Rescue me Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen alle sammen.Tenker jeg holder meg inne i dag, kaldt og vått ute. Mulig jeg sniker meg ut en tur for å se på russetoget. Ifølge lokalavisa påstår russen at det skal bli tidenes russetog. Vi får nå se. Tviler på de topper det året hvor ei av jentene gikk naken hele veien. (Det året var selvfølgelig ikke jeg å så på ) Hvor bor du? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Uff, ikke ofte jeg bruker forumet lenger... men dette er jo en spesiell dag da! Gratulerer med dagen, alle sammen! Her regner det, og SasaB tror han gjorde et par dumme/rare ting i går kveld... Natt til 17, vet dere... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sol og 20 grader i Namsos. Skal rusle ut en tur nå tror jeg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvor bor du? Bor på Gol. *oppdatere profil* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tor velsignet Bergen med fint vær og sol, til tross for regn dagen før. Kan ikke huske sist det var solskinn på 17.mai i Bergen. Men idag er det det. Gratulerer alle sammen! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tor velsignet Bergen med fint vær og sol, til tross for regn dagen før. Kan ikke huske sist det var solskinn på 17.mai i Bergen. Men idag er det det. Gratulerer alle sammen!Det er min og Espen sin feil. =DFørste gang med 17. mai i bergen, da måtte nesten bergen fikse sol. ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sannsynligvis fordi jeg holdt meg innendørs. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Her er det overskyet, jippi!!! Nei, blir vel hjemme idag, og drar eventuelt senere ut for å spise, for å så dra hjem igjen og hygge meg her, planen var barneskolen, men ser litt guffent ut der ute....Anyways, Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sol og 20 grader i Namsos. Skal rusle ut en tur nå tror jeg. Det er det ikke her på Steinkjer i alle fall. Kjennes ut som det er rundt 8-10 grader og overskya. Yay for den Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 her er det 3 grader og sludd Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Finnes det noe mer grusomt enn korpsmusikk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Finnes det noe mer grusomt enn korpsmusikk? NEI!!! for ifjor da vi skulle til Sverige, havna vi i kolonne kjøring rundt Fredrikstad pågrunn av rushtrafikken, og byggningsarbeidet der, og det eneste som gikk på radioen var korps musikk Det var skrekkelig!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Finnes det noe mer grusomt enn korpsmusikk? Egentlig ikke. Derfor er jeg glad for at det eneste toget jeg skal gå i, er i WoW. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Finnes det noe mer grusomt enn korpsmusikk? Russ med megafon og anlegg klokka 5 om morran er jævlig nært hvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Eller folk som kommer til deg klokka 4 på natta fordi de ikke har noe annet sted å sove og du er for snill til å si nei, og plutselig forsvinner Justice og Daft Punk og blir erstatta med Sie Gubba og episoder av Ghosthunters elns. Djeez >< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Finnes det noe mer grusomt enn korpsmusikk? Russ med megafon og anlegg klokka 5 om morran er jævlig nært hvertfall. Quoted for aksiom! Forøvrig oppfordres alle til å lese sitatet i Zealuu's signatur for så å besøke tråden. Virkelig mange gullkorn i den tråden. ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 og det eneste som gikk på radioen var korps musikk Det var skrekkelig!!! Fyfaen. Det unner jeg ingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen alle sammen.Tenker jeg holder meg inne i dag, kaldt og vått ute. Mulig jeg sniker meg ut en tur for å se på russetoget. Ifølge lokalavisa påstår russen at det skal bli tidenes russetog. Vi får nå se. Tviler på de topper det året hvor ei av jentene gikk naken hele veien. (Det året var selvfølgelig ikke jeg å så på ) den gangen så jeg på det var litt skummelt når jeg leste innlegget ditt, først står det "tidenes russetog" og det hørte jeg noe om på cafe i dag også, også nevner du ho nakne dama, og jeg bare, fean kjenner jeg han her eller ? O_o så måtte sjekke profilen din, at du bor på gol forklarer saken:P Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nå har ejg en lite pust i bakken, etter å ha vert i byen og brukt alle pengene på sånne spray-bokser. Så skal jeg på pølsefest hos mormor og morfar. Det blir kos. Tok Sahid Ali i hånda også btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg