Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har: 1 stk. tatovering (<3 på håndleddet) En off-centre leppepiercing, en center-leppepiercing Venoms 1x helix 4x øreflipp 1x brystvorte Vil ha: Tatoveringer (antall ukjent, en er i tegneprossessen alt, enda jeg ikke er atten enda, med en stykk veldig engasjert tattovør som gleder seg mer til jeg blir atten enn jeg gjør ) 18-24mm i nederste hullet på hver øreflipp 6mm i øverste hullet på hver øreflipp Rook-til-Inner conch-industrial x2 Prayer piercings Anti-eyebrows Surface ved tragus Knuckle piercings (muligens?) Andre brystvorten Fourchette Off-centre piercing i leppen på andre siden. Vurderer og å ta en bridge bare for å få noe høyere oppe i ansiktet mens jeg venter på å bli atten og kan ta ae. Vil ha: USB-logo på høyre håndledd Om 5år er usb-porten er utdødd. Jeg hadde sett rart på noen med paralell-logoen nå Retro, you know. NESen er utdødd den og, det hindrer ikke folk fra å tatovere kontrollene på ryggen (Nei, jeg tuller ikke.) Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvilke piercinger/bodymods er det folk VIL ha, som de ikke har enda, da?(Gjerne før på en liste av hva dere har alt.. ) Vil ha: - Industrial i ene øret - Nippel - leppa eller øyenbryn. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil ha en tribal drage-tattis på høyre overarm. Skal få onkelen min til å tegne, tror jeg. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hvilke piercinger/bodymods er det folk VIL ha, som de ikke har enda, da?(Gjerne før på en liste av hva dere har alt.. ) Har: - Tungepiercing - Nesa - 7 i ørene (1 helix og 6 i øreflippene) Vil ha: - Industrial i ene øret - Nippel - leppa eller øyenbryn. Endret 11. januar 2008 av dismayed Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hvilke piercinger/bodymods er det folk VIL ha, som de ikke har enda, da?(Gjerne før på en liste av hva dere har alt.. ) ingen eller kansje en dragonforce logo Endret 11. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Oi, jeg skulle visst vært på sesjon idag :S Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Retro, you know. NESen er utdødd den og, det hindrer ikke folk fra å tatovere kontrollene på ryggen (Nei, jeg tuller ikke.) God ide Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Oi, jeg skulle visst vært på sesjon idag :S Nå kommer snart Heimevernet på døren og henter deg. o_O Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har ingen, men vil ha piercing navelen. Vil også ha en liten tatoo. =) Jeg vil ikke ha mange. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil ha en tribal drage-tattis på høyre overarm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nåhnåh. Det finnes pene tribals, og det vet du. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Har: Hull i øre(står ubrukt) og hull i øyebryn(tatt med sprit av en venninde, som mente det var tøft) - ubrukt. Vil ha: tattovering på overarm. Jeg vil ha en tribal drage-tattis på høyre overarm Whats the roll for? Endret 11. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Retro, you know. NESen er utdødd den og, det hindrer ikke folk fra å tatovere kontrollene på ryggen (Nei, jeg tuller ikke.)NES er episk da. USB kommer aldri til å bli det Nå kommer snart Heimevernet på døren og henter deg. o_ONeida, dem ringte og skal ha meg dit på mandag ;\ Har: Hull i øre(står ubrukt) og hull i øyebryn(tatt med sprit av en venninde, som mente det var tøft) - ubrukt. Mine hull står også ubrukt nå siden jeg ikke har smykker. Stikker dem opp nesten daglig da Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Leste om en fyr som fikk tattovert på seg en 360-konsoll over hele magen(1:1). Han lo jeg rått av Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Retro, you know. NESen er utdødd den og, det hindrer ikke folk fra å tatovere kontrollene på ryggen (Nei, jeg tuller ikke.)NES er episk da. USB kommer aldri til å bli det Nå kommer snart Heimevernet på døren og henter deg. o_ONeida, dem ringte og skal ha meg dit på mandag ;\ kult heimevernet FTW Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Whats the roll for? Tja, ikke noe jeg ville hatt. Mange som har det for tida Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 NES er episk da. Jeg vet. *kosepå NESen sin* :love: Jeg har Dr. Mario og Yoshis Cookies oppe på rommet mitt. Nyinnkjøpte. Fniz. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Vil ha: Vertical industrial i venstre øre, septum, drage på venstre overarm/skulder, Royos 'Gothic Angel' på høyre skulder/overarm, Keith Parkinsons 'North Watch' på ryggen (bare dragen), samt Storåslogoen på venstre overarm (under dragen). Har: Nada Hva stopper meg, pengemangel, skrekk for nåler, mangel på mot. Endret 11. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tja, ikke noe jeg ville hatt. Mange som har det for tida Synes de er tøff jeg. Men spørs om jeg venter til jeg havner i fengsel med tribal Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Whats the roll for? Tja, ikke noe jeg ville hatt. Mange som har det for tida VELDIG mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg