Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Veit vel svaret allerede men hvordan er det med ølsalget imorra? Regner med at de fleste butikker er stengt, men sånne småkiosker som alltid holder åpent. Har de lov å selge øl i morgen?

Bare steder med skjenkebevilgning selger alkohol i morgen.

LEKER politi? Hallo?! jeg er jo det nærmeste man kommer politi i norge, sånn bortsett fra å faktisk være politi da. Legger fort noen i bakken jeg.

Tyttebærsnut kalle vi sånne som deg. :tease:

Har ikke lov til å gjøre noe særlig, selv om du sikkert er i stand til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LEKER politi? Hallo?! jeg er jo det nærmeste man kommer politi i norge, sånn bortsett fra å faktisk være politi da. Legger fort noen i bakken jeg.

HAELP! Dei er skumle. Ein trur dei klør i fingrane etter å leggje nokon i bakken og ta knipetak på dei, kun fordi dei er bitre for at dei ikkje er politi.

;) hehe nei jeg tror nok ikke jeg er politi. Men jeg jobber med mange som tror de er det. Og ja, det stemmer at noen av dem er bitre fordi de ikke ble/er politi.

Lars: Det er helt riktig! :) En vekter har som regel ikke noen flere rettigheter enn en vanlig borger.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Noen forslag til en kreativ måte å ta selvmord på om jeg kommer opp i fysikk skriftlig?

Noen kilo med C4 rundt om kring på kroppen. Så poser med skruer og spikere uten på der. Så lager du en utløser med en knapp som er 30cm i diameter som du maler rød. Denne fester du på brystet. Så drar du på konsert og prøver å stagedive. :yes:

Lenke til kommentar
Er vel ikke noe å kondolere for når jeg ikke ser det som et tap.

Sa du ikkje at du ikkje hadde nokre relasjonar til dei? :dontgetit:

Som i at jeg ikke ser noen grunn til å fortsette vårt lite spennende forhold.

Formulerte meg litt feil der beklager.

er vel ikke noe å kondolere for når jeg ikke ser det som et tap.

Gratulerer.

Med?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...