n4w Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 o-m-g!8D I stealded teh recipeh! Watch out for the fishy thingys. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 o-m-g!8D I stealded teh recipeh! Watch out for the fishy thingys. i will. 8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Lykke til. Jeg krysser fingre tær og knær *krysse fingre og tær* Lykke til. *krysse fingrer* 8D *krysse fingre* Thanks, søtnoser. Den prøven gikk rett til helvete, but still. xD Stavanger virker som et bra sted å gjøre ferdig dette skoleåret, eller hva? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Lykke til. Jeg krysser fingre tær og knær *krysse fingre og tær* Lykke til. *krysse fingrer* 8D *krysse fingre* Thanks, søtnoser. Den prøven gikk rett til helvete, but still. xD Stavanger virker som et bra sted å gjøre ferdig dette skoleåret, eller hva? Hva slags prøve var det? 8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Utrykkshistorie. Gjenkjenne bilder fra diverse epoker og slikt. Jeg husker da for faen ikke hva de jævla epokene heter. -.-' Endret 19. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Utrykkshistorie. Gjenkjenne bilder fra diverse epoker og slikt. Jeg husker da for faen ikke hva de jævla epokene heter. -.-' Haha, hørtes jo vitterlig morsomt ut! Tenker du på epoker som renessansen og slikt? 8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) FAEN! Jeg VISSTE det var en epoke på R jeg hadde glemt helt ut, og den var VIKTIG. Faen da. Men som svar på spørsmålet ditt, ja. x) Endret 19. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Thanks, søtnoser. Den prøven gikk rett til helvete, but still. xD Stavanger virker som et bra sted å gjøre ferdig dette skoleåret, eller hva? Så absolutt. Bare ikke end opp på Storhaug, der er det e.coli i vannet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 FAEN!Jeg VISSTE det var en epoke på R jeg hadde glemt helt ut, og den var VIKTIG. Faen da. Men som svar på spørsmålet ditt, ja. x) var ikke meningen å gni inn eventuelle mangler, sowwy? 8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Så absolutt. Bare ikke end opp på Storhaug, der er det e.coli i vannet Nåja, jeg koker helst vann før jeg drikker det fra springen. Når jeg gidder. x) var ikke meningen å gni inn eventuelle mangler, sowwy? 8D Jeg tilgir deg grunnet flott bruk av "8D". ^^ Endret 19. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Så absolutt. Bare ikke end opp på Storhaug, der er det e.coli i vannet Nåja, jeg koker helst vann før jeg drikker det fra springen. Når jeg gidder. x) Du som meg, og jeg har ikke engang e.coli i springvannet Bare klor og kalk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg tilgir deg grunnet flott bruk av "8D". ^^ Og folk lurer på hva poenget med "8D" er? hah! 8D Endret 19. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Thanks, søtnoser. Den prøven gikk rett til helvete, but still. xD Stavanger virker som et bra sted å gjøre ferdig dette skoleåret, eller hva? Hvorfor ikke gjøre det ferdig der du er? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hehey, I'm back YAY! høhø 8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hvorfor ikke gjøre det ferdig der du er?Fordi takket være egen dumskap stryker jeg i ett par fag, og jeg er rastløs. Jeg har bodd lenge nok i Bergen for denne gang. x) Med trykk på for denne gang, Bergen er byen i mitt hjerte, og en dag skal jeg slå meg ned her. ^^ Endret 19. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har bodd lenge nok i Bergen for denne gang. x) Skal vi bytte bosted? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er flink. Jeg leser til eksamen. Men jeg er litt redd. Jeg liker det nemlig. I haev phun med realismen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Isåfall er sikkert Stavanger et brukbart alternativ 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg