Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si det er fristende med Optimus Prime-tatovering, egentlig. Eller Bumblebee for den saks skyld. Keen på tatovering er jeg uansett, men problemet er å finne et motiv man kan ha resten av livet. Har tenkt på et kors på underarmen også, men er fortsatt usikker.

Bumblebee! :love:

Lenke til kommentar
Må si det er fristende med Optimus Prime-tatovering, egentlig. Eller Bumblebee for den saks skyld. Keen på tatovering er jeg uansett, men problemet er å finne et motiv man kan ha resten av livet. Har tenkt på et kors på underarmen også, men er fortsatt usikker.

har vurdert ikonet til de snille (autobots?)

en gang eller to :p

Lenke til kommentar

Jeg liker hva det skal være av filmer, kanskje med unntak av filmer med fjortis-humor (American Pie-triologien f. eks), og svært dårlige actionfilmer. Ellers er det ganske åpent. Jeg kan se filmer laget i et hvilket som helst ti-år. Har sett gamle klassikere som Mr. Smith Goes to Washington og Touch of Evil. Ellers setter jeg også pris på nyere action-filmer som Die Hard 4. Litt alternative filmer faller også i smak. Så nylig The Darjeeling Limited på kino, og bagdad Cafe (Out of Rosenheim) på DVD. Så bare fyr løs med gode forslag!

Lenke til kommentar
har vurdert ikonet til de snille (autobots?)

en gang eller to :p

Dette?

autobots_logo_sm.jpg

Ja, jo, kunne vel funket, I guess. Men det er for lite detaljer, egentlig, selv om Optimus Prime fra filmen som kom i fjor kanskje er litt vel overkill.

det ja :)

Lenke til kommentar
Jeg liker hva det skal være av filmer, kanskje med unntak av filmer med fjortis-humor (American Pie-triologien f. eks), og svært dårlige actionfilmer. Ellers er det ganske åpent. Jeg kan se filmer laget i et hvilket som helst ti-år. Har sett gamle klassikere som Mr. Smith Goes to Washington og Touch of Evil. Ellers setter jeg også pris på nyere action-filmer som Die Hard 4. Litt alternative filmer faller også i smak. Så nylig The Darjeeling Limited på kino, og bagdad Cafe (Out of Rosenheim) på DVD. Så bare fyr løs med gode forslag!

Sjekk ut filmen De Syv Samuraiene fra 1954. Veldig gammel, men veldig bra film om syv helter som reddet en hel landsby i Kina på 1500-tallet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...