Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gingers er nice, blondes too, men jeg liker nå mørkeblond, mørkebrun og sort best jeg da Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gingers er nice, blondes too, men jeg liker nå mørkeblond, mørkebrun og sort best jeg da Trodde det var grønt jeg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gingers er nice, blondes too, men jeg liker nå mørkeblond, mørkebrun og sort best jeg da Legger merke til det^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Om det er noe du vil si, så ta det på privaten heller... Ikke intresert i og ta dette her... Ikke jeg heller! Dette sårer bare følelsene mine!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Who cares så lenge de har innovertiss og et søtt ansikt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Who cares så lenge de har innovertiss og et søtt ansikt Du sier noe der... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Who cares så lenge de har innovertiss og et søtt ansikt Jeg vet du bryr deg! Du bare tør ikke å innrømme det.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Who cares så lenge de har innovertiss og et søtt ansikt Men de kan være bitches? =D Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg sier bare: Make love, not war. THIS IS NÆÆT A SÅPESERIE! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vi sluttet i sta, Demille. ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Vi sluttet i sta, Demille. ^^ Faen ass. Jeg som ville være kul fredsmekler.. (Jeg var bare litt treig med å svare, ser det ut til) Endret 19. mai 2008 av Demille Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Blondina legger seg i sin store seng helt alene *hint hint* Natta alle søte, spesiellt Ida <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gingers er nice, blondes too, men jeg liker nå mørkeblond, mørkebrun og sort best jeg da Trodde det var grønt jeg Bare på smårips ;P Grønn hawk, yeah. Men jeg er egentlig ikke en hårperson. Jeg er en navneperson Utseendet kan være det samme, så lenge de har det og det navnet. Som Aurora, Victoria, Ida, Nora, Aina, Hege, Julie, Siw, Lena ... Slike navn funker veldig godt. Så har du navn som Elin, Marit, Silje, Mari, Frida, Mali, Vida, Monica etc. That's a naynay. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Blondina legger seg i sin store seng helt alene *hint hint*Natta alle søte, spesiellt Ida <3 Youuu rang? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Skal legge meg snart selv. Bare vaske gulv Alene på en vond og hard brisk med ei utslitt pute og et teppe over meg ... Huff :/ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gingers er nice, blondes too, men jeg liker nå mørkeblond, mørkebrun og sort best jeg da Trodde det var grønt jeg Som Aurora, Victoria, Ida, Nora, Aina, Hege, Julie, Siw, Lena ... Slike navn funker veldig godt. Så har du navn som Elin, Marit, Silje, Mari, Frida, Mali, Vida, Monica etc. That's a naynay. Nora er mitt navn :D Og jeg liker heller ikke Elin, men det er fordi jeg har dårlige assosiasjoner med det navnet... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Blondina legger seg i sin store seng helt alene *hint hint*Natta alle søte, spesiellt Ida <3 Awww<3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Who cares så lenge de har innovertiss og et søtt ansikt Men de kan være bitches? =D My way - your way Anything goes tonight Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gingers er nice, blondes too, men jeg liker nå mørkeblond, mørkebrun og sort best jeg da Trodde det var grønt jeg Som Aurora, Victoria, Ida, Nora, Aina, Hege, Julie, Siw, Lena ... Slike navn funker veldig godt. Så har du navn som Elin, Marit, Silje, Mari, Frida, Mali, Vida, Monica etc. That's a naynay. Nora er mitt navn :D Og jeg liker heller ikke Elin, men det er fordi jeg har dårlige assosiasjoner med det navnet... Da er vi to. Veldig dårlige assosiasjoner >< *grøsse og prøve å blokke ut bildene og de fæle minnene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg