Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gah. Skjønner du. Like ille som trønderske "sjø". *grøsse* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Nasjonal drikke dag?aldri hørt om. Hørt om NAID da? Nasjonale AlkoholInntaksDageene Skjærs 30april 16mai St.hans Halloween Nyttårsaften Endret 16. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 vi burde lære av muslimene, pakk damene våre inn i burka så får de være i fred. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Faen heller, enkelte muslimske gutter burde bli kastrert ved fødselen. 8D Egentlig alle sammen, så slipper vi flere av dem. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Faen heller, enkelte muslimske gutter burde bli kastrert ved fødselen. 8D Nei. De er ikke noe problem før de får de syke holdningene innprenta av foreldrene. Dessuten så vil jeg ikke si at noen er muslim ved fødsel. De er ikke muslim før de er hjernevaska. Derfor er det bedre å si at enkelte muslimske foreldre burde bli fratatt ungene sine og sendt ut av landet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Pepsi, tror du kan pakke pinse inni der og. NiXx, problemet er å få dem til å gå med burkaen. Uansett hvor rosa med blomster eller sort med hodeskaller den er. De VIL vise seg frem, det er umulig å få dem til å gjemme bort godene >< Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Faen heller, enkelte muslimske gutter burde bli kastrert ved fødselen. 8D Egentlig alle sammen, så slipper vi flere av dem. 8D - Hva kan en somalier gjøre for å redusere kriminalitet? - Ta abort Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Pepsi, tror du kan pakke pinse inni der og.NiXx, problemet er å få dem til å gå med burkaen. Uansett hvor rosa med blomster eller sort med hodeskaller den er. De VIL vise seg frem, det er umulig å få dem til å gjemme bort godene >< Ha burkaer med shopping radar. beep-beep! og hvorfor skal jenter på liv og død liksom bli så fjonge og "hey baby" når man er i et stabilt forhold? Herre jemini. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Pepsi, tror du kan pakke pinse inni der og. Nope, den tilhører SI-AID, det blir ikke på samme måten. Påskeaften Pinseaften 1.juledag m.m edit: forresten er skjærs også en SI-AID, ikke NAID Endret 16. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har heller ikke energi, blir lett sur idag og generelt sliten. Men jeg klarer selvsagt å drikke meg bra igjen Tror ikke jeg orker noen ting idag, skal bare sitte helt i ro og slappe av. Og så sove lenge imorra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg tror jeg skal bli en serie-skader. Ikke seriemorder. Jeg skal bli kjent under kallenavnet "kastrøren". 8D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har heller ikke energi, blir lett sur idag og generelt sliten. Men jeg klarer selvsagt å drikke meg bra igjen Tror ikke jeg orker noen ting idag, skal bare sitte helt i ro og slappe av. Og så sove lenge imorra Du skuffer Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Du skuffer I no, mi sori Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) @Eplefe Sadist-fèen. Endret 16. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Du skuffer I no, mi sori /dask Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg tror jeg skal bli en serie-skader. Ikke seriemorder. Jeg skal bli kjent under kallenavnet "kastrøren". 8D "Dem gikk med rosa pannebånd!" og "dem ville ikke ha av svineribba mi!"? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg tror jeg skal bli en serie-skader. Ikke seriemorder. Jeg skal bli kjent under kallenavnet "kastrøren". 8D "Dem gikk med rosa pannebånd!" og "dem ville ikke ha av svineribba mi!"? Minner meg om dem bøhæringene for noen år tilbake som skulle banke alle som gikk med lue Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 "Dem gikk med rosa pannebånd!" og "dem ville ikke ha av svineribba mi!"?Jeg skal faen ikke komme med noen unnskyldninger. Jeg skal ganske enkelt si at "det var demmes egen feil" (grøss på bruken av "dem", btw). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 serialrape: fordi de fortjente det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg