Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tsk, du har for høy smerteterskel. Synes tunga var ille nok jeg

Selvom jeg har mye rart på kroppen betyr det ikke at jeg ikke syntes noe av det er vondt da. Rart hvordan mennesker antar at man har høy smerteterskel.

Fucking HAWT! :D

Gleder meg til neste gang jeg får sett deg i virkeligheten :D

(Du vet at da må du strippe for meg så jeg får sett scarification, nape, madison, tatiser og alt sånn, sant? :p)

Deal. :love:

Lenke til kommentar

Espen, jeg vet.

Hadde håpt på stipend i går siden jeg bare hadde 4 kr og 92 øre å rutte med, men da jeg sjekka kontoen fant jeg ut at jeg hadde fått inn 80 spenn.

Jeg håper virkelig ikke det er det som skal være mitt 16000 kroners stipend for januar, for da får jeg ikke betalt husleia engang.

Pepsi, jeg liker ikke snakebites :p

Jeg vil ha septum og industrial i all hovedsak, samt å få plassert dragen på venstre skulder / overarm, som jeg har planlagt siden jeg var 16-17 år.

Lenke til kommentar
Clithood, begge brystvortene, nape, madison, medusa, navel, 2x helix, rook, tragus, 2 x surface ved tragus, 2 x 28mm øreflipper, 2 x 6 mm lobe (tatt med skalpell).

Bare jeg som føler meg utestengt pga manglende engelskkunnskaper? ;) Jeje, just fucking google it.

Tar en kjapp forklaring. Klitorisforhud, egge vrystvortene, sentrert piercing i nakken, sentrert piercing på halsen (forsiden), midt på overleppen, navel, to øverst i ørebrusken, to inni øret i ørebrusken over hullet, to i den lille "knotten" ved siden av hullet, to overflatepiercinger (gjennom rett hud) ved siden av tragud, og to utvidede hull.

Lenke til kommentar
Selvom jeg har mye rart på kroppen betyr det ikke at jeg ikke syntes noe av det er vondt da. Rart hvordan mennesker antar at man har høy smerteterskel.

Du som kalte det kakestykke :)

Vil tippe den var det i forhold til f.eks. scarification. Jeg tror det er dette som er definisjonen av "Smerte er relativt"

Lenke til kommentar
Hvilke piercinger/bodymods er det folk VIL ha, som de ikke har enda, da?

(Gjerne før på en liste av hva dere har alt.. :p)

Tattis fra brystkasse over skuldrene til ryggen. Har planlagt den siden 2001, men blir liksom med planleggingen. Første hinder å få den på papiret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...