Rescue me Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Synes egentlig det er ganske lite liv i DNFK i forhold til det det var i SO. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei søvn... DET har vi ikke sett. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kewtfan; Det er det en fin forklaring på. 8D De eldste faste spammerene er lei av å spamme med nykomlinger. Og de som ble med inn i DNFK så har noen av dem blitt bannet, og noen ser ut til å holde ut kun på trass, og gidder ikke like mye som de gadd. Og vi nykomlinger er ikke like flinke til å spamme. 8D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 np: Schnuffel Bunny - Snuggle Song Fet låt ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei søvn... DET har vi ikke sett. Stemmer nok det. Er ikke så lett å se søvn . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei søvn... DET har vi ikke sett. Stemmer nok det. Er ikke så lett å se søvn . Joda... Med EEG så kan man se søvnmønster på hjernebølgende Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kewtfan; Det er det en fin forklaring på. 8DDe eldste faste spammerene er lei av å spamme med nykomlinger. Og de som ble med inn i DNFK så har noen av dem blitt bannet, og noen ser ut til å holde ut kun på trass, og gidder ikke like mye som de gadd. Og vi nykomlinger er ikke like flinke til å spamme. 8D Hmm. Er egentlig litt trist. Ganske kjedelig her om nettene og det er stort sett da jeg gidder DNFK. Nei søvn... DET har vi ikke sett. Stemmer nok det. Er ikke så lett å se søvn . Joda... Med EEG så kan man se søvnmønster på hjernebølgende Vel, jeg har ikke sett et slikt apperat (noe jeg tviler på at du også har gjort) så dvs at jeg ikker har sett søvn. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja-a, men det var det med å sove, da. Jeg tror en del har innsett at det er en god ide. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vel, jeg har ikke sett et slikt apperat (noe jeg tviler på at du også har gjort) så dvs at jeg ikker har sett søvn.Jeg har sett et slikt apparat. Bare ikke i bruk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja-a, men det var det med å sove, da. Jeg tror en del har innsett at det er en god ide. 8D Kansje det egentlig er best for meg at det ikke skjer så mye her om nettene siden jeg legger meg for sent sånn som det er nå . Hva skal egentlig 8D forestille? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) 8D er smileyen som er hatet av omtrent hele forumet, virker det som. Men jeg elsker den. 8D Endret 16. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hysj med deg Lars, ikke mobb lovahsmileh-en min på det viset. 8D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 8D er smileyen som er hatet av omtrent hele forumet, virker det som. Men jeg elsker den. 8D Hva skal smileyen forestille? En person med briller som smiler noe ala dette ? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 I mitt hode er 8D bare en tøff tardeversjon av =D. 8D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 I mitt hode er 8D bare en tøff tardeversjon av =D. 8D Finnes ikke noe som heter tøff tard . Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gjør det vel. O_o Tard er ett sånn. Multimening ord. 8D "Jævla tard" kan bety noe bra, og noe dårlig. "Den var tøff på en tardete måte" eller "den var tard på en tøff måte" osv. 8D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gjør det vel. O_oTard er ett sånn. Multimening ord. 8D "Jævla tard" kan bety noe bra, og noe dårlig. "Den var tøff på en tardete måte" eller "den var tard på en tøff måte" osv. 8D Tard er et negativt ord uansett hvordan man vrir og vender på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Nei vettu hva... Jeg gjør et nytt forsøk på å sove jeg. Nattings ppl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg