Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er ikke det litt vanskelig å "slå ihjel tid"? 8D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 heheheheh... jeg trives i Oslo jeg. Men kan vel være enig i at det finnes byer som er penere.. xD Men nu stikker mrbjoern snart på jobb en tur. Hurra for eksamen, og fri i flere dager før forberedelsestiden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Orkanger er en små by,bare så det er sagt Jeg sammenligner alt med Oslo standard jeg nå, så... Bygd 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 jeg har 40 minutter å slå ihjel tid med D: Bruk en hammer 8D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) ikke om man kjenner en som heter "Tid" ;P edit: var til NiXx jeg bruker sekken min, Espen Endret 19. mai 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du er treig Har slettet fjesboken min tror jeg... Virker ikke helt sånn, jeg finner deg fortsatt, med awaiting friend reply siden april og ubesvart poke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men du vil, så kan jeg ringe deg på vegne av tele2? Pøth, simkorta dems funker jo ikke riktig engang Virker ikke helt sånn, jeg finner deg fortsatt, med awaiting friend reply siden april og ubesvart poke. Ta hintet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 ikke om man kjenner en som heter "Tid" ;P han heter vel tilfeldigvis ikke "Masse Tid"? 8D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) ikke om man kjenner en som heter "Tid" ;Phan heter vel tilfeldigvis ikke "Masse Tid"? 8D Da fortjener han å bli slått ihjel masse 8D Endret 19. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Virker ikke helt sånn, jeg finner deg fortsatt, med awaiting friend reply siden april og ubesvart poke. hmm... sikker på det? :S jeg har jo lagt deg til som venn... men slettet profilen for noen uker siden... Pøth, simkorta dems funker jo ikke riktig engang Greie priser da 8D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Virker ikke helt sånn, jeg finner deg fortsatt, med awaiting friend reply siden april og ubesvart poke. Ta hintet Never! Ikke før du kommer hit og gir meg en fotmassasje og noen pledd til. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 ikke om man kjenner en som heter "Tid" ;Phan heter vel tilfeldigvis ikke "Masse Tid"? 8D Da fortjener han å bli slått ihjel masse 8D Nja, jeg liker Masse, han er bedre enn Lite. 8D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Greie priser da 8D Faktisk ikke dumt. Ser tele2 Uno er tredje billigst til mitt forbruk, bare mtu og onecall foran. Og jeg stoler ikke på onecall og ihvertfall ikke mtu! ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hmm... sikker på det? :S jeg har jo lagt deg til som venn... men slettet profilen for noen uker siden... Merksnodelige greier. Men hvorfor slette? Where's the fun? Lei av å bli poka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det regner i Trondheim 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Faktisk ikke dumt. Ser tele2 Uno er tredje billigst til mitt forbruk, bare mtu og onecall foran. Og jeg stoler ikke på onecall og ihvertfall ikke mtu! ^^ Og om du kjøper av meg, så tjener jeg penger på det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hmm... sikker på det? :S jeg har jo lagt deg til som venn... men slettet profilen for noen uker siden... Gå'kke ann å slette Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Merksnodelige greier.Men hvorfor slette? Where's the fun? Lei av å bli poka? Jeg hadde mine grunner for og si det slik... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 OsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOs oOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloO loOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOsloOslo! Men Bergen er best, da. Akvarium. Hellu og god morgen. Hvem måtte ringe NgZ i morges for å få ham opp? Gutter, altså. Selv boikotter jeg en prøve i dag, og skulker derfor tre timer. Mao rekker jeg en skoletime og en fritime på skolen i dag. Og kanskje en gymprøve. Digg. Og så må jeg ta ut hunden for "då bi moræ di så gla'". Jaaaada. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Merksnodelige greier.Men hvorfor slette? Where's the fun? Lei av å bli poka? Jeg hadde mine grunner for og si det slik... Okay, I won't push it. Men nå har du besøkt Nie, nå syns jeg du kan komme og besøke meg også. Så kan vi gå og kjøpe tobakk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg