Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe som blir det samme uten ham. Han var vinterlørdag med kakao og brødskive med hvitost etter tvangsskituren da jeg vokste opp. :cry:

akk, minnene :(

NRK har vel egentlig nettopp mistet sitt største trekk plaster for å være ærlig. (tenker da på individuelle personer).

hvil i fred KK.

Lenke til kommentar

hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork*

Yay, pakken min fra CDON med 11 filmer à 36,36 kroner har kommet.

Å, og så er bilen min ødelagt. Det var visstnok utrolig at jeg i det hele tatt kunne kjøre den til verkstedet i morges.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar

Godt spørsmål, si i fra om du finner det ut. Tror jeg må sy ut min ...

Men nå føler jeg at jeg har vært flink gutt ^^

Levert kamera og tripod, var noe rot, ting ligger i andre baggen, kamera 11 lå i bag 10 osv.

Spist (skolebrød og solbolle ftw!), kjøpt meg ørepropper og en 3.5mm - 2.5mm-jack så jeg kan høre på musikk via mobilen på vei hjem, kjøpt meg lesestoff, og handla Urge (ble bare 9 flasker, tenker på at jeg skal drikke opp det også) og mer mat så jeg har til kvelds og frokost.

Og nå burde filteret være rent også.

Det har liggi i kokvarmt vann med Zalo mens jeg har vært ute sammen med et av plastdekslene og skylt to ganger nå.

Nå gjennomgår det siste plastdekselet gjennomgangen.

Planen for resten av dagen er å vaske oppå hyller og skap, vaske badet og gulvet så skal jeg si meg ferdig og i morra ringer jeg vaktmesteren, får han til å sjekke at alt er bra og så drar jeg hjem :)

Lenke til kommentar
Godt spørsmål, si i fra om du finner det ut. Tror jeg må sy ut min ...

Kjøpte en kjole på nettet som viste seg å være for liten, men jeg kan jo ikke begynne å slanke ryggen min heller..

Hvis jeg leverer tilbake kjolen og kjøper den i én str større, vil den ikke leveres før 5. juni, og jeg MÅ ha den før 1. juni :p

Lenke til kommentar

Shikaru, jeg har vurdert det, men skal jeg ha kilt, vil jeg helst ha en skotsk en og uten slekt i Skottland blir det litt kjedelig mtp. tartan og slikt, så neh. Kjole it is. Evt. skjørt.

Men skal kjøpe meg sarong til sommeren da. Trenger bare penger til å bruke på ting først :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...