Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det så jeg faktisk på.. Hvem var drømmejenta da? Hun indiske som ville date?

husker ikke om det var den. (er 5 lesbe/homo-episoder for hver sesong).

Men det var uansett hun pro-snowboarderjenten som lignet litt på Shane i The L Word. :love:

Med piercing i leppen (off-centre)

Lenke til kommentar

EEEEEEEEEEEEEK! Er det bare jeg som er treig. For jeg så nettopp den nye reklameannonse-boksen de har satt inn under venstre meny. Jeg liker ikke retningen dette går i. Snart får vi vel en på høyre side også. :,-(

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
EEEEEEEEEEEEEK! Er det bare jeg som er treig. For jeg så nettopp den nye reklameannonse-boksen de har satt inn under venstre meny. Jeg liker ikke retningen dette går i. Snart får vi vel en på høyre side også. :,-(

Har ikke den vært der en stund?

Hei Aalton<3 Svarer litt sent. Sorry.

Er litt opptatt med å finne ut hva slags font jeg skal ha^^

Okei, jeg bruke da standard tingen, det er greit nok det, hva kommer du frem til?

Lenke til kommentar
Mer gira på pannekaker eller noe

Pannekaker er jo elsk, lag en bunke og send til meg :)

Kan man ikke benytte seg av adblock for å fjerne den?

Joa. Men jeg er en ærlig kar. Vil jo ikke unndra HW.no for reklameinnteker.

Jeg ser den, har selv ikke planer om å gjøre noe med den. Men den burde ikke være der.. Snart blir vel hele forumet fylt med reklame også..

Lenke til kommentar

Pannekaker fungerer det. Men er det en ting som overgår alt annet er et belgiske vaffler. De smaker selvsagt best i Belgia. Men de i Norge er ikke så gale de heller. Eventuelt kan man lage dem selv og få den smaken man vil ha. Men må kjøpeeget vaffeljern og slik da, for ikke å snakke om å finne en god oppskrift.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...