Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå er det mulig det blir SSD OS disk på meg! Er en del butikker som har feilprisa ser det ut som.

Jegg har tatt sjansen på å bestille en MTRON SSD Pro 7000 Series 2.5" 16GB, SATA, 0,1ms Access (MSP-SATA7025-016) til kroner til bare noen hundrelapper. Om prisen forandrer seg så kanselerer jeg. Må jo sjekke om det går, hehe. Hvis det går så har jeg jo en meget nice OS-disk.

Må si det frister med

Sustained Read 120 MB/sec

Sustained Write 90 MB/sec

Og accesstid på 0,1ms

Regner med de tar kontakt om de oppdager feilen før de sender ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et kjapt spørsmål, jeg regner med at dette er beste stedet å finne det ut raskest mulig: Noen som har url til den første SO-tråden? Får feilmelding når jeg bruker linken fra førsteinnlegget til SO6. Får nå håpe den ikke er gått til de evige jaktmarker den også, på linje med SO2.

Lenke til kommentar

Shikaru: Ikke mat menneskene? =/

Ellers skal det sies at tegningen var utrolig tøff ^^

Og... jeg er blitt syk. Retarded. Når jeg endelig får fri fra skolen, og har planer om å jobbe. Så får man så klart influensa. 1,5k ekstra i lommen ble bare plutselig borte ><

Lenke til kommentar
fargene blei helt greie på scannern. mangler noe som skal stå på skiltet da. forslag?

Heftig fin teikning!

Det kan vel stå noko som

Homo Sapiens

197 993 f.Kr. - 2010 e. Kr

:p

hehe ja det kunne det jo stått :p

men noe annet enn homo sapiens kanskje. blande inn litt halvveis "latin" i navnet som de gjør i noen loonie toons greier :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...