Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå fikk jeg lyst til å bake kake. Etter å ha gått på diett en stund skal det ikke mye til før man drømmer om desserter og godteri. :\

Stakkars liten.. Du kan få kake a meg?

JEG OG!!!

sitter og gjør kjipe excel oppgaver på pcen :D

snekk til meg litt forumkafee :)

Lenke til kommentar
Hva skjer med at Date My Mom finner heite jenter? :-|

Får faktisk vondt i magen av det programmet. Zappet innom det en gang, da sto mor og datter og spanket hverandre bak og fortalte hvor vill de var. :blink:

den tror jeg jeg så en gang :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt kviser i ansiktet. Har vært noen rett nedefor hårfeste riktig nok, små gjemt bak håret. men ellers har de oppholdt seg på ryggen. ^^

Jeg har fullt på arma, brystet, panna, ryggen og skuldrene jeg :(

Æææææææsj... :ermm:

Altså. Greit at du er sånn fjorten år og puberteten tar deg igjen og masse sånn, men srsly. Det der høres mye ut. o_O

Jeg er 15 år ;) Midt i værste puberteten og kvisene popper opp hver dag, overalt. Har vel en 5-6 forskjellige kvisekurer jeg bruker.

Lenke til kommentar

Får faktisk vondt i magen av det programmet. Zappet innom det en gang, da sto mor og datter og spanket hverandre bak og fortalte hvor vill de var. :blink:

Lesbe-programmet i går. Jeg tror jeg fant drømmejenten min. :-|

Men ja! Ut med hunden og mate katten. Brb.

Lenke til kommentar

Lesbe-programmet i går. Jeg tror jeg fant drømmejenten min. :-|

Men ja! Ut med hunden og mate katten. Brb.

Det så jeg faktisk på.. Hvem var drømmejenta da? Hun indiske som ville date?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...