Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har bare godord å si om Stavanger og skolene der (uten å ha gått på en eneste en riktignok, men venna mine har vært fornøyd med skolene de har gått på). Hvilken skole tenker du evt. på? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er flink. Jeg leser til eksamen. Men jeg er litt redd. Jeg liker det nemlig. I haev phun med realismen. Realismen, yuck! Men have fun, det er beste måten å lære på Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg har bodd lenge nok i Bergen for denne gang. x) Skal vi bytte bosted? Harro soper-step son! would liek another s00per kebaab yes? 8D Endret 19. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Harro soper-step son! would liek another s00per kebaab yes? Sopahkebabmenuu yesyes;DDDD<3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Harro soper-step son! would liek another s00per kebaab yes? Sopahkebabmenuu yesyes;DDDD<3 *throws kebaaaab @* thankucomeagain! 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Realismen, yuck! Men have fun, det er beste måten å lære på Jeg tror grunnen til at det er gøy er fordi det er eksamen på torsdag, og jeg kjenner at jeg faktisk kan disse tingene. Yay, lzm. Nå kan NgZ bli ferdig på jobb snart så jeg kan mase på noen og gjøre noe annet enn å ha det gøy. =/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Utrykkshistorie. Gjenkjenne bilder fra diverse epoker og slikt. Jeg husker da for faen ikke hva de jævla epokene heter. -.-' DET ER JO IKKE VANSKELIG. 8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Skal vi bytte bosted?Naaaah. Da kunne jeg likegodt blitt fedjing igjen. x) Isåfall er sikkert Stavanger et brukbart alternativ 8DHope so. xD Jeg har bare godord å si om Stavanger og skolene der (uten å ha gått på en eneste en riktignok, men venna mine har vært fornøyd med skolene de har gått på).Hvilken skole tenker du evt. på? En der jeg kan gå opp som privatist. x) DET ER JO IKKE VANSKELIG. 8D Gå og dø. -.-' Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Johoo! Telefon tørke på jobben! *spise sjokolade* 8D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Naaaah. Da kunne jeg likegodt blitt fedjing igjen. x) SAU! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Demille, har du fortsatt diktet jeg skrev til deg? Eller skrev jeg det ikke? Jeg tror jeg skrev et dikt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nie, Sonans da ^^ Ligger like ved der jeg jobba. De få minuttene jeg var på jobb og henta mer arbeid og preika skit og sånn, satt jeg ofte og myste på jentene som gikk til og fra Tror du kan gå opp som privatist på Kongsgård også, ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gå og dø. -.-' Jeg reserverer retten til å le av alle som ikke er ferdige med media. 8D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg kan dikte, noen som vil ha et dikt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg reserverer retten til å le av alle som ikke er ferdige med media. 8D Jeg er ikke ferdig med media Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg reserverer retten til å le av alle som ikke er ferdige med media. 8DKryss fingrene for lydprøven jeg skal ha nå, også gå og dø, søte du. x) Så, alle, kryss fingrene for meg igjen. =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg fikk ikke lov til å starte med media engang : < Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg kan dikte, noen som vil ha et dikt? nei! ... og kort ned signaturen din Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg reserverer retten til å le av alle som ikke er ferdige med media. 8DKryss fingrene for lydprøven jeg skal ha nå, også gå og dø, søte du. x) Så, alle, kryss fingrene for meg igjen. =D *krysse fingre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg