Skarstard Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ikke sant. Derfor kan det være verd å nevne den sånn at folk får det med seg. Og det gjør du ved å spørre hva vi synes om "den nye forum-wikien?"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Og det gjør du ved å spørre hva vi synes om "den nye forum-wikien?"?Det er da en mye bedre måte enn å skrive: "OMGLOL!!!!1!!11111 SE HVA JEG OPPDAGA!" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Natta b-real, du gærne nording. (Ja, nytt uttrykk.) Hei Skarstad. Hvor ble du av i går kveld? I didn't see you. Du var vel i Brønnøysund. Det er da en mye bedre måte enn å skrive: "OMGLOL!!!!1!!11111 SE HVA JEG OPPDAGA!" Du ødelegger L4r5-inntrykket. Ved å skrive hva vi synes, altså. "OMGLOL" er veldig L4r5. Du vil vel ikke ødelegge det? Endret 17. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gah. Jeg vil sove mer. Hvorfor får jeg ikke sove mer? :| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Var det ikke plass eller nie?Korrekt. 8DVi, og to-tre-fire-fem (?) til måtte finne alternative reisemåter. 8D Ikke sant. Derfor kan det være verd å nevne den sånn at folk får det med seg. Og det gjør du ved å spørre hva vi synes om "den nye forum-wikien?"? Det funker, og du bygger opp under dette. 8DLars innledet en diskusjon om emnet, noe som automatisk vil frembringe informasjon, og ved spørsmålsbruken helt til å begynne med vekker han nyskjerrighet og interesse. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Og da var jeg og Espen endelig hjemme, etter å ha blitt nektet å komme på bussen (Det skal nevnes at vi er edru og anstendige og blablabla). Vi måtte ta taxi. Fuck tide, som ikke innser at de må sette i gang trekkspill-busser på dager som denne. 8D Hvordan kan du si sånt om fantastiske Tide, som aldri kommer i utide? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nie. Stopp. Du får tåbilder i posten snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nie. Stopp. Du får tåbilder i posten snart DO IT! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Du vil vel ikke ødelegge det?OMGLOL! Nei det må jeg jo ikke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvordan kan du si sånt om fantastiske Tide, som aldri kommer i utide?Nei, si det. De frekke sjåførene, udugelige sjåførene, og fantastisk nøyaktige ruter, hvorav de alle stemmer overens. Jeg må gå og vaske fingrene mine med grønnsåpe, for å ha skrevet dritt om dem, altså. 8D Nie. Stopp. Du får tåbilder i posten snart Synd det. 8DTrusler funker dårlig, helst da mot sin hensikt. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvordan kan du si sånt om fantastiske Tide, som aldri kommer i utide?Nei, si det. De frekke sjåførene, udugelige sjåførene, og fantastisk nøyaktige ruter, hvorav de alle stemmer overens. Jeg må gå og vaske fingrene mine med grønnsåpe, for å ha skrevet dritt om dem, altså. 8D Ja. Og vask munnen din også, bare sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hei Skarstad. Hvor ble du av i går kveld? I didn't see you. Du var vel i Brønnøysund. Det var jeg. Fytti rakkern, det ble kaldt etter hvert. Also, DU GJORDE DUMME TING I FYLLA?? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kibs ved data --> tannpuss --> seng --> drømmeland.. eller noe sånt. Mao: natta. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Det irriterer meg litt at jeg ikke spiller Age of Conan nå. JADA JEG INVESTERER I FREMTIDEN UTDANNELSE HURRA. Men jeg kunne tenkt meg å begynne nå likevel. T_T Endret 17. mai 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Datasmurf ved data ---> vin i et fåfengt håp om at det vil kurere tørsten og sulten ---> flere sovetabletter ---> komalignende søvn ---> mandag og åpne butikker. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er litt rart at amerikanere ikke har foreslått obligatorisk bevæpning av flypassasjerer. Da kunne jo de overmannet terrorister. Virker som det er sånn de tenker i de fleste andre sammenhenger så det er litt rart. Vet det er sykt av meg å komme på slikt nå, men jeg blir sånn når jeg er trøtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Apropos random utbrudd så kom jeg akkurat på at jeg savner de "0,8"-kinaputtene man fikk kjøpt i sverige før. Hadde det alltid så gøy med de Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Er litt rart at amerikanere ikke har foreslått obligatorisk bevæpning av flypassasjerer. Da kunne jo de overmannet terrorister. Virker som det er sånn de tenker i de fleste andre sammenhenger så det er litt rart. Vet det er sykt av meg å komme på slikt nå, men jeg blir sånn når jeg er trøtt. Isralerne har jo benyttet seg mye av slike flydetektiver, og jeg mener jeg hart hørt om det i USA også. Edit: Det frister å legge inn artikler om forskjellige forumbrukere i wikien. Endret 17. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=520293 - Her begår Dronning Sonja en sløyfetabbe Dette er en skandale! Disse individene skal liksom representere Norge utad, og så får vi slike uhørte opptredener! Nei, fy faen! Her må noe gjøres umiddelbart! Dette er jo landsforræderi! Ring politiet! Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) I`m full of bourbon, I can`t stand up..! Edit: je g leifet Endret 18. mai 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg