Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei. Jeg er en jente med produksjonsfeil. :p

Me likes metal, nerding, kakao, sommer, formel 1, afl, og.. tja. :p

Ahh, hørtes ikke så ille ut det da. nerding, kakao, sommer, formel1 og tja er go'greier^^

Så gjelder det bare å få utseende med seg.

Jeg sier ikke at du er stygg kibs, bare en relevant tanke i forhold til diskusjonen. :p

Alle de greiene er vel å bra, men hjelper ikke en damn shit så lenge personen er utseendemessig tilbakestående.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arsis, N64, kakao med krem, sol, Kimi og waever rules teh wørld.

8D

Alle som heier på Kimi får minus hundre i respekt hos meg. Massa er greit, Kimi er ikke greit.

Ahh, hørtes ikke så ille ut det da. nerding, kakao, sommer, formel1 og tja er go'greier^^

Så jeg er godtatt selv om jeg ikke liker traktorer?

May Kimi's wheel hit you in teh face! 8D

Nei da, er ikke så inne i F1 selv for å være ærlig, eneste grunnen til at jeg heiet på Kimi var for at jeg ikke unnet Skomakeren NOK et mesterskap.

Så vel på et par race for et par somre siden, da jeg hadde en del tid å slå ihjel, må si jeg likte Monte Carlo banen og den Tyske best 8D.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at du er stygg kibs, bare en relevant tanke i forhold til diskusjonen. :p

Alle de greiene er vel å bra, men hjelper ikke en damn shit så lenge personen er utseendemessig tilbakestående.

Kibs er heit, så det går greit :D

Lenke til kommentar

Nja. Det kommer vel an på. Som nettbekjentskap er det vel ett fett hvordan folk ser ut?

May Kimi's wheel hit you in teh face! 8D

Nei da, er ikke så inne i F1 selv for å være ærlig, eneste grunnen til at jeg heiet på Kimi var for at jeg ikke unnet Skomakeren NOK et mesterskap.

Så vel på et par race for et par somre siden, da jeg hadde en del tid å slå ihjel, må si jeg likte Monte Carlo banen og den Tyske best 8D.

Det er fine baner, ja. Jeg heiet på Schumi. Men nå har jo han lagt opp, så da rykket jeg litt ned på listen. Nå er det Trulli for alle penga. :p

Jajaja, hadde vel heller vært omvendt :wee:

:new_woot:

Kibs er heit, så det går greit :D

Det rimte.

Lenke til kommentar
Det er fine baner, ja. Jeg heiet på Schumi. Men nå har jo han lagt opp, så da rykket jeg litt ned på listen. Nå er det Trulli for alle penga. :p

Kan Trulli kjøre a? :p Husker han var blant mine topper da han kjørte for renault med Alonso. Men det er sikkert noen år siden

Lenke til kommentar
Det er fine baner, ja. Jeg heiet på Schumi. Men nå har jo han lagt opp, så da rykket jeg litt ned på listen. Nå er det Trulli for alle penga.

Jeg heier nesten automatiskt på de som ikke vinner hele tiden, en lei tendens jeg har, men det er vel et slags ønske om at ting skal være så spennende som mulig.

Schumacher er jo grei fyr han, spilte fotball med han en gang når han enda var å finne i Trysil, trivelig fyr. 8D

Lenke til kommentar
Kan Trulli kjøre a? :p Husker han var blant mine topper da han kjørte for renault med Alonso. Men det er sikkert noen år siden

Han kan det. Det er bare Toyota-bilene som ikke er helt tipp topp. =/

Lenke til kommentar
Jeg heier nesten automatiskt på de som ikke vinner hele tiden, en lei tendens jeg har, men det er vel et slags ønske om at ting skal være så spennende som mulig.

Mao du er redd for å skille deg ut :o

Eeeeeeller så skiller han seg ut?

Lenke til kommentar

Skille meg ut?

Hvordan kan jeg ikke skille meg ut med å være han som alltid heier på de som taper? 8D

skulle vel nesten være omvendt da? eller er det jeg som misforstår noe her nå? 8D

Lenke til kommentar

Eeeeeeller så skiller han seg ut?

Eeeeeller så leste jeg feil :innocent:

Jeg liker heller ikke dem som vinner

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å innrømme det, men Toyota har i grunn biler som holder lenge. Men det er skremmende vanskelig å få lukta av oppkast ut av en eldgammel Carina. Selv etter at setene er skifta ut og bilen er vasket og parfymert og det er 4 år siden hendelsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...