Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det egentlig 17 mai? Hva feirer vi?

Vi feirer vel i grunn at den svenske kongen Christian Fredrik skrev under på Norges grunnlov. Noe som var med på å sørge for at Norge under unionen ble oppretholt som en mer eller mindre selvstendig stat.

Gratulerer med dagen alle sammen :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Bare jeg som skal være hjemme i nesten hele dag? Har tradisjon om å spise pizza lamme noen av gutta, men ellers tror jeg at jeg skal være hjemme. :/

Lenke til kommentar

17.mai?

Hmpf.. Det er bare sovesovesovesove.. ojsann.. stå opp klokka 10.. Finne pizza fra i går.. Finne pc-komponentene på nytt, takket være en økonomisk far som tvinga meg til å slå av laptopen (noter laptop.. strømforbruk på 70w/t)

... Så er det latskap forann tven, nrk: 17.mai.. tv2: 17.mai.. Da for vi gå over til overreklamerte jallakanaler (De er oftest de beste også).. Men etter tv så blir det å slå på min überoverklokka søppelpc, og sette på allslags musikk uten om norsk (Kanskje Tristania da..) og så skru opp volumet på fullt og åpne vinduet, bare for å gi naboen en god 17.mai.. Så kommer omsider foreldrene mine hjem og da må jeg skrue ned lyden ( :ermm: )

Men så skal alle sitte hjemme å gjøre det som jeg har gjort i hele dag, nemmlig nerde forann datamaskinene. Jeg har et stort håp om at papa har kjøpt noe is! :)

Vet dere hva? :O

Jeg husker at i fjor på 17.mai hadde jeg nettopp fått.. umm.. Two worlds var det ja! Så klarte jeg å få is nedi mitt elskbare tastatur.. *snufs*

Menmen, håper dere får en mindre Jæ**** 17.mai! :D

Lenke til kommentar

Ahh... da var man hjemme, etter å ha tittet på det første toget. :)

Og hørt på redaktøren i lokalavisen prate om "ja til andre enn det norske flagg på 17. mai" tingen.

Ellers skal det sies at jeg er frossen på fingrene, og sliter med å skrive oO

Og jeg skal liksom rigge lydanlegg etterpå. -____-' Ikke noe mer dress på meg i dag, hvertfall oO

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen alle sammen.

Tenker jeg holder meg inne i dag, kaldt og vått ute. Mulig jeg sniker meg ut en tur for å se på russetoget. Ifølge lokalavisa påstår russen at det skal bli tidenes russetog. Vi får nå se. Tviler på de topper det året hvor ei av jentene gikk naken hele veien. (Det året var selvfølgelig ikke jeg å så på :wallbash: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...