Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom noen her kjenner folkene som mikset sammen it's learning, og kan få sneket meg inn i husene deres, ta kontakt, for jeg er i drapshumør. 8D
Jeg vil ha noen drept i 8B. Men de har noen venner i 8A som er der, så du må ta de og.

Her er planen:Ta litt plastfolie, legg på en benk, ta MANGE svarte søppelsekker og dekk rommet med de, sånn at det hverken blir blod eller noe på gulvet. Når du har gjort dette og personen kommer inn, gjemmer du deg, går bak han, setter en sprøyte med noe beroligene, legger han på benken og legger plastfolie over hele kroppen. Da han våkner, kutter du de to arteriene som går forbi strupehodet og vips. Personen er død.

VAR JEG SYK NÅ ELLER? :wee:

Lenke til kommentar
Sounds good, Kibs. ^^

Og om noen kan forklare meg hvordan ett MIDI-keyboard fungerer, på en enkel måte, så jeg forstår det, så får de en hel linje i signaturen min, eller jeg slutter med "8D". =D

Den her er ganske kjekk.

Jeg lærte mye av den for en god stund siden da den var interessant. :wee:

Musical Instrument Digital Interface heter det så pent, forøvrig.

Du har et par midifiler, en PC og et program og et keyboard.

Du tar en tangent, sier hva som skal spiller på hvilken tangent og så vips. Assigned and redi.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Sounds good, Kibs. ^^

Og om noen kan forklare meg hvordan ett MIDI-keyboard fungerer, på en enkel måte, så jeg forstår det, så får de en hel linje i signaturen min, eller jeg slutter med "8D". =D

MIDI er ikke lyd på samme måte som.. tja.. mp3 eller wav. MIDI-filer må spilles inn av noen/noe og fila inneholder da masse informasjon. Denne informasjonen består da i.. mmh.. hvilken tangent som ble trykket ned, hvor lenge den var trykket ned og hvor hardt. Denne informasjonen kan så mates tilbake til en synth som da spiller musikken \o/ PEW..

Se der, Hylo hadde alt linka siden jeg tok fra. :wee:

Now quit with the "8D"

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

Jeg er trett. Jeg forstod ikke bæret av det der, Hylo.

Jeg vil ha det presentert som om jeg er en 3åring. For det stemmer merkelig godt. 8D

Faen. Greit. Jeg tror kanskje muligens jeg tok den, Knut Erik. Og herved er "8D" død. *sørge*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...