Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ikke sant? Vi er alle spesielle og unike på hver vår måte Du tror det kommer til å skje? Oo Vi må tenke positivt! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ei heller muligheten til å prate så pretensiøst og anstendig som De virker til her omkring. Og om jeg tar meg betenkningstid så a) går folk sin vei. b) ser folk rart på meg. Eksempel på b): Endret 15. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Problemet med vrikeligheten er at ctrl-z ikke fungerer. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. Spøker du? Hvor alvorlig var det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. Haha, det høres litt småfunneyh ut. Ikke for deg da. Do gief details. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. Hva slags skrutrekker var det? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. Spøker du? Hvor alvorlig var det? Spøker ikke. Overdrev kanskje litt Underpants har nå et dypt blødende sår i overleppa. Skulle lagt ut bilde hvis pappa ikke hadde sletta det bilde-overførings-programmet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Problemet med vrikeligheten er at ctrl-z ikke fungerer. ctrl + f funker også dårlig. :S Og om jeg tar meg betenkningstid så a) går folk sin vei. b) ser folk rart på meg. Eksempel på b): Du, bare for å nevne det: Jeg kan være jævlig spesi i virkeligheten, så det er mulig jeg bare ville ventet på en fortsettelse. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. Hva slags skrutrekker var det? En litt tynn spiss stjernetrekker Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. Spøker du? Hvor alvorlig var det? Spøker ikke. Overdrev kanskje litt Underpants har nå et dypt blødende sår i overleppa. Skulle lagt ut bilde hvis pappa ikke hadde sletta det bilde-overførings-programmet Ok, da var det jo ikke så stort da.. Litt sprukken leppe er ikke så ille da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Addan: Fortell lillebroren hans at det er mye morsommere å kaste tunge nøkler. De kan gi samme resultat. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) En litt tynn spiss stjernetrekker Ok. Hvor var den kjøpt? Endret 15. mai 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. Haha, det høres litt småfunneyh ut. Ikke for deg da. Do gief details. Herman kan vel fortelle alt når han kommer hjem fra legevakta en gang utpå kvelden. jeg husker bare at en skikkelse med en hevet skrutrekker farer mot han. Så kommer det blod, og skriking. Endret 15. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Men du har jo type ... Åja, virkelig? Det er da virkelig alt som betyr noe. Neida, men åh. Sorry? *gi kake til* Ikke sant? Vi er alle spesielle og unike på hver vår måte Yay! Jeg er spesiell og unik Problemet med vrikeligheten er at ctrl-z ikke fungerer. Problemet med virkeligheten er at det bare er tre Pelle og Proffen-filmer og bare 20 bøker om Jonas Fjeld. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg kan ikke se hvor den skrutrekkeren var kjøpt er relevant.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er da virkelig alt som betyr noe. Neida, men åh. Sorry? *gi kake til* Ellers takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg kan ikke se hvor den skrutrekkeren var kjøpt er relevant.. Det spørs jo helt på prisen det da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Du, bare for å nevne det: Jeg kan være jævlig spesi i virkeligheten, så det er mulig jeg bare ville ventet på en fortsettelse. Huff, nei, da må jeg finne på noe ordentlig bra for å leve opp til all spenningen. SOCIAL INTERACTION: A LOSE-LOSE UNDERTAKING?? Endret 15. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg kan ikke se hvor den skrutrekkeren var kjøpt er relevant.. Sorry, prøvde bare å få igang litt diskusjon her... Jeg liker skrutrekkere med flatt hode bedre. De kan brukes på enkelte skruer med stjernehode, stjerneskrutrekkere kan ikke brukes på skruer med spor for flatskrujern og har derfor ikke et like fleksibelt bruksområde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er Underpants blitt stukket ned? Med en...skrutrekker. Woah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg