Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gingers er nice, blondes too, men jeg liker nå mørkeblond, mørkebrun og sort best jeg da :p

Trodde det var grønt jeg :ohmy:

Bare på smårips ;P

Grønn hawk, yeah.

Men jeg er egentlig ikke en hårperson. Jeg er en navneperson :p

Utseendet kan være det samme, så lenge de har det og det navnet.

Som Aurora, Victoria, Ida, Nora, Aina, Hege, Julie, Siw, Lena ... Slike navn funker veldig godt.

Så har du navn som Elin, Marit, Silje, Mari, Frida, Mali, Vida, Monica etc. That's a naynay.

Lenke til kommentar
Gingers er nice, blondes too, men jeg liker nå mørkeblond, mørkebrun og sort best jeg da :p

Som Aurora, Victoria, Ida, Nora, Aina, Hege, Julie, Siw, Lena ... Slike navn funker veldig godt.

Så har du navn som Elin, Marit, Silje, Mari, Frida, Mali, Vida, Monica etc. That's a naynay.

Nora er mitt navn :D :D :D

Og jeg liker heller ikke Elin, men det er fordi jeg har dårlige assosiasjoner med det navnet...

Lenke til kommentar

Nora er mitt navn :D :D :D

Og jeg liker heller ikke Elin, men det er fordi jeg har dårlige assosiasjoner med det navnet...

Da er vi to. Veldig dårlige assosiasjoner ><

*grøsse og prøve å blokke ut bildene og de fæle minnene*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...