Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God morgen, småtøser. =D

For en nydelig morgen, eller hva? ^^

Nein, es ist nicht ein guten Morgen. Ich muss zu Arbeit gehen, und das gefählt mir überhauptlich nicht!

Men når det er sagt blir det penger av det, og hvem er ikke glad i litt penger?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God morgen, småtøser. =D

For en nydelig morgen, eller hva? ^^

Nein, es ist nicht ein guten Morgen. Ich muss zu Arbeit gehen, und das gefählt mir überhauptlich nicht!

Men når det er sagt blir det penger av det, og hvem er ikke glad i litt penger?

Er det så gale å gå på arbeid da?

PS: Deutschland uber alles -- oder? :D

Lenke til kommentar

Ah, Snorre, du har ikke aning om hvor utrolig gjerne jeg skulle byttet med deg, og latt deg ta de to viktige prøvene jeg har i dag. x)

WATT A BJUTIFULL MÅÅÅÅRNING!

Spesielt for dere små søte bergensere, solen skinner, og blå himmel. Njydelig. ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Overskyet i Trondheim idag.. :(

Men skal verken på jobb eller har noen planer så bryr meg pent lite :)

Eneste jeg skal ër å se ferdig Prison Break season 2

Lenke til kommentar
/me er sliten.

Opp klokka 9, på skytebanen klokka 10, arrangere Skytingens dag fra klokka 11 til 15, skyte 1. runde i Østlandscupen klokka 15, liten pause med middag, legge ut resultater fra skytingene på nett.

Stresset jeg? Nei hvordan kan man tro noe sånt...

du er skummel, jeg føler jeg burde vite hvem du er O_o

droppa skytingens dag i år jeg, for måtta ha skyti kne, og vell, det har jeg ikke knær til:P hvordan gikk det da?

Tja, gikk og gikk. Fikk 318 på cupen. Rimelig fornøyd siden det er første gang jeg skyter fullt mesterskapsprogram. Ubrukelig ståendeserie, men jeg skylder på at jeg egentlig er i klasse 2 og dermed ikke skyter stående. Selve Skytingens dag får jeg ta meg av i kveld. Så lenge jeg skyter minst like bra som i fjor så skal jeg være fornøyd.

*vinke til Nie*

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...