Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ordet Trøndervær har vært brukt i flere genrasjoner Trønderbart er en myte Ja men du vet hvordan ting er nå til dags vettu, old shit is the new shit! 8D Og barten er ikke en myte! Kjør gjennom Melhus så får du se! 8D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "babben" på "Bogerod" er best faen. 8D Mulig det. Spiser bare på Dennis' på Karl Johan og Ahmed i Sandvika jeg men.. Bogerod og Bislett må også prøves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Melhus telles aldri (har ikke vært på Melhus på flere år,im lucky) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Og barten er ikke en myte! Kjør gjennom Melhus så får du se! Høhø, jeg fappa ei fra Melhus på Rudskogen ifjor. Hun hadde ikke bart, hverken oppe eller nede Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 bensins-stasjonen på Bogerud lukter dog, så, you're warned.8D Hvor ligger Bogerod da? Btw, du må korte ned signaturen din 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "babben" på "Bogerod" er best faen. 8D Mulig det. Spiser bare på Dennis' på Karl Johan og Ahmed i Sandvika jeg men.. Bogerod og Bislett må også prøves bensins-stasjonen på Bogerud lukter dog, så, you're warned. 8D Melhus telles aldri (har ikke vært på Melhus på flere år,im lucky) *gisp!* Melhus er teh shit lizm pizm 8D Bare spør Roar Strand! Ikke at jeg bryr meg nevneverdig om Roar Strand men nok om det. 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Will do! Alltid godt med litt shoppinghjelp Da er ikke jeg å anbefale. Jeg hater å handle og kan ingen ting om klær og div. Null interesse for det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Will do! Alltid godt med litt shoppinghjelp Da er ikke jeg å anbefale. Jeg hater å handle og kan ingen ting om klær og div. Null interesse for det. Hva faen? Liker du traktor da eller? :!: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 bensins-stasjonen på Bogerud lukter dog, så, you're warned.8D Hvor ligger Bogerod da? Btw, du må korte ned signaturen din 8D Hvis du tar linje 3 mot Mortensrud (t-banen) så er Bogerud en stasjon der, bensin-stasjonen ligger rett over t-bane stasjonen. 8D og will do, får ofre Tusseladd for å fremme Nie's sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Roar Strand bor like ved der jeg bor(ikke Melhus) så det så Kanke nå for at han ble født der stakkar! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvis du tar linje 3 mot Mortensrud (t-banen) så er Bogerud en stasjon der, bensin-stasjonen ligger rett over t-bane stasjonen. 8D Aiight, får vurdere en tur om jeg husker veien Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Roar Strand bor like ved der jeg bor(ikke Melhus) så det så Kanke nå for at han ble født der stakkar! han spiser bare pizza laget fra Melhusa! haha! 8D Me bella! Mama Rosa! osv osv jatta jatta. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva faen? Liker du traktor da eller? :!: Nei. Jeg er en jente med produksjonsfeil. Me likes metal, nerding, kakao, sommer, formel 1, afl, og.. tja. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er med deg på og støtte nie! 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva faen? Liker du traktor da eller? :!: Nei. Jeg er en jente med produksjonsfeil. Me likes metal, nerding, kakao, sommer, formel 1, afl, og.. tja. Arsis, N64, kakao med krem, sol, Kimi og waever rules teh wørld. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja,men han reiser fort fra Melhus også. Melhus er bra kun som besøk, mulig fest(kommer an på hvor harry man føler seg den dagen) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er med deg på og støtte nie! 8D n1! 8D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva faen? Liker du traktor da eller? :!: Nei. Jeg er en jente med produksjonsfeil. Me likes metal, nerding, kakao, sommer, formel 1, afl, og.. tja. Ahh, hørtes ikke så ille ut det da. nerding, kakao, sommer, formel1 og tja er go'greier^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Arsis, N64, kakao med krem, sol, Kimi og waever rules teh wørld.8D Alle som heier på Kimi får minus hundre i respekt hos meg. Massa er greit, Kimi er ikke greit. Ahh, hørtes ikke så ille ut det da. nerding, kakao, sommer, formel1 og tja er go'greier^^ Så jeg er godtatt selv om jeg ikke liker traktorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg