L4r5 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Veit vel svaret allerede men hvordan er det med ølsalget imorra? Regner med at de fleste butikker er stengt, men sånne småkiosker som alltid holder åpent. Har de lov å selge øl i morgen? Bare steder med skjenkebevilgning selger alkohol i morgen. LEKER politi? Hallo?! jeg er jo det nærmeste man kommer politi i norge, sånn bortsett fra å faktisk være politi da. Legger fort noen i bakken jeg. Tyttebærsnut kalle vi sånne som deg. Har ikke lov til å gjøre noe særlig, selv om du sikkert er i stand til det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) LEKER politi? Hallo?! jeg er jo det nærmeste man kommer politi i norge, sånn bortsett fra å faktisk være politi da. Legger fort noen i bakken jeg. HAELP! Dei er skumle. Ein trur dei klør i fingrane etter å leggje nokon i bakken og ta knipetak på dei, kun fordi dei er bitre for at dei ikkje er politi. hehe nei jeg tror nok ikke jeg er politi. Men jeg jobber med mange som tror de er det. Og ja, det stemmer at noen av dem er bitre fordi de ikke ble/er politi. Lars: Det er helt riktig! En vekter har som regel ikke noen flere rettigheter enn en vanlig borger. Endret 16. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg kom opp i engelsk på eksamen!!1!!111111!!!!!11! *Hoppe opp og ned* Jeeeeei. :weeeeeeeeeeeeeeeeeee: Jeg også. De som fikk matte satt og grein i trappa ( noen av de hvertfall), stakkars. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hviska du til dem ''Der gikk den framtiden din gitt.. jaja, det er ikke like lett for alle..'' ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg jobber som vekter. Jihu. Du er vel ikkje ein av dei som leker politi? O o Ikke har jeg noen relasjoner til Beatles heller ... Kondolerer. er vel ikke noe å kondolere for når jeg ikke ser det som et tap. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg også. De som fikk matte satt og grein i trappa ( noen av de hvertfall), stakkars. Psss, bare vent til jeg kommer opp i kjemi, DA skal du få se noen som er trist. ); Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 er vel ikke noe å kondolere for når jeg ikke ser det som et tap. Gratulerer. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Er vel ikke noe å kondolere for når jeg ikke ser det som et tap. Sa du ikkje at du ikkje hadde nokre relasjonar til dei? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg kom opp i norsk En klasse kom opp i matte, og to i norsk. Hadde håpa på engelsk da. Det rare er at alle vil ha matte.. :/ Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen forslag til en kreativ måte å ta selvmord på om jeg kommer opp i fysikk skriftlig? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hos oss kom 3 klasser opp i engelsk, 2 i norsk, og 2 i matte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen forslag til en kreativ måte å ta selvmord på om jeg kommer opp i fysikk skriftlig? Noen kilo med C4 rundt om kring på kroppen. Så poser med skruer og spikere uten på der. Så lager du en utløser med en knapp som er 30cm i diameter som du maler rød. Denne fester du på brystet. Så drar du på konsert og prøver å stagedive. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen forslag til en kreativ måte å ta selvmord på om jeg kommer opp i fysikk skriftlig? PS: Hvem F*** vil komme opp i matte? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Men kva er så galt i å komme opp i fysikk, då? Det er jo heftig gøy. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Fysikk er beste fager på skolen . Uansett, stakkars meg. Har magesmerter og rennende tarm og skal ta russeknuter osv i dag. Blir spennende! Noen tips til kontroll? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Er vel ikke noe å kondolere for når jeg ikke ser det som et tap. Sa du ikkje at du ikkje hadde nokre relasjonar til dei? Som i at jeg ikke ser noen grunn til å fortsette vårt lite spennende forhold. Formulerte meg litt feil der beklager. er vel ikke noe å kondolere for når jeg ikke ser det som et tap. Gratulerer. Med? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Med? At du ikke har noe forhold til the Beat-less. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Psss, bare vent til jeg kommer opp i kjemi, DA skal du få se noen som er trist. ); Oder noch schlimmer: Was ist, wenn ich Deutsch exsam bekommen, und ich bin mir nicht erlaubte, eine Online-Übersetzer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg