L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 vår frihet på andres bekostning ja. det er eg ikkje med på.Men den går jo ikke på andres bekostning. Vi tar jo tilogmed inn masse flyktninger i fra andre land som ikke har de samme frihetene hvert eneste år. GRATLA MED DAJEN, FOLKENS! =DNie kjeder seg, mens Espen pai, Eplefe og -Torb spiller GTA. Faen så kjedelig det spillet er når jeg ikke får vrake biler. Og ja, folkens, jeg vet dere lurte. Gratulerer med dagen nie! Hils så masse! Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 12 juni, men eg feirar ikkje det heller. eg er motstandar av alle nasjonaldagar, ein skulle tru verda hadde lært at nasjonalisme ikkje lønar seg når ein ser tilbake på andre verdskrig 2 verdenskrig var en ekstremgjøring av nasjonalismen. Det blir feil å karakterisere en så sterk følelse som negativ bare fordi noen har utnyttet det. Nasjonalisme i moderate former gjør veldig mye positivt da det holder land sammen og bidrar til en sterk fellesfølelse blandt befolkningen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Og derer forsetter å gi trollet mat. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gammalt bilete, og let oss halde tett om det for eg veit ikkje om eg for lov til å poste det. Det der har jeg sett før. B) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Lars: Will do. 8D B-real: Skal vi mate rosa elefanter med blå vinger og rare utvekster på hodet, mens de mater troll? ^^ Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) har ikke noe bedre å gjøre enn å mate troll akkurat nå. Litt forumkrangling er da ihvertfall noe å gjøre. Endret 17. mai 2008 av southparkman Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Å sammenligne nasjonalisme og nasjonalsosialisnme er en smule drøyt. Forskjell på å være patriotisk og nasjonalistisk, og ekstremt høyreradikal. Endret 17. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Seriøst. Hvorfor kan ikke alle bønda i Norge dra til H*? De gjør jo bare landet verre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 har ikke noe bedre å gjøre enn å mate troll akkurat nå. Litt forumkrangling er da ihvertfall noe å gjøre. Dessuten så er det forskjell på å fore troll og på å prøve å føre en seriøs debatt med reelle argumenter. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ousur1993: slutt å leik smart, nazi er nazi Seriøst. Hvorfor kan ikke alle bønda i Norge dra til H*? De gjør jo bare landet verre. kva fan skal du seie det den dagen du sitt og svoltar i hjel og?? hmm?? er du klar over at det er takka vere bønder du kan ete mat?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ousur1993: slutt å leik smart, nazi er nazi Ignorance is bliss. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) ousur1993: slutt å leik smart, nazi er nazi Nazi er nazi ja. Men nasjonalisme og patriotisme bør ikke forveksles med nazisme (nasjonalsosialisme). Jeg bør nesten minne deg på at du har ytret patriotiske ting om ditt hjemland. Det betyr jo ikke at du er nazi. Endret 17. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 kva fan skal du seie det den dagen du sitt og svoltar i hjel og?? hmm?? er du klar over at det er takka vere bønder du kan ete mat?? Jeg spiser kjøtt. De kan være ville. Trenger ikke bønder da når vi har slaktere. Dere forurenser miljøet med traktordriten og gjør kjøttet mitt dårlig. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 L4r5: eg har kontroll over det eg seier, det har ikkje nordmenn Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) ousur1993: slutt å leik smart, nazi er nazi Jeg er nasjonalsosialist fordi jeg støtter og elsker landet mitt? Og det samme med alle de andre patriotene i landet? Endret 17. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 chokkke: viss det ikkje hadde vert for oss bønder hadde ikkje slaktarane hatt noken dyr å slakte!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 L4r5: eg har kontroll over det eg seier, det har ikkje nordmenn Nå kommer du med rasistiske og generaliserende utsagn. Det synes jeg du bør holde deg for god til. Dessuten så mener jeg du tar feil på begge punkt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hvorfor er du her egentlig schnell, du har aldri noe hyggeli å si så! Du og martinma er to som burde vært innlagt for lengst av all den sytinga og klaginga deres Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 L4r5: det gjer eg ikkje, men eg er ikkje nazi det er mange nordmenn, eg hatar alle land like mykje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg