Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L4r5: det gjer eg ikkje, men eg er ikkje nazi det er mange nordmenn, eg hatar alle land like mykje

Gjør ikke hva? kommer med generaliseringer og rasistiske utsagn eller tar feil?

For vi kan godt slå opp hva rasisme og generalisering betyr om du er uenig.

Lenke til kommentar
pusur: ja

Da er hva, 97% av norges befolkning nazister? For en flott konklusjon!

Vet du hva som kjennetegner nazister? De ønsker/ønsket et samfunn hvor hvilken rase du har, har betydning for hva du har lov til å gjøre. Det nasjonalsosialistiske styret i Tyskland myrdet ti millioner jøder. Hvorfor? De var jøder. De hadde ingen livsrett, mente de. Mens den germanske og nordeuropeiske rase, arierne, var en slags supermenneske, de var overlegne alle andre. Hva har dette å gjøre med at jeg feirer landet mitt på 17. mai, for eksempel?

Flott, her komponerer jeg et fornuftig argument, og så går han.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
chokkke: viss det ikkje hadde vert for oss bønder hadde ikkje slaktarane hatt noken dyr å slakte!!! :realmad:

Eh jo. På hytta mi er det masse villsau og villkuer. De klarer seg fint på egenhånd uten bønder ;) . Dere bare ødelegger miljøet ved at dere for eksempel ødelegger bilveien til hytta sånn at vi må gå et lite stykke :realmad: .

Lenke til kommentar

blir vankskelig å bli værende når det eneste du klarer å si er at nasjonalisme=nazisme

@Chokke: Uten bønder hadde vi ikke kunne vært i nærheten av å være så mange på planeten som vi er nå. I tillegg ville det vært svært vanskelig å etablere et større samfunn uten bønder.

Endret av southparkman
Lenke til kommentar
@Chokke: Uten bønder hadde vi ikke kunne vært i nærheten av å være så mange på planeten som vi er nå. I tillegg ville det vært svært vanskelig å etablere et større samfunn uten bønder.

Schnell skal Schnell fordrive :wee: .

Lenke til kommentar
Men så er vi langt forbi tiden hvor 90% av jordens befolkning drev landbruk. Det var en nødvendighet, men er ikke lenger så viktig. Men litt bønder er det alltid greit å ha.

Grunnen til at vi er forbi det stadiet er at jordbruket er mye mer effektivt. Vi produserer mye mer mat nå enn da 90% drev med jordbruk.

Schnell skal Schnell fordrive :wee: .

Hvorfor quota du meg der? Var det et hint til meg? Kan du i så fall utdyper siden jeg ikke skjønte det.

Lenke til kommentar

southparkman: chokke oppførte seg bare akkurat slik schnell pleier - FIGHT FIRE WITH FIRE - yadayadayada, jeg tror ikke han virkelig mener det han skrev.

AHAA IS FUNNY BECAUSE HE ment the oposite.. aa.. ironi funker bare.. ræv på nettet uansett, det viser seg gang på gang. Hello.

:rainbow: <== Vi trenger en slik smily.

Lenke til kommentar
Hvorfor quota du meg der? Var det et hint til meg? Kan du i så fall utdyper siden jeg ikke skjønte det.

Fordi du svarte meg. Og jeg prøvde å uttrykke meg meget effektivt i dette samfunnet hvor vi har

southparkman: chokke oppførte seg bare akkurat slik schnell pleier - FIGHT FIRE WITH FIRE - yadayadayada, jeg tror ikke han virkelig mener det han skrev.

AHAA IS FUNNY BECAUSE HE ment the oposite.. aa.. ironi funker bare.. ræv på nettet uansett, det viser seg gang på gang. Hello.

Synes ironien min fungerer. Ihvertfall forstår jeg den :wee: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...