Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å være ærlig så aner jeg ikke hva som er forskjellen på de to. :p

Sa bare rugby siden broren min spiller det.

Jeg vet bare hva australsk fotball er. Har ikke sjekket forskjellene med rugby. Men det kan jeg gjøre. :p

Kenguru-Lacrosse! Det hadde vært noe det :dribble:

:!:

Lenke til kommentar
Da foretrekker jeg heller vanlig rugby.

Undervanns rugby :dribble:

Nei, pus. Bare... nei.

Jeg vet bare hva australsk fotball er. Har ikke sjekket forskjellene med rugby. Men det kan jeg gjøre. :p
You do that. Jeg vet at en av forskjellene er fasongen på banen.
Lenke til kommentar

Larsern:

Onkel Franco tegner og forklarer:

it's a totally different sport. veeeeery different

the ground is a different shape, the ball is a different size, the goal and scoring system are totally different, different number of players on the team, different rules.

Lenke til kommentar
Aww man, e får aldri lov til å ha det noe gøy!
Et stort problem man vil møte på ved undervansrugby er det å bygge opp fart for og kraft nok til å takle. Og i det man prøver å hive ballen bakover til en medspiller så kommer den til å flyte opp. Og hvordan skal man få grep til å løpe under vann?
Lenke til kommentar
Larsern:

Onkel Franco tegner og forklarer:

it's a totally different sport. veeeeery different

the ground is a different shape, the ball is a different size, the goal and scoring system are totally different, different number of players on the team, different rules.

Goes to show how much (little) I know. :p

Lenke til kommentar
Aww man, e får aldri lov til å ha det noe gøy!
Et stort problem man vil møte på ved undervansrugby er det å bygge opp fart for og kraft nok til å takle. Og i det man prøver å hive ballen bakover til en medspiller så kommer den til å flyte opp. Og hvordan skal man få grep til å løpe under vann?

Spenne fra i veggen for og få fart. Ikke løpe, men svømme! og bruke en ball som er tyngre enn vann 8D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...