j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Heh, om jeg skal ha pannekaker liker jeg å ha på dette Mkaj, kino på søndag, forslag til gode filmer? Endret 11. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hun er fra The L Word da. Folk fra Date My Mom krever skills i søking tror jeg. Eller stalking. You say potato, liksom. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eller stalking. You say potato, liksom. Hihi Stinemeister: Leste du det jeg skrev da eller? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hah, jeg har jobba litt. Problem 1: Treg reaksjon mot server Årsak: Trege taster aktivert. Trykk shift 5 ganger Problem 2: Printeren fungerer ikke Årsak: Ukjent. Nappa ut strømkabelen og satt den inn igjen så var den god som ny Problem 3: Minneforbruk og sidevekslingsfil står på 100% Årsak: Ukjent. Restart av dataen fiksa det lett Rart hvordan ansatte tenker "jeg ringer it-folka" før dem prøver sånne lettvinne ting Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg fikk en jente i klassen i fistel ved pulten min, fordi hun skrev alt med store bokstaver og hun fikk det ikke vekk.. Gjett hva som var "problemet"? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da er det én time til smilefjes er ferdig med siviltjenesten sin for godt. Ganske , men og litt . Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eller stalking. You say potato, liksom. Hihi Stinemeister: Leste du det jeg skrev da eller? Jau. Und so? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) never mind... hvis du ikke skjønte hva jeg mente så lar vi det være... Endret 11. januar 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg fikk en jente i klassen i fistel ved pulten min, fordi hun skrev alt med store bokstaver og hun fikk det ikke vekk.. Gjett hva som var "problemet"? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=303377 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 The horing must go on. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg liker hva det skal være av filmer, kanskje med unntak av filmer med fjortis-humor (American Pie-triologien f. eks), og svært dårlige actionfilmer. Ellers er det ganske åpent. Jeg kan se filmer laget i et hvilket som helst ti-år. Har sett gamle klassikere som Mr. Smith Goes to Washington og Touch of Evil. Ellers setter jeg også pris på nyere action-filmer som Die Hard 4. Litt alternative filmer faller også i smak. Så nylig The Darjeeling Limited på kino, og bagdad Cafe (Out of Rosenheim) på DVD. Så bare fyr løs med gode forslag! Vel, da er Bourne-triologien et must! Noen tilfeldige forslag: Fight Club, Dances With Wolves, American Beauty, Good Will Hunting og selvfølgelig Serenity hihi. Og om du liker asiatiske actionfilmer med et filosofisk aspekt, poetisk 'screenplay' og koreografi kan jeg anbefale Crouching Tiger, Hidden Dragon og Hero. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=303377 Impressive. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg fikk en jente i klassen i fistel ved pulten min, fordi hun skrev alt med store bokstaver og hun fikk det ikke vekk.. Gjett hva som var "problemet"? Hun hadde satt skriftstørrelsen i word til 50 ellerno? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hun hadde satt skriftstørrelsen i word til 50 ellerno? ...I wish. Caps Lock. Endret 11. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei folkens Har alle det bra? Var og danset på yrkesmessa i Kristiandsand i dag Er sliten, men glad Slapp en skoledag Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mmmmm. Leser mailen og ser at jeg skal ut på sjøen på mandag og tar flyet 1405. Digg. Fyttekatta som jeg gleder meg til å være på åpent hav igjen. <3 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei folkens Har alle det bra? Var og danset på yrkesmessa i Kristiandsand i dag Er sliten, men glad Slapp en skoledag Pokkers den messa, jeg + klassen + resten av trinnet hadde lyst til å være der, men vi fikk ikke lov. Var det gøy nora? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mmmmm. Leser mailen og ser at jeg skal ut på sjøen på mandag og tar flyet 1405. Digg. Fyttekatta som jeg gleder meg til å være på åpent hav igjen. <3 Sjøfly? Hva du driver med på sjøen da? Jobber på båt? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mmmmm. Leser mailen og ser at jeg skal ut på sjøen på mandag og tar flyet 1405. Digg. Fyttekatta som jeg gleder meg til å være på åpent hav igjen. <3 Har dere MiG\MAG apperater på båten? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hva du driver med på sjøen da? Jobber på båt?Jobber som matros ombord et tankskip. Har dere MiG\MAG apperater på båten?MiG, MAG, TiG og MMA (shielded metal). I tillegg til mange bærbare sveiseapparater har vi noen faste, stasjonære nede i maskinrommet for presisjons-sveiser. Endret 11. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg