dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå fikk jeg lyst til å bake kake. Etter å ha gått på diett en stund skal det ikke mye til før man drømmer om desserter og godteri. :\ Stakkars liten.. Du kan få kake a meg? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 God morgen, nå har jeg endelig stått opp også Hva skjer? Hei på deg Kitty Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer med at Date My Mom finner heite jenter? :-| Får faktisk vondt i magen av det programmet. Zappet innom det en gang, da sto mor og datter og spanket hverandre bak og fortalte hvor vill de var. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå fikk jeg lyst til å bake kake. Etter å ha gått på diett en stund skal det ikke mye til før man drømmer om desserter og godteri. :\ Stakkars liten.. Du kan få kake a meg? JEG OG!!! sitter og gjør kjipe excel oppgaver på pcen snekk til meg litt forumkafee Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ok, bare send den i en Norges-pakke du. :-) Eller ikke. Men noe godt må jeg ha meg i morgen hvertfall. Da er det lørdag, den ene dagen i uken hvor jeg kan godte meg, med begrensninger selvsagt. But still. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Date My Mom er helt for jævlig, akkurat som alt annet på TV nå for tiden (ikke for det, jeg er lettere avhengig av noen for jævlige program selv, som Chill på Viasat 4 - heldigvis har jeg ikke kanalen på hybelen, så jeg slipper unna her) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei, sånne som hun der har vi i Norge og. Men ååååh. Hun i går.. jeg tror hun i går bare latet som hun hadde en bra personlighet... var jo på tv vettu og jenter med bra utseende, og ræva personlighet er ikke noe og ta vare på uansett... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer med at Date My Mom finner heite jenter? :-| Får faktisk vondt i magen av det programmet. Zappet innom det en gang, da sto mor og datter og spanket hverandre bak og fortalte hvor vill de var. den tror jeg jeg så en gang Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt kviser i ansiktet. Har vært noen rett nedefor hårfeste riktig nok, små gjemt bak håret. men ellers har de oppholdt seg på ryggen. ^^ Jeg har fullt på arma, brystet, panna, ryggen og skuldrene jeg Æææææææsj... Altså. Greit at du er sånn fjorten år og puberteten tar deg igjen og masse sånn, men srsly. Det der høres mye ut. o_O Jeg er 15 år Midt i værste puberteten og kvisene popper opp hver dag, overalt. Har vel en 5-6 forskjellige kvisekurer jeg bruker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer med at Date My Mom finner heite jenter? :-| Får faktisk vondt i magen av det programmet. Zappet innom det en gang, da sto mor og datter og spanket hverandre bak og fortalte hvor vill de var. Lesbe-programmet i går. Jeg tror jeg fant drømmejenten min. :-| Men ja! Ut med hunden og mate katten. Brb. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 JEG OG!!!sitter og gjør kjipe excel oppgaver på pcen snekk til meg litt forumkafee Komme til meg da! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) JEG OG!!!sitter og gjør kjipe excel oppgaver på pcen snekk til meg litt forumkafee Komme til meg da! oooo yaaa jaja da vart me klare til avgang... hvor er skolen din? Endret 11. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mobbade Barn Med Automatvapen... Genialt navn, genial gruppe. *høre mer på* Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer med at Date My Mom finner heite jenter? :-| Får faktisk vondt i magen av det programmet. Zappet innom det en gang, da sto mor og datter og spanket hverandre bak og fortalte hvor vill de var. Lesbe-programmet i går. Jeg tror jeg fant drømmejenten min. :-| Men ja! Ut med hunden og mate katten. Brb. Det så jeg faktisk på.. Hvem var drømmejenta da? Hun indiske som ville date? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 oooo yaaajaja da vart me klare til avgang... hvor er skolen din? Austrheim. Norhordaland:P Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 oooo yaaajaja da vart me klare til avgang... hvor er skolen din? Austrheim. Norhordaland:P jaja da får jeg ta beina fatt og løpe som en sau Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) yay.bmp its a sign (beklager dobbel post) men får komme meg heim! prekast Endret 11. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) jaja da får jeg ta beina fatt og løpe som en sau You do that! waiting for you, with arms wide open!! Endret 11. januar 2008 av dismayed Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 jaja da får jeg ta beina fatt og løpe som en sau You do that! waiting for you, with arms wide open!! Forumlove, eh? Så klissesøtt Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 For en klisje ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg