ShaNickolas Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 brannen på taufabrikken eller hva det nå var Hvordan fikk jeg opp postcount oversikten igjen ? rota vekk linken Alså der du ser hvor mange poster du har postet hver mnd siden registrering Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nå føler jeg meg litt vemodig. Nettopp sagt farvel til foreldra mine og 98,6% av tinga mine. Gleder meg fint lite til å sove på sofaen og slikt :| Men jeg er sjeleglad for at jeg slipper å bære alt ut av tilhengeren og bilen og inn på rommet mitt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 brannen på taufabrikken eller hva det nå var Hvordan fikk jeg opp postcount oversikten igjen ? rota vekk linken Alså der du ser hvor mange poster du har postet hver mnd siden registrering Se min signatur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 OMGOMGOMGOMG! Canada blir holdt sammen av tape! http://googlesightseeing.com/maps?p=287&am...p;t=k&hl=en Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 o my lawd, tåke er sexy! Hvor er det bildet hentet fra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Da var veggene og vinduskarmen ferdigvaska. Nå gjenstår (for i dag), dørkarmene, listene, vaske oppå skapene, gå over benkene, støvsuge gulvene og putene og alt det der, fikse senga og skure ovnen og komfyren. Så lar jeg gulvvasken være til i morra eller tirsdag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 noen oslo boere som ser brannen ell? Jeg var der oppe og så på mens det var på sitt verste. Vi sto ca. 30 meter unna en dieseltank. Plutselig roper folk at den kommer til å eksplodere og politiet flyttet oss et par 100 meter vekk med. Flere ble også flyttet med fysisk makt. Flammene sto ca. 10 meter til været. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Misforstå meg rett, men sånt er alltid like gøy. Husker da bilopphuggeriet hjemme brant. Jeg sprang rundt med kamera og prøvde å snike til meg noen gode bilder, men ble jaga bort av brannmenn fordi det kunne være farlige gasser. Eller da trehusene ved kanalen / fjorden i Trondhjem brant 16. mai i fjor ... Gamle kaier og slike hus som var gamle lager med stor åpning i tredje etg og kraner etc (you get the point), står og filmer med mobilkamera og knipser bilder for full faen da snuten puffer meg bakover og holder på å røske mobilen fra meg Snek oss tilbake og ble jaga bort en gang hvert femte minutt. Skøy, og, jeg vil si ... orgasmisk <3 Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 noen oslo boere som ser brannen ell? Jepp. Stakkars mannen prøver å slokke sin egen leilighet. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 o my lawd, tåke er sexy! Hvor er det bildet hentet fra? Uff, det skulle jeg ønske jeg visste. Jeg har lyst til å dra dit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Gah. Skremmende hvor mye møkk som setter seg ved dørhengslene og i lista der. Gikk ikke av med støvsuger eller klut, måtte bruke skrujern og skrape det av. Djeez! Lurer fælt på hvordan jeg skal komme til bak varmtvannstanken ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vedder på at jeg blir sjuk. Alle klærne mine er møkkete så jeg har hengt de til lufting og sprader rundt i bokser i full gjennomtrekk og er våt og kald på føttene. Yay Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Din egen feil. SÅ SLUTT Å WHINE! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 /me er sliten. Opp klokka 9, på skytebanen klokka 10, arrangere Skytingens dag fra klokka 11 til 15, skyte 1. runde i Østlandscupen klokka 15, liten pause med middag, legge ut resultater fra skytingene på nett. Stresset jeg? Nei hvordan kan man tro noe sånt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg liker å whine. Og nå har jeg en grunn til å whine også. Nekene presterte å stikke av med stekepanna og brødkniven jeg satte bort for å ha her. T-skjortene jeg hadde pakka i en bag er også borte. Så klart >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg