomer tydeligvis kun er for sjømenn. WTf? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eneste jeg veit om sjølivet er at kondomer tydeligvis kun er for sjømenn. WTf? Bare tulla, hehe. Bestefaren min var "til sjøs" da han var yngre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Bare tulla, hehe. Bestefaren min var "til sjøs" da han var yngre. Begge foreldrene mine og. EDIT: Og farfar. Og oldefar. Oldefar på farssiden smuglet folk over grensen under krigen, og døde i 1945... av kreft i munnhulen. o_O Endret 11. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ahh, deilig med litt trening Nå kan jeg slaske i helga med god samvittighet ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det du som fakka "Lommemannen" Eplefe, du er den Henrik tror det var som avslørte han Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det du som fakka "Lommemannen" Eplefe, du er den Henrik tror det var som avslørte han Eplefe hadde da ikke tysta... hu hadde bare rota rundt i lommene til hu fikk balletak og røska dem løs Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eplefe hadde da ikke tysta... hu hadde bare rota rundt i lommene til hu fikk balletak og røska dem løs Og på en måte som var så smertefull at han hadde meldt seg selv innen kvelden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Da var jeg hjemme etter Oslo's beste kebab . Kjører i meg rundt 750 gram druer nå. KOmmer til å sitte over dassen hele dagen. Hvaa? 13 minutter uten noen innlegg? Er dere syke? Hører på Anjunabeats vol 3, mixed by Above & Beyond. Herlig! Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da var jeg hjemme etter Oslo's beste kebab . Kjører i meg rundt 750 gram druer nå. KOmmer til å sitte over dassen hele dagen. Ooooh, frista med kebab nå ja. Blir heller 310gr baconcheese burger på med i kveld Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hører på Anjunabeats vol 3, mixed by Above & Beyond. Herlig! Jeg vil ha kebab. Jeg vil, jeg vil, jeg vil. Men jeg tror jeg heller skal lage meg sjømat og ris og vårruller. Mhh.. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare tulla, hehe. Bestefaren min var "til sjøs" da han var yngre. Deeet var min og! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Da var jeg hjemme etter Oslo's beste kebab . Bislett? Lenge siden jeg har spist der nå... Edit: Bare tulla, hehe. Bestefaren min var "til sjøs" da han var yngre. Deeet var min og! Min og. Endret 11. januar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg