K.. Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Synes ironien min fungerer. Ihvertfall forstår jeg den .I too does that. Du vet, vi realfagsfolk har et hemmelig bånd mellom oss and THIS IS IT. :rainbow: Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg sitter her og funderer på om noen kan ha så radikale meninger som Schnell liksom skal ha. Er det mulig? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg sitter her og funderer på om noen kan ha så radikale meninger som Schnell liksom skal ha. Er det mulig? Nei. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) I too does that. Du vet, vi realfagsfolk har et hemmelig bånd mellom oss and THIS IS IT. :rainbow: Smartiepants wubs smartiepantzzz. Jeg sitter her og funderer på om noen kan ha så radikale meninger som Schnell liksom skal ha. Er det mulig? Han har egentlig ikke slike meninger. Han er bare gjennomført troll og folk biter på med en gang. Sånn som dere forstår ikke at jeg svarer han slik han skriver kun fordi jeg personlig finner det underholdene, dere tar utgangspunkt i at de meningene jeg uttrykker er en gjenspeiling av mine faktiske meninger, noe som ikke stemmer helt hele tiden. Endret 17. mai 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Joda. Schell er muligens ett troll, men det er faktisk mulig å ha så sinnsyke meninger. 8D Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Igår kveld hørte jeg mange kule dansesanger. Men jeg har ikke peiling hvem som synger dem eller hva de heter eller hvordan jeg skal finne det ut! Er det noen av dere som har forslag? Forsåvidt er dette sanger som spilles overalt på fester. Hadde vært evig takknemlig Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg er realfagsmann in training så da håper jeg jeg er ett skritt næremere når jeg har lært meg å passe opp for chokkes ironi. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 A Schnell post a day, keep the .......... away Fyll inn det feltet der selv Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En schnell om dagen holder ganske mange borte fra tråden, da det finnes de som ikke lenger lar seg underholde av ett lite troll med syke meninger og kranglete forumfolk. 8D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En schnell om dagen holder ganske mange borte fra tråden, da det finnes de som ikke lenger lar seg underholde av ett lite troll med syke meninger og kranglete forumfolk. 8D Brrrrrrr, "8D"-smileyen fortjener en plass i helvete. Eller et skin som er gjennomsiktig og skjules. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En schnell om dagen holder ganske mange borte fra tråden, da det finnes de som ikke lenger lar seg underholde av ett lite troll med syke meninger og kranglete forumfolk. 8D Ikke vær for sikker på det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Greeeit, greeeit. Jeg er i ett medgjørlig humør i dag, og skal faktisk ta meg sammen og prøve å i det minste dempe bruken av "8D", kun for dere. Ikke vær for sikker på det.Sånn siden jeg snakker med en god del forumfolk, så kan jeg være ganske sikker på det, gitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Greeeit, greeeit. Jeg er i ett medgjørlig humør i dag, og skal faktisk ta meg sammen og prøve å i det minste dempe bruken av "8D", kun for dere. Flink bæbæ. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 :cockblock: !!Lag en sketsj av den i mspaint, PRONTO! Nah. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 dis ones 4 u, mr. McKnut Erik!! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Igår kveld hørte jeg mange kule dansesanger. Men jeg har ikke peiling hvem som synger dem eller hva de heter eller hvordan jeg skal finne det ut! Er det noen av dere som har forslag? Forsåvidt er dette sanger som spilles overalt på fester. Hadde vært evig takknemlig Hvis du husker noe av tekstene, så kan du prøve å skrive inn litt på google. Skal som oftest ikke mye til før du finner det du leiter etter. Hvordan type musikk var det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dagens dikt: if(computer.fail==true){ background.setColor(blue); user.frown(); sys.shutdown(); user.scream("OH, FUCK YOU");} Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dagens dikt: if(computer.fail==true){ background.setColor(blue); user.frown(); sys.shutdown(); user.scream("OH, FUCK YOU");} dat sum LimerickDB? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg