Underpants Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Så bilder av et dass på et utested i Nederland, der har de malt en liten flue midt i pissoarene for å få mindre gris. Og det virker visst kjempebra, for alle gutta sikter på flua istedet for på gulvet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Litt, masse, what's the difference? Ida + blod (og gjerne hvit t-skjorte og øks) = Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har Ajax og Jif man skal da vel ikke vaske et jævla hybeltak med såpe? oO Støvtørk dey. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Litt, masse, what's the difference? Ida + blod (og gjerne hvit t-skjorte og øks) = Det blir jo en annen sak. Da er det jo forhåpentligvis noen andre sitt blod. Og man har en setting rundt det. TinaM: Skytingen gikk i dass i dag Endret 19. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ida + blod (og gjerne hvit t-skjorte og øks) = Ida er litt mer nøytral i virkeligheten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Blod stinker som f. Blir kvalm av tanken. ^^ Ikke avslør meg, Hylo. Endret 19. mai 2008 av Loveless Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ikke avslør meg, Hylo.Beklager, Loveless. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det føltes nesten litt sært ut å bli kalt det av deg. Du og Jonas sier alltid Kitty. xD Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det føltes nesten litt sært ut å bli kalt det av deg. Du og Jonas sier alltid Kitty. xDHaha. Skal bare kalle deg "Katt" fra nå av. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det føltes nesten litt sært ut å bli kalt det av deg. Du og Jonas sier alltid Kitty. xDHaha. Skal bare kalle deg "Katt" fra nå av. "Pus" høres mye bedre ut Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "Pus" høres mye bedre ut Ikke faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gav i og for seg opp taket, stauren var fubar. Så jeg gikk over gipsveggene og nå skal jeg skrubbe ovn før jeg hiver i meg noe mat, går over gulvet en gang til med støvsuger og finner ut om jeg skal bruke ajax eller grønnsåpe på gulvene. Har linoleum-lignende ting på oppholdsrom, kjøkken og yttergang og fliser på badet. Så må jeg dusje og vaske dusjen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det føltes nesten litt sært ut å bli kalt det av deg. Du og Jonas sier alltid Kitty. xDHaha. Skal bare kalle deg "Katt" fra nå av. Katta. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gav i og for seg opp taket, stauren var fubar.Så jeg gikk over gipsveggene og nå skal jeg skrubbe ovn før jeg hiver i meg noe mat, går over gulvet en gang til med støvsuger og finner ut om jeg skal bruke ajax eller grønnsåpe på gulvene. Har linoleum-lignende ting på oppholdsrom, kjøkken og yttergang og fliser på badet. Så må jeg dusje og vaske dusjen. Grønnsåpa kan du bare glemme med en gang. Blir som å blande masse fett i vaskevannet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gav i og for seg opp taket, stauren var fubar.Så jeg gikk over gipsveggene og nå skal jeg skrubbe ovn før jeg hiver i meg noe mat, går over gulvet en gang til med støvsuger og finner ut om jeg skal bruke ajax eller grønnsåpe på gulvene. Har linoleum-lignende ting på oppholdsrom, kjøkken og yttergang og fliser på badet. Så må jeg dusje og vaske dusjen. Grønnsåpa kan du bare glemme med en gang. Blir som å blande masse fett i vaskevannet. det er jo fett i såpe :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Okay, da fortsetter jeg å bruke ajax og holder grønnsåpa til tattisen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gav i og for seg opp taket, stauren var fubar.Så jeg gikk over gipsveggene og nå skal jeg skrubbe ovn før jeg hiver i meg noe mat, går over gulvet en gang til med støvsuger og finner ut om jeg skal bruke ajax eller grønnsåpe på gulvene. Har linoleum-lignende ting på oppholdsrom, kjøkken og yttergang og fliser på badet. Så må jeg dusje og vaske dusjen. Grønnsåpa kan du bare glemme med en gang. Blir som å blande masse fett i vaskevannet. det er jo fett i såpe :o Jepp. Ajax som han også nevner er ikke en såpe, men et vaskemiddel. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Så lenge det lukter rent så Han sa så en fyr jeg prøvde å selge laminatgulv til også. Prøvde å forklare ham at man helst bare skulle støvsuge eller tørrmoppe, men det kom ikke på tale sa han. Hvis ikke kona fikk bruke grønnsåpe på gulvet så ble det ikke rent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg