Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natta b-real, du gærne nording. (Ja, nytt uttrykk.)

Hei Skarstad. Hvor ble du av i går kveld? I didn't see you. Du var vel i Brønnøysund.

Det er da en mye bedre måte enn å skrive: "OMGLOL!!!!1!!11111 SE HVA JEG OPPDAGA!"

Du ødelegger L4r5-inntrykket. Ved å skrive hva vi synes, altså. "OMGLOL" er veldig L4r5. Du vil vel ikke ødelegge det?

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Var det ikke plass eller nie?
Korrekt. 8D

Vi, og to-tre-fire-fem (?) til måtte finne alternative reisemåter. 8D

Ikke sant. Derfor kan det være verd å nevne den sånn at folk får det med seg. :)

Og det gjør du ved å spørre hva vi synes om "den nye forum-wikien?"?

Det funker, og du bygger opp under dette. 8D

Lars innledet en diskusjon om emnet, noe som automatisk vil frembringe informasjon, og ved spørsmålsbruken helt til å begynne med vekker han nyskjerrighet og interesse. 8D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Og da var jeg og Espen endelig hjemme, etter å ha blitt nektet å komme på bussen (Det skal nevnes at vi er edru og anstendige og blablabla). Vi måtte ta taxi. Fuck tide, som ikke innser at de må sette i gang trekkspill-busser på dager som denne. 8D

Hvordan kan du si sånt om fantastiske Tide, som aldri kommer i utide?

Lenke til kommentar
Nei, si det. De frekke sjåførene, udugelige sjåførene, og fantastisk nøyaktige ruter, hvorav de alle stemmer overens. Jeg må gå og vaske fingrene mine med grønnsåpe, for å ha skrevet dritt om dem, altså. 8D

Nie. Stopp. Du får tåbilder i posten snart :p
Synd det. 8D

Trusler funker dårlig, helst da mot sin hensikt. 8D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nei, si det. De frekke sjåførene, udugelige sjåførene, og fantastisk nøyaktige ruter, hvorav de alle stemmer overens. Jeg må gå og vaske fingrene mine med grønnsåpe, for å ha skrevet dritt om dem, altså. 8D

Ja. Og vask munnen din også, bare sånn for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar

Er litt rart at amerikanere ikke har foreslått obligatorisk bevæpning av flypassasjerer. Da kunne jo de overmannet terrorister. Virker som det er sånn de tenker i de fleste andre sammenhenger så det er litt rart.

Vet det er sykt av meg å komme på slikt nå, men jeg blir sånn når jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
Er litt rart at amerikanere ikke har foreslått obligatorisk bevæpning av flypassasjerer. Da kunne jo de overmannet terrorister. Virker som det er sånn de tenker i de fleste andre sammenhenger så det er litt rart.

Vet det er sykt av meg å komme på slikt nå, men jeg blir sånn når jeg er trøtt.

Isralerne har jo benyttet seg mye av slike flydetektiver, og jeg mener jeg hart hørt om det i USA også.

Edit: Det frister å legge inn artikler om forskjellige forumbrukere i wikien.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...