Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen alle sammen.

Tenker jeg holder meg inne i dag, kaldt og vått ute. Mulig jeg sniker meg ut en tur for å se på russetoget. Ifølge lokalavisa påstår russen at det skal bli tidenes russetog. Vi får nå se. Tviler på de topper det året hvor ei av jentene gikk naken hele veien. (Det året var selvfølgelig ikke jeg å så på :wallbash: )

Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tor velsignet Bergen med fint vær og sol, til tross for regn dagen før. Kan ikke huske sist det var solskinn på 17.mai i Bergen. Men idag er det det. Gratulerer alle sammen!
Det er min og Espen sin feil. =D

Første gang med 17. mai i bergen, da måtte nesten bergen fikse sol. ^^

Lenke til kommentar
Finnes det noe mer grusomt enn korpsmusikk?

NEI!!! for ifjor da vi skulle til Sverige, havna vi i kolonne kjøring rundt Fredrikstad pågrunn av rushtrafikken, og byggningsarbeidet der, og det eneste som gikk på radioen var korps musikk :eek: Det var skrekkelig!!!

Lenke til kommentar
Finnes det noe mer grusomt enn korpsmusikk?

Russ med megafon og anlegg klokka 5 om morran er jævlig nært hvertfall.

Quoted for aksiom!

Forøvrig oppfordres alle til å lese sitatet i Zealuu's signatur for så å besøke tråden. Virkelig mange gullkorn i den tråden. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Gratulerer med dagen alle sammen.

Tenker jeg holder meg inne i dag, kaldt og vått ute. Mulig jeg sniker meg ut en tur for å se på russetoget. Ifølge lokalavisa påstår russen at det skal bli tidenes russetog. Vi får nå se. Tviler på de topper det året hvor ei av jentene gikk naken hele veien. (Det året var selvfølgelig ikke jeg å så på :wallbash: )

den gangen så jeg på :tease:

det var litt skummelt når jeg leste innlegget ditt, først står det "tidenes russetog" og det hørte jeg noe om på cafe i dag også, også nevner du ho nakne dama, og jeg bare, fean kjenner jeg han her eller ? O_o

så måtte sjekke profilen din, at du bor på gol forklarer saken:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...