Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. :dontgetit:

Spøker du? Hvor alvorlig var det?

Spøker ikke. Overdrev kanskje litt :p Underpants har nå et dypt blødende sår i overleppa. Skulle lagt ut bilde hvis pappa ikke hadde sletta det bilde-overførings-programmet

Lenke til kommentar
Problemet med vrikeligheten er at ctrl-z ikke fungerer.

ctrl + f funker også dårlig. :S

Og om jeg tar meg betenkningstid så

a) går folk sin vei.

b) ser folk rart på meg.

Eksempel på b):

:dontgetit:

Du, bare for å nevne det: Jeg kan være jævlig spesi i virkeligheten, så det er mulig jeg bare ville ventet på en fortsettelse.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. :dontgetit:

Spøker du? Hvor alvorlig var det?

Spøker ikke. Overdrev kanskje litt :p Underpants har nå et dypt blødende sår i overleppa. Skulle lagt ut bilde hvis pappa ikke hadde sletta det bilde-overførings-programmet

Ok, da var det jo ikke så stort da.. :p Litt sprukken leppe er ikke så ille da.

Lenke til kommentar
Haha, det høres litt småfunneyh ut. Ikke for deg da. :p Do gief details.

Herman kan vel fortelle alt når han kommer hjem fra legevakta en gang utpå kvelden. jeg husker bare at en skikkelse med en hevet skrutrekker farer mot han. Så kommer det blod, og skriking. :confused::hm:

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Men du har jo type ...

Åja, virkelig? :roll:

Det er da virkelig alt som betyr noe. :tease:

Neida, men åh. Sorry?

*gi kake til*

Ikke sant? :)

Vi er alle spesielle og unike på hver vår måte :D

Yay! :D Jeg er spesiell og unik :D

Problemet med vrikeligheten er at ctrl-z ikke fungerer.

Problemet med virkeligheten er at det bare er tre Pelle og Proffen-filmer og bare 20 bøker om Jonas Fjeld. :(

Lenke til kommentar
Du, bare for å nevne det: Jeg kan være jævlig spesi i virkeligheten, så det er mulig jeg bare ville ventet på en fortsettelse.

Huff, nei, da må jeg finne på noe ordentlig bra for å leve opp til all spenningen.

SOCIAL INTERACTION: A LOSE-LOSE UNDERTAKING??

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se hvor den skrutrekkeren var kjøpt er relevant..

Sorry, prøvde bare å få igang litt diskusjon her... :roll:

Jeg liker skrutrekkere med flatt hode bedre. De kan brukes på enkelte skruer med stjernehode, stjerneskrutrekkere kan ikke brukes på skruer med spor for flatskrujern og har derfor ikke et like fleksibelt bruksområde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...