Den store P Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) En som har lagt igjen en produktanmeldelse på en Xbox 360 på komplett.no :!: Når jeg slår den på blinker det rødt frempå maskinen og jeg får beskjed om å kontakte kundeservice, viser seg etterpå at den har kjørt seg varm og det syns jeg er rart siden jeg egentlig ikke bruker den så mye... Kjøpte den mens jeg var singel og etter jeg fikk meg dame har jeg egentlig ikke fått lov til å bruke den Litt morsomt Endret 16. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Espen er blond. ._. "Kan vi stoppe en plass og kjøpe røyk?" "Vi skal jo innom tobakk Sørensen." "Har de røyk der?" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke fått lov faktisk, greit jeg er en tøffel selv, men for flate, man forbyr ikke en person å avstå fra sin hvite-boks! huff. Espen er blond. ._."Kan vi stoppe en plass og kjøpe røyk?" "Vi skal jo innom tobakk Sørensen." "Har de røyk der?" Da skulle du ha svart: *trekke opp pistol og flærre av trynet med et nese-rot skudd* Lenke til kommentar
rumpejuice Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kom opp i matte på examen Jeg også, skriftlig btw. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke fått lov faktisk, greit jeg er en tøffel selv, men for flate, man forbyr ikke en person å avstå fra sin hvite-boks! Man forbyr heller ikke at noen ikke går og ikke klipper seg ikke. Man bare må være glad i en feilaktig dobbel negativ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg tror det er Jonas Tanken slo meg og Håper det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Hvem er Jonas? Velg og vrak Endret 16. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvem er Jonas? En jævla stygg hore idiot!!! Det tror jeg alle her inne er enig i. Hva heter du da? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Espen er blond. ._."Kan vi stoppe en plass og kjøpe røyk?" "Vi skal jo innom tobakk Sørensen." "Har de røyk der?" Kan jo faktisk være at han ikke koblet tobakk og røyk. Egentlig ganske morsomt at alle skal kjøpe røyk, ikke tobakk eller sigaretter. Kanske jeg skulle begynne å lage bål i hagen og sette opp plakater med "Billig røyk til salgs" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Llandari, god idé. Jeg irriterer meg kraftig over at jeg sier røyk i stedet for sigg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg handler tobakk. 8D Men så røyker ikke jeg sigaretter, men badler da. 8D Lenke til kommentar
rumpejuice Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg handler tobakk. 8DMen så røyker ikke jeg sigaretter, men badler da. 8D Går du i 8D? Tipper nie ikke forstår den settningen *fnis* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg handler tobakk. 8DMen så røyker ikke jeg sigaretter, men badler da. 8D Hva kalte du dyret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg