Skagen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen somhar anbefalinger til noen filmerjeg kan se? Hva liker du da? Jeg har tips til det meste vil jeg tro. Utenom chick-flicks da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Må si det er fristende med Optimus Prime-tatovering, egentlig. Eller Bumblebee for den saks skyld. Keen på tatovering er jeg uansett, men problemet er å finne et motiv man kan ha resten av livet. Har tenkt på et kors på underarmen også, men er fortsatt usikker. Bumblebee! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har fått en bitteliten kvise i dag https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10313033 Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Syntes det hadde vært tøft med 1:1-tattis av han dvergen i Jackass Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Må si det er fristende med Optimus Prime-tatovering, egentlig. Eller Bumblebee for den saks skyld. Keen på tatovering er jeg uansett, men problemet er å finne et motiv man kan ha resten av livet. Har tenkt på et kors på underarmen også, men er fortsatt usikker. har vurdert ikonet til de snille (autobots?) en gang eller to Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Når jeg tenker meg om, hadde det vært utrolig digg med "Trollet som grunner på hvor gammelt det er" på ryggen også... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har fått en bitteliten kvise i dag Jeg får ikke kviser. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 har vurdert ikonet til de snille (autobots?)en gang eller to Dette? Ja, jo, kunne vel funket, I guess. Men det er for lite detaljer, egentlig, selv om Optimus Prime fra filmen som kom i fjor kanskje er litt vel overkill. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har fått en bitteliten kvise i dag https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10313033 den er jo svært som et fjell jo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg elsker både folketro, Kittelsen, troll og drager. Jeg vil dekorere kroppen min med kunstverk og folketro Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har fått en bitteliten kvise i dag Jeg får ikke kviser. Heldig du Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg liker hva det skal være av filmer, kanskje med unntak av filmer med fjortis-humor (American Pie-triologien f. eks), og svært dårlige actionfilmer. Ellers er det ganske åpent. Jeg kan se filmer laget i et hvilket som helst ti-år. Har sett gamle klassikere som Mr. Smith Goes to Washington og Touch of Evil. Ellers setter jeg også pris på nyere action-filmer som Die Hard 4. Litt alternative filmer faller også i smak. Så nylig The Darjeeling Limited på kino, og bagdad Cafe (Out of Rosenheim) på DVD. Så bare fyr løs med gode forslag! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har fått en bitteliten kvise i dag https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10313033 den er jo svært som et fjell jo Jepp, men sarkasme fungerer dårlig over nett. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 har vurdert ikonet til de snille (autobots?)en gang eller to Dette? Ja, jo, kunne vel funket, I guess. Men det er for lite detaljer, egentlig, selv om Optimus Prime fra filmen som kom i fjor kanskje er litt vel overkill. det ja Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Se Equilibrium. Jeg så den her om dagen, og synes den var ganske bra.... hvis du greier å se bort i fra Matrix-likhetene. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har fått en bitteliten kvise i dag https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10313033 den er jo svært som et fjell jo Jepp, men sarkasme fungerer dårlig over nett. sant nok Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg liker hva det skal være av filmer, kanskje med unntak av filmer med fjortis-humor (American Pie-triologien f. eks), og svært dårlige actionfilmer. Ellers er det ganske åpent. Jeg kan se filmer laget i et hvilket som helst ti-år. Har sett gamle klassikere som Mr. Smith Goes to Washington og Touch of Evil. Ellers setter jeg også pris på nyere action-filmer som Die Hard 4. Litt alternative filmer faller også i smak. Så nylig The Darjeeling Limited på kino, og bagdad Cafe (Out of Rosenheim) på DVD. Så bare fyr løs med gode forslag! Sjekk ut filmen De Syv Samuraiene fra 1954. Veldig gammel, men veldig bra film om syv helter som reddet en hel landsby i Kina på 1500-tallet. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ikke kviser. Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ikke kviser. Ikke jeg heller Livet er, var og vil alltid være urettferdig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den skal sees så snart filmen returnerer hjem. Pappa har kjøpt den, men som med så mange andre filmer stikker jo brodern av med dem. :\ Kan forøvrig anbefale filmen The Magnificent Seven som tar utangspunkt i historien fra Seven Samurais. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg