Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) hemmis feil 8D Endret 19. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg heier nesten automatiskt på de som ikke vinner hele tiden, en lei tendens jeg har, men det er vel et slags ønske om at ting skal være så spennende som mulig. Mao du er redd for å skille deg ut :o Eeeeeeller så skiller han seg ut? Eeeeeller så leste jeg feil Jeg liker heller ikke dem som vinner n1 8D Jeg liker ikke å innrømme det, men Toyota har i grunn biler som holder lenge. Men det er skremmende vanskelig å få lukta av oppkast ut av en eldgammel Carina. Selv etter at setene er skifta ut og bilen er vasket og parfymert og det er 4 år siden hendelsen. Power-Acid vomit? Endret 19. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvem vil komme og leke hjelpekorps? Jeg trenger mat og varme Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 n1 8D n2 8(( Hvem vil komme og leke hjelpekorps?Jeg trenger mat og varme Ring Erna Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Han kan det. Det er bare Toyota-bilene som ikke er helt tipp topp. =/ Skyld på toyota du. En kompis av meg har en toyota starlet 1.3 som er virkelig hardkjørt og den har holdt syykt lenge. Så nytter ikke skylde på dem Toyota Formel 1 er ikke tipp topp, men det er pga de er relativt nye iforhold til mange andre, Toyota som vanlige personbiler er tipp topp, finner ikke bedre biler! Pappa har vært nede å sett på formel 1, snakka med toyota førerne og vært i depoet mens racet har vært i gang. VIP å greier Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 n1 8D n2 8(( Hvem vil komme og leke hjelpekorps?Jeg trenger mat og varme Ring Erna Erna Solberg er faktisk en bedre rally kjører enn sine to navnebrødre innen sporten 8D Hun brukte å kjøre under navnet: Den Maskerte Hevner! evul8D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvem vil komme og leke hjelpekorps?Jeg trenger mat og varme Ring Erna Solberg? Eww. Nevnte jeg at jeg trenger kos og det å føle et par muskuløse og barske hender rundt min arme kropp også? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nevnte jeg at jeg trenger kos og det å føle et par muskuløse og barske hender rundt min arme kropp også? Jeg har svette og klamme nerdehender, kan godt komme å besudle deg litt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvem vil komme og leke hjelpekorps?Jeg trenger mat og varme Ring Erna Solberg? Eww. Nevnte jeg at jeg trenger kos og det å føle et par muskuløse og barske hender rundt min arme kropp også? Hugh Laurie er fullt opptatt med å sjarmere svenske flickor dessverre 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Pappa har vært nede å sett på formel 1, snakka med toyota førerne og vært i depoet mens racet har vært i gang. VIP å greier Trulli? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nevnte jeg at jeg trenger kos og det å føle et par muskuløse og barske hender rundt min arme kropp også? Jeg har svette og klamme nerdehender, kan godt komme å besudle deg litt. When come bring booze. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Pappa har vært nede å sett på formel 1, snakka med toyota førerne og vært i depoet mens racet har vært i gang. VIP å greier Far har boblebad på terassen - random soss Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Far min har toting dialekt. 8D Endret 19. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Alt for mange har boblebad på verandaen. Trenger ikke være soss for det. *vil også ha* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Far min ligner på string-emil når han klipper grasset 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Far min ligner på string-emil når han klipper grasset 8D glargh 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg må ta en liten meningsmåling her. Scenario: Boikotter en prøve som er i en av tre timer først på dagen. Skal jeg ta bussen (40 min) til skolen for å ha en øvetime og en daff historietime (blir tatt fravær i historietimen, men ikke i de andre timene jeg har hatt nå.. tror jeg.)? Hvis jeg tar den bussen og har den timen, så kommer jeg ikke hjem igjen før klokken halv seks. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Far min ligner på string-emil når han klipper grasset 8D bilde? 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg må ta en liten meningsmåling her. Scenario: Boikotter en prøve som er i en av tre timer først på dagen. Skal jeg ta bussen (40 min) til skolen for å ha en øvetime og en daff historietime (blir tatt fravær i historietimen, men ikke i de andre timene jeg har hatt nå.. tror jeg.)? Hvis jeg tar den bussen og har den timen, så kommer jeg ikke hjem igjen før klokken halv seks. Er det verdt det? Spørs vel på hvor mye fravær du har fra før. 8D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Trulli? Nei, det var når Panis kjørte, første året de holdt på med F1 tror jeg. Far har boblebad på terassen - random soss Kanskje ikke nevne at han var i Dubai for et par uker siden, kun for å kjøre Land Cruiser i sand dynene der nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg