Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I too does that. Du vet, vi realfagsfolk har et hemmelig bånd mellom oss and THIS IS IT.

:rainbow:

Smartiepants wubs smartiepantzzz.

Jeg sitter her og funderer på om noen kan ha så radikale meninger som Schnell liksom skal ha. Er det mulig?

Han har egentlig ikke slike meninger. Han er bare gjennomført troll og folk biter på med en gang.

Sånn som dere forstår ikke at jeg svarer han slik han skriver kun fordi jeg personlig finner det underholdene, dere tar utgangspunkt i at de meningene jeg uttrykker er en gjenspeiling av mine faktiske meninger, noe som ikke stemmer helt hele tiden.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Igår kveld hørte jeg mange kule dansesanger. Men jeg har ikke peiling hvem som synger dem eller hva de heter eller hvordan jeg skal finne det ut! Er det noen av dere som har forslag? Forsåvidt er dette sanger som spilles overalt på fester.

Hadde vært evig takknemlig

Lenke til kommentar
En schnell om dagen holder ganske mange borte fra tråden, da det finnes de som ikke lenger lar seg underholde av ett lite troll med syke meninger og kranglete forumfolk. 8D

Brrrrrrr, "8D"-smileyen fortjener en plass i helvete. Eller et skin som er gjennomsiktig og skjules.

Lenke til kommentar

Greeeit, greeeit. Jeg er i ett medgjørlig humør i dag, og skal faktisk ta meg sammen og prøve å i det minste dempe bruken av "8D", kun for dere. :love:

Ikke vær for sikker på det.
Sånn siden jeg snakker med en god del forumfolk, så kan jeg være ganske sikker på det, gitt.
Lenke til kommentar
Igår kveld hørte jeg mange kule dansesanger. Men jeg har ikke peiling hvem som synger dem eller hva de heter eller hvordan jeg skal finne det ut! Er det noen av dere som har forslag? Forsåvidt er dette sanger som spilles overalt på fester.

Hadde vært evig takknemlig

Hvis du husker noe av tekstene, så kan du prøve å skrive inn litt på google. Skal som oftest ikke mye til før du finner det du leiter etter. Hvordan type musikk var det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...