Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå føler jeg meg litt vemodig.

Nettopp sagt farvel til foreldra mine og 98,6% av tinga mine.

Gleder meg fint lite til å sove på sofaen og slikt :|

Men jeg er sjeleglad for at jeg slipper å bære alt ut av tilhengeren og bilen og inn på rommet mitt :p

Lenke til kommentar

Da var veggene og vinduskarmen ferdigvaska.

Nå gjenstår (for i dag), dørkarmene, listene, vaske oppå skapene, gå over benkene, støvsuge gulvene og putene og alt det der, fikse senga og skure ovnen og komfyren.

Så lar jeg gulvvasken være til i morra eller tirsdag.

Lenke til kommentar
noen oslo boere som ser brannen ell?

Jeg var der oppe og så på mens det var på sitt verste. Vi sto ca. 30 meter unna en dieseltank. Plutselig roper folk at den kommer til å eksplodere og politiet flyttet oss et par 100 meter vekk med. Flere ble også flyttet med fysisk makt. Flammene sto ca. 10 meter til været.

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, men sånt er alltid like gøy.

Husker da bilopphuggeriet hjemme brant.

Jeg sprang rundt med kamera og prøvde å snike til meg noen gode bilder, men ble jaga bort av brannmenn fordi det kunne være farlige gasser.

Eller da trehusene ved kanalen / fjorden i Trondhjem brant 16. mai i fjor ... Gamle kaier og slike hus som var gamle lager med stor åpning i tredje etg og kraner etc (you get the point), står og filmer med mobilkamera og knipser bilder for full faen da snuten puffer meg bakover og holder på å røske mobilen fra meg :p

Snek oss tilbake og ble jaga bort en gang hvert femte minutt. Skøy, og, jeg vil si ... orgasmisk <3

Lenke til kommentar

/me er sliten.

Opp klokka 9, på skytebanen klokka 10, arrangere Skytingens dag fra klokka 11 til 15, skyte 1. runde i Østlandscupen klokka 15, liten pause med middag, legge ut resultater fra skytingene på nett.

Stresset jeg? Nei hvordan kan man tro noe sånt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...