Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, jeg har jobba litt.

Problem 1: Treg reaksjon mot server

Årsak: Trege taster aktivert. Trykk shift 5 ganger

Problem 2: Printeren fungerer ikke

Årsak: Ukjent. Nappa ut strømkabelen og satt den inn igjen så var den god som ny

Problem 3: Minneforbruk og sidevekslingsfil står på 100%

Årsak: Ukjent. Restart av dataen fiksa det lett

Rart hvordan ansatte tenker "jeg ringer it-folka" før dem prøver sånne lettvinne ting

Lenke til kommentar
Jeg liker hva det skal være av filmer, kanskje med unntak av filmer med fjortis-humor (American Pie-triologien f. eks), og svært dårlige actionfilmer. Ellers er det ganske åpent. Jeg kan se filmer laget i et hvilket som helst ti-år. Har sett gamle klassikere som Mr. Smith Goes to Washington og Touch of Evil. Ellers setter jeg også pris på nyere action-filmer som Die Hard 4. Litt alternative filmer faller også i smak. Så nylig The Darjeeling Limited på kino, og bagdad Cafe (Out of Rosenheim) på DVD. Så bare fyr løs med gode forslag!

Vel, da er Bourne-triologien et must!

Noen tilfeldige forslag: Fight Club, Dances With Wolves, American Beauty, Good Will Hunting og selvfølgelig Serenity hihi.

Og om du liker asiatiske actionfilmer med et filosofisk aspekt, poetisk 'screenplay' og koreografi kan jeg anbefale Crouching Tiger, Hidden Dragon og Hero.

Lenke til kommentar
Hva du driver med på sjøen da? Jobber på båt?
Jobber som matros ombord et tankskip. :)

Har dere MiG\MAG apperater på båten?
MiG, MAG, TiG og MMA (shielded metal).

I tillegg til mange bærbare sveiseapparater har vi noen faste, stasjonære nede i maskinrommet for presisjons-sveiser. :)

my.php?image=skipetly0.jpg

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...