Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pannekaker med smeltet sjokolade og is<3. Krepes het det vel. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det så jeg faktisk på.. Hvem var drømmejenta da? Hun indiske som ville date? husker ikke om det var den. (er 5 lesbe/homo-episoder for hver sesong). Men det var uansett hun pro-snowboarderjenten som lignet litt på Shane i The L Word. Med piercing i leppen (off-centre) Hehe, ok. SHANE er heit! Jeg følger faktisk med på serien.. hehe Men jeg syns også hu dama som shane skulle gifte seg med var hot hot hot Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Endelig helg! Åhh, nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på, men jeg antar at ordene joggebukse, data, soving, gitar og xbox blir fremtredende Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pannekaker med smeltet sjokolade og is<3. Krepes het det vel. Det høres faktisk ikke godt ut, pannekaker er gode når du ikke begynner å gjøre så mye med dem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hehe, ok. SHANE er heit! Jeg følger faktisk med på serien.. hehe Men jeg syns også hu dama som shane skulle gifte seg med var hot hot hot Altså. Hun i serien var HEITERE enn shane. Hadde penere hår, og så mye mer "naturlig" ut. Ååååh. Jeg vil spore henne ned og kidnappe henne. :love: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Pannekaker med smeltet sjokolade og is<3. Krepes het det vel. Crepes med c faktisk. Var innom en liten Crepes-bod i Paris. Og da kjøpte jeg en Crepes med sjokoladepålegg (Nutella), og det var utrolig digg. *nom nom nom* Jeg er enig med Aalton. Pannekaker er gode når man ikke gjør for mye med dem. Sukker (eventuelt smør og sukker), syltetøy, sokoladepålegg, eller skinge og ost er vel det som fungerer best. Eventuelt hele bær da. Men å stappe masse iskrem oppå er ikke bra. Bedre å ta isen ved siden av da. Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Der ser du Aalton! =D. Snorre liker det han! *stolt av at noen er enig* Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 JA, da ble det pannekaker til middag. ALt dette pratet fikk meg skikkelig gira på det, asså. MEn med bacon og blåbær Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Crêpes, faktisk. Crêpes Suzette. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Der ser du Aalton! =D. Snorre liker det han! *stolt av at noen er enig* Snorre prøver bare å være snill Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hehe, ok. SHANE er heit! Jeg følger faktisk med på serien.. hehe Men jeg syns også hu dama som shane skulle gifte seg med var hot hot hot Altså. Hun i serien var HEITERE enn shane. Hadde penere hår, og så mye mer "naturlig" ut. Ååååh. Jeg vil spore henne ned og kidnappe henne. :love: Seminorske Kristanna Loken? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Awww, Lise. Du skulle ikke sagt det =( . *romle i magen* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Snorre prøver bare å være snill Selvfølgelig. Det er jo ingen tvil om at jeg er snill med alle forumbabsa. Eller, jeg er snill med alle jeg. Rart med det. Selv de som egentlig ikke fortjener det er jeg snille med. Ligger vel bare i min person. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heia longcat! Da stod jeg opp. *ring ring* who's there? *silence* LARS?! *silence* --- Weeee, snart helg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 JA, da ble det pannekaker til middag. ALt dette pratet fikk meg skikkelig gira på det, asså. MEn med bacon og blåbær Her og Samt sukker ^^ *elsk* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Ost er faktisk godt også! Endret 11. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Stonemeister: Nei, det er i sesongen før hu. Men hu der er bra også Tror hun het gabrielle i serien eller noe. Kitty: tihi Endret 11. januar 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Seminorske Kristanna Loken? ...Nei. Leter etter en fra Date My Mom. Lesbe, svarthåret, en leppepiercing, off centre, litt rufsete look, pro-snowboarder, litt guttete i stilen, og med et smil til å dø for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg savner Renegade med Lorenzo Lamas. Er det å få kjøpt på DVD? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Seminorske Kristanna Loken? ...Nei. Leter etter en fra Date My Mom. Lesbe, svarthåret, en leppepiercing, off centre, litt rufsete look, pro-snowboarder, litt guttete i stilen, og med et smil til å dø for. Hun er fra The L Word da. Folk fra Date My Mom krever skills i søking tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg