Klix Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Mean people end up ugly their whole lives! Legg merke til at hun har mange fans i Danmark og Norge som støtter henne For de som ikke har hørt hun synge før, kan jeg legge med en liten smakebit Trina Edit: Fikk ikke til å legge videoene rett inn, så legger link istede Endret 15. mai 2008 av Klix Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Underpants: Vi har diskutert den nye leppepiercingen din. 8D Kven, kva, kor og korleis? O o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Anfall, du kan joine ;DKommer flere forumfolk. Vaganza og Sinnerboy bl.a. Nei. Dere kommer bare til å slakte meg, og jeg har ikke planer om å bli slaktet i morgen. I overimorgen derimot.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 HEI ALLE SAMMEN! JEG HATER Å FRYSE PÅ FØTTENE! Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vi? Aldri. Jeg lover. Jeg stoler mer på den onde gammlingen i 11. etg. som satt og kutta seg i heisen enn dere! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan forstå at du er litt skeptisk til Dani eller Sinnerboy, men moi? Jeg er sjokkert! :O Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Imorgen får jeg vite hva jeg kommer opp i skriftlig eksamen i Håper for guds skyld jeg slipper matte, men får engelsk Samma her O_O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan forstå at du er litt skeptisk til Dani eller Sinnerboy, men moi? Jeg er sjokkert! :O JEg hadde vært sjokka om hun IKKE var det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan forstå at du er litt skeptisk til Dani eller Sinnerboy, men moi? Jeg er sjokkert! :O :O Hvorfor skulle jeg stole mer på deg enn gammlingen i heisen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg føler meg såret : < Fordi jeg ikke gjør en flue fortred og er snill som et lam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg føler meg såret : < Fordi jeg ikke gjør en flue fortred og er snill som et lam? Ja, det budre du! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det hadde vore drabeleg tøft å treffe nokon heilt tilfeldig i byen. Heh, er litt interessant når noen tar tak i ryggen din og bare "Aidskake!" når du er på byen. Ikke kjente jeg igjen godeste Solid heller. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det virker jo som kostelig moro. Det er nesten så jeg må ta turen neste gang det er et slikt et forumtreff, bare uten å la noen vite at jeg er der. Så kan jeg snike meg innpå ensommme forumbrukere på vei til/fra treffet og virkelig sette en støkk i dem ved å ... tja, noen tips? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Woohoo! 10 Things I Hate About You på TV2 Zebra For en gangs skyld er det noe bra på kopekassa når jeg skrur'n på ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Lurer på om ikke jeg må komme meg på et forumtreff selv. Bare satse på at ingen av de jeg har gitt warn er der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Lurer på om ikke jeg må komme meg på et forumtreff selv. Bare satse på at ingen av de jeg har gitt warn er der. Hadde vært litt moro da. Utstyrt de og deg med oppblåsbare klubber og slått løs! \o/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hadde vært litt moro da. Utstyrt de og deg med oppblåsbare klubber og slått løs! \o/ The only tool we're going to have is rubber mallets, which function as hammers, and then all of our problems are going to look like nails. Oh yes. This is going to be so great! They were out of rubber mallets, so I bought a vegetable steamer instead. Now all my problems look like vegetables in need of a good steaming! I've - I've made worse purchases. Also, when the only tool you have is birth control, all your problems start to look like this thing you can maybe have safe sex with. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg