Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 American Football League? Australian Football League? Da foretrekker jeg heller vanlig rugby. .. Men dette er liksom.. rugby + australia. Det MÅ jo være digg. Og det er det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 ..Men dette er liksom.. rugby + australia. Det MÅ jo være digg. Og det er det. For å være ærlig så aner jeg ikke hva som er forskjellen på de to. Sa bare rugby siden broren min spiller det. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da foretrekker jeg heller vanlig rugby. Undervanns rugby Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men dette er liksom.. rugby + australia. Det MÅ jo være digg. Og det er det. Kenguru-Lacrosse! Det hadde vært noe det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bedre me Gaelic fotball Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Krododille wrestling -> Rugby down under. 8D Endret 19. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 For å være ærlig så aner jeg ikke hva som er forskjellen på de to. Sa bare rugby siden broren min spiller det. Jeg vet bare hva australsk fotball er. Har ikke sjekket forskjellene med rugby. Men det kan jeg gjøre. Kenguru-Lacrosse! Det hadde vært noe det :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da foretrekker jeg heller vanlig rugby. Undervanns rugby Nei, pus. Bare... nei. Jeg vet bare hva australsk fotball er. Har ikke sjekket forskjellene med rugby. Men det kan jeg gjøre. You do that. Jeg vet at en av forskjellene er fasongen på banen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 You do that. Jeg vet at en av forskjellene er fasongen på banen. Jeg får min australske støttespiller til å forklare. Skal copy-paste etterpå. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nei, pus. Bare... nei. Aww man, e får aldri lov til å ha det noe gøy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Skjer med at bt-connectionen til mobilen min plutselig went byebye midt i en overføring av en sang da? :| Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ingen som liker afl? Liker generelt ikke sport, så dessverre. Trodde du likte Tottenham og Arsenal jeg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Larsern: Onkel Franco tegner og forklarer: it's a totally different sport. veeeeery different the ground is a different shape, the ball is a different size, the goal and scoring system are totally different, different number of players on the team, different rules. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Aww man, e får aldri lov til å ha det noe gøy!Et stort problem man vil møte på ved undervansrugby er det å bygge opp fart for og kraft nok til å takle. Og i det man prøver å hive ballen bakover til en medspiller så kommer den til å flyte opp. Og hvordan skal man få grep til å løpe under vann? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg liker Tottenham og Viking, men det betyr ikke at jeg liker fotball eller sport generelt. Jeg håpte Arsenal gjorde det bra for farfars skyld, selv er jeg ikke noe fan av de. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Larsern:Onkel Franco tegner og forklarer: it's a totally different sport. veeeeery different the ground is a different shape, the ball is a different size, the goal and scoring system are totally different, different number of players on the team, different rules. Goes to show how much (little) I know. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Aww man, e får aldri lov til å ha det noe gøy!Et stort problem man vil møte på ved undervansrugby er det å bygge opp fart for og kraft nok til å takle. Og i det man prøver å hive ballen bakover til en medspiller så kommer den til å flyte opp. Og hvordan skal man få grep til å løpe under vann? Spenne fra i veggen for og få fart. Ikke løpe, men svømme! og bruke en ball som er tyngre enn vann 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Goes to show how much (little) I know. Hehe. Jeg er seriøst overbevist om at Australsk fotball er morsommere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 oO Jeg får ikke kobla mobilen fra PCen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg