Den store P Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Aww man, e får aldri lov til å ha det noe gøy!Et stort problem man vil møte på ved undervansrugby er det å bygge opp fart for og kraft nok til å takle. Og i det man prøver å hive ballen bakover til en medspiller så kommer den til å flyte opp. Og hvordan skal man få grep til å løpe under vann? Man spiller med en ball som synker, med dykkermaske og svømmeføtter, her snakker vi intim kontakt mellom menn i speedo. Veldig gøy å spille, men må være i helt sinsyk form å klare det, man blir holdt undervann og masse holding og div. Utrolig morsomt og homo erotisk! Endret 19. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hun eldre damen på jobben begynner å syte på USA igjen. Hva er det som plutselig er så in med å disse USA? har vært en lei tendens dette her de siste årene synes jeg. 8( 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Larsern:Onkel Franco tegner og forklarer: it's a totally different sport. veeeeery different the ground is a different shape, the ball is a different size, the goal and scoring system are totally different, different number of players on the team, different rules. Begge sporter har en ball! Så de er ikke så ulike 8D Endret 19. mai 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg liker Tottenham og Viking, men det betyr ikke at jeg liker fotball eller sport generelt.Jeg håpte Arsenal gjorde det bra for farfars skyld, selv er jeg ikke noe fan av de. Ok, for det hadde blitt litt sært å heie på både Tottenham og Arsenal, to klubber fra samme by. Det er som å heie på både Vålerenga og Lyn. Men snakkes seinere. Må komme meg bort på skolen for litt eksamensveiledning. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da foretrekker jeg heller vanlig rugby. Undervanns rugby TerrengDart:D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Begge sprorter har en ball! Så de er ikke så ulike 8D Joda. Men de sparker mye mer på ballen i AF. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, jeg kjenner til problemet fra før av. Som å heie på Liverpool og Everton eller Manchester og Manchester eller Sheffield og Sheffield Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, jeg kjenner til problemet fra før av.Som å heie på Liverpool og Everton eller Manchester og Manchester eller Sheffield og Sheffield Eller Hitra og Dolmøya, huffahuff. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hehe.Jeg er seriøst overbevist om at Australsk fotball er morsommere. Dra i gang et lag da. Brodern og noen kamerater fant plutselig ut i januar at de hadde lyst til å starte et rugby-lag. Ingen av dem hadde spillet rugby før. Nå lå de visst helt i toppen av 2. div. Kan ha noe med at det ikke er verdens største miljøe for det her i norge da. Tror norge ligger på tredje siste plass på rankingen internasjonalt. Man spiller med en ball som synker, med dykkermaske og svømmeføtter, her snakker vi intim kontakt mellom menn i speedo. Veldig gøy å spille, men må være i helt sinsyk form å klare det, man blir holdt undervann og masse holding og div. Utrolig morsomt og homo erotisk! Jeg trekker tilbake det jeg sa. Det der så dritgøy ut.! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Eller Hitra og Dolmøya, huffahuff. 8D Eller på begge brødrene Solberg... P: likte denne linken bedre 8D http://youtube.com/watch?v=9HJE2Ge0ubQ&feature=related Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg stemmer for at du kommer til Arendal NÅ!!!! 8D Det stemmer jeg også. x)Takk. Jeg prøver så godt jeg kan å ta etter deg. Aaaw, så smart du er. Sist jeg sjekka var tempen normal, men da sjekket jeg armhulen og ikke bak i stumpen som man egentlig skal.Kanskje jeg er syk OG gal bare lykkelig uvitende? 8D giggedi giggedi. *gi megasvært tempemåleting til*Sjekk i stumpelumpen, du. ^^ Jeg er faktisk syk i dag... og trøtt... Forbanna flystreik!!!!Dakar. *gi kakao og coca cola til*Curling 8DSecond. ^^ Endret 19. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Eller OIF og OIL xD tror faktisk laget mitt spilte et par ganger mot OIF 8D Eller OIL eller hva f. *gi megasvært tempemåleting til*Sjekk i stumpelumpen, du. ^^ Looking forward to it. vent nå litt! Du ga meg vel ikke et usannsynlig stort tempemåle ting bare fordi den skal opp dit hvor sola aldri synger og budeia ikke synger rent vel? 8D Endret 19. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg innbiller meg at jeg spilte mot Hitra i en cup på Orkanger i alle fall Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg innbiller meg at jeg spilte mot Hitra i en cup på Orkanger i alle fall På kunstgress banen eller innendørs? 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Det stemmer jeg også. x) Da venter jeg her på deg Dakar. *gi kakao og coca cola til*kaffe også? 8D Endret 19. mai 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kunstgressbanen fantes ikke da jeg spilte. Eller, den var der, men det var ikke kunstgress på den. Det var grus. Men tror vi spilte på en av de lusne gressbanene. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Det stemmer jeg også. x) Da venter jeg her på deg Dakar. *gi kakao og coca cola til*kaffe også? 8D Jeg er riktignok gud, men jeg har sånne sjefete greier jeg også. :<Og selvsagt får du kaffe også, det er da en selvfølge. ^^ Espen; Om du har fått sim-kortet til å funke igjen? Endret 19. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kunstgressbanen fantes ikke da jeg spilte.Eller, den var der, men det var ikke kunstgress på den. Det var grus. Men tror vi spilte på en av de lusne gressbanene. Ja dere hadde vel flere i sentrum? eller ikke så langt unna der? Lenge siden jeg spilte men. 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg