Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har fått en bitteliten kvise i dag Jeg får ikke kviser. Heldig du Japp. Fikk det fra morssiden. Begge brødrene mine får. Men ikke så mye i ansiktet. Mest på ryggen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ikke kviser. Ikke jeg heller Livet er, var og vil alltid være urettferdig. enig... sitter her med et par 4-5 stk ser ikke pent ut (ikke dte at jeg ser så bra ut uansett ) Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi har ikke hatt lærer i dag Hun gadd ikke sitte inne med oss. Har ikke gjort noe fornuftig.. Nå har vi "kino" i klasserommet og spiser kake. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 heisann... hva diskuteres her? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt kviser i ansiktet. Har vært noen rett nedefor hårfeste riktig nok, små gjemt bak håret. men ellers har de oppholdt seg på ryggen. ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi har ikke hatt lærer i dag Hun gadd ikke sitte inne med oss. Har ikke gjort noe fornuftig.. Nå har vi "kino" i klasserommet og spiser kake. :!: :!: Grrrrrrrreat! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hva slags skole er det du går på Dismayed? Kan ikke huske at jeg har hatt det slik på noen skole, noen gang... Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 heisann... hva diskuteres her? hvor og hvor mange kviser man har i dag eller om man noen sinne får og hvor man får det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt kviser i ansiktet. Har vært noen rett nedefor hårfeste riktig nok, små gjemt bak håret. men ellers har de oppholdt seg på ryggen. ^^ Jeg har fullt på arma, brystet, panna, ryggen og skuldrene jeg Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 :!: Grrrrrrrreat! Vet ^_^ Liker sånne skoledager jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer med at Date My Mom finner heite jenter? :-| Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt kviser i ansiktet. Har vært noen rett nedefor hårfeste riktig nok, små gjemt bak håret. men ellers har de oppholdt seg på ryggen. ^^ Vær glad for det, var temmelig plaget på u.skolen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) :!: Grrrrrrrreat! Vet ^_^ Liker sånne skoledager jeg. jeg og kake er godt og nei jeg tenker ikke /cake/ Endret 11. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kvisene mine synes ikke pga. fregner og hårvekst, yay ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer med at Date My Mom finner heite jenter? :-| enda flere "reise til USA og jakte de ned" jenter der? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt kviser i ansiktet. Har vært noen rett nedefor hårfeste riktig nok, små gjemt bak håret. men ellers har de oppholdt seg på ryggen. ^^ Jeg har fullt på arma, brystet, panna, ryggen og skuldrene jeg Æææææææsj... Altså. Greit at du er sånn fjorten år og puberteten tar deg igjen og masse sånn, men srsly. Det der høres mye ut. o_O Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva slags skole er det du går på Dismayed? Kan ikke huske at jeg har hatt det slik på noen skole, noen gang... Jeg går på helt vanlig videregående hihi Austrheim Videregående Skole. xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Nå fikk jeg lyst til å bake kake. Etter å ha gått på diett en stund skal det ikke mye til før man drømmer om desserter og godteri. :\ På videregående møtte lærerne våre opp hver time. Var ikke uvanlig med lekseprøver og det som verre var. Men markedsføringslæreren vår var grei da. Eneste han forventet var at man møtte opp i timen og fulgte med. Og det var forsåvidt ikke noe problem med ca ni elever i klassen og et artig fag. Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer med at Date My Mom finner heite jenter? :-| enda flere "reise til USA og jakte de ned" jenter der? Nei, sånne som hun der har vi i Norge og. Men ååååh. Hun i går.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt kviser i ansiktet. Har vært noen rett nedefor hårfeste riktig nok, små gjemt bak håret. men ellers har de oppholdt seg på ryggen. ^^ Jeg har fullt på arma, brystet, panna, ryggen og skuldrene jeg samme her jeg kjenner en 20 stk på ryggen som bare venter på og sprekke anytime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg