hylo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg liker å whine. Og nå har jeg en grunn til å whine også.Nekene presterte å stikke av med stekepanna og brødkniven jeg satte bort for å ha her. T-skjortene jeg hadde pakka i en bag er også borte. Så klart >< Du har ikke grunn til å whine før du har hverken hus eller ly. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nå har jeg jammen meg ikke värt på forumet på lenge. Kom hjem fra Lisboa på fredag og har värt temmelig opptatt siden. Nå er jeg dog på landet hos dama. Herlig. Her har jeg t.o.m. tilgang til min egen PC. Lisboa var fantastisk. Det var jävlig å komme tilbake skal jeg si dere - alt virker så grått, dödt og livlöst her. Sånn er det dog hver gang man kommer hjem etter å ha värt på tur sörpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg liker å whine. Og nå har jeg en grunn til å whine også.Nekene presterte å stikke av med stekepanna og brødkniven jeg satte bort for å ha her. T-skjortene jeg hadde pakka i en bag er også borte. Så klart >< Du har ikke grunn til å whine før du har hverken hus eller ly. Du, den der er jeg lei av å høre "Ikke klag, det er alltid noen som har det verre". Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Og så lar vi Smurfepus være i fred. Jeg ser på youtube-filmer. Noen som har noen gode (morsomme eller triste eller syyyke) å anbefale? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Og så lar vi Smurfepus være i fred. Jeg ser på youtube-filmer. Noen som har noen gode (morsomme eller triste eller syyyke) å anbefale? http://youtube.com/watch?v=F8ENBp2JZfA og versegod! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Du, den der er jeg lei av å høre "Ikke klag, det er alltid noen som har det verre".Klart du er det. Men jeg kan jo si det til deg på en annen måte, da. Selvfølgelig er det mange som har det verre, men hvorfor skal vi, og da mener jeg selvfølgelig helsevesen, rettslige innstanser, medisinsk personell og politiet, samt andre instutisjoner med myndighet, bry seg om de andre? Klart det er _DU_ som trenger alt av oppmerksomhet som finnes. Uff. Det må være jævelig å ikke ha stekepannen sin. Hadde jeg vært kongen, skulle du fått en komfyr og, tro det eller ei, en teflonpanne av meg. Fy faen, du tenker ikke langt, gjør du? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Og så lar vi Smurfepus være i fred. Jeg ser på youtube-filmer. Noen som har noen gode (morsomme eller triste eller syyyke) å anbefale? Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Eller så tenker ikke Hylo langt. Alle har problemer, store eller små. Man trenger ikke fortelle andre hvor små problemene deres er. De kan føles store for den personen. Bah. Raknes: Kanskje jeg er død i dag, men jeg lo ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hylo, klart jeg gjør, men faen? Hva godt kan jeg gjøre for andre når jeg ikke kan lage mat til de sultende? Jeg trenger ei jævla steikepanne, så skal jeg diske opp med mat til alle de fattige i Steinkjer og vel så det. Fornøyd? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hylo, klart jeg gjør, men faen? Hva godt kan jeg gjøre for andre når jeg ikke kan lage mat til de sultende?Jeg trenger ei jævla steikepanne, så skal jeg diske opp med mat til alle de fattige i Steinkjer og vel så det. Fornøyd? HYLO ER IKKE FORNØYD FØR DU IKKE ER FORNØYD! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hylo, klart jeg gjør, men faen? Hva godt kan jeg gjøre for andre når jeg ikke kan lage mat til de sultende?Jeg trenger ei jævla steikepanne, så skal jeg diske opp med mat til alle de fattige i Steinkjer og vel så det. Fornøyd? Fornøyd? Nei. Du kan gi mat til de du vil, men essensen i det er at du gjør gode ting, ikke slutter å syte over en jævle stekepanne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vel, jeg syter fælt over denne stekepanna for uten den så får ikke jeg i meg mat og jeg har ikke spist siden i går formiddag og jeg er jævlig lei av å sitte her svimmel med skrikende mage fordi det går utover vaskinga mi. Jeg klarer ikke konsentrere meg om å skrubbe rein ovnen og komfyren så lenge jeg er så jævlig sulten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vel, jeg syter fælt over denne stekepanna for uten den så får ikke jeg i meg mat og jeg har ikke spist siden i går formiddag og jeg er jævlig lei av å sitte her svimmel med skrikende mage fordi det går utover vaskinga mi. Jeg klarer ikke konsentrere meg om å skrubbe rein ovnen og komfyren så lenge jeg er så jævlig sulten.Du er jaggu meg en nutcase, du. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Vel, jeg syter fælt over denne stekepanna for uten den så får ikke jeg i meg mat og jeg har ikke spist siden i går formiddag og jeg er jævlig lei av å sitte her svimmel med skrikende mage fordi det går utover vaskinga mi. Jeg klarer ikke konsentrere meg om å skrubbe rein ovnen og komfyren så lenge jeg er så jævlig sulten. Og du forventer at vi skal tøsepøse på med godsnakk om "ååååh *gi Smurfen kyllingbit*" osv? Nei? Nei, så ikke syt sånn over den til oss. Gjør det til Notepad om det er så ille. Ikke noe slemt ment, kun min personlige lille mening ang. akkurat det . Endret 18. mai 2008 av chokke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg forventer ikke sympati og fisker ikke etter det heller, men jeg liker å få ut ting når jeg er irritert og det er jeg nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Spekemat er alltid bra! du da! du da! spekemat er alltid bra! all da du da dei! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Men hele tiden er det noe. Enten så blør du fra diverse områder, eller så har du ikke alkohol, eller så har du ikke penger, eller så ha du ikke ditt, eller datt osv osv. Vi kan gjøre en avtale. Hver gang noe irriterer deg skriver du det i notepad og poster det en gang i uka? Ja? Flott! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Deppetråden er en helt annen tråd du, Datasmurf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 /me er sliten.Opp klokka 9, på skytebanen klokka 10, arrangere Skytingens dag fra klokka 11 til 15, skyte 1. runde i Østlandscupen klokka 15, liten pause med middag, legge ut resultater fra skytingene på nett. Stresset jeg? Nei hvordan kan man tro noe sånt... du er skummel, jeg føler jeg burde vite hvem du er O_o droppa skytingens dag i år jeg, for måtta ha skyti kne, og vell, det har jeg ikke knær til:P hvordan gikk det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg