dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Aidskake: Stili. Den var jo pen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sorry, jeg har ikke lov å vise sånne bilder av meg selv. Har skriftlige forpliktelser til en paysite. Omfg, link! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tsk, du har for høy smerteterskel. Synes tunga var ille nok jeg Selvom jeg har mye rart på kroppen betyr det ikke at jeg ikke syntes noe av det er vondt da. Rart hvordan mennesker antar at man har høy smerteterskel. Fucking HAWT! Gleder meg til neste gang jeg får sett deg i virkeligheten (Du vet at da må du strippe for meg så jeg får sett scarification, nape, madison, tatiser og alt sånn, sant? ) Deal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Espen, jeg vet. Hadde håpt på stipend i går siden jeg bare hadde 4 kr og 92 øre å rutte med, men da jeg sjekka kontoen fant jeg ut at jeg hadde fått inn 80 spenn. Jeg håper virkelig ikke det er det som skal være mitt 16000 kroners stipend for januar, for da får jeg ikke betalt husleia engang. Pepsi, jeg liker ikke snakebites Jeg vil ha septum og industrial i all hovedsak, samt å få plassert dragen på venstre skulder / overarm, som jeg har planlagt siden jeg var 16-17 år. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Aidskake: Hvordan scarification har du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Clithood, begge brystvortene, nape, madison, medusa, navel, 2x helix, rook, tragus, 2 x surface ved tragus, 2 x 28mm øreflipper, 2 x 6 mm lobe (tatt med skalpell). Bare jeg som føler meg utestengt pga manglende engelskkunnskaper? Jeje, just fucking google it. Tar en kjapp forklaring. Klitorisforhud, egge vrystvortene, sentrert piercing i nakken, sentrert piercing på halsen (forsiden), midt på overleppen, navel, to øverst i ørebrusken, to inni øret i ørebrusken over hullet, to i den lille "knotten" ved siden av hullet, to overflatepiercinger (gjennom rett hud) ved siden av tragud, og to utvidede hull. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 OMG! Nooooes! Jeg hadde lyst å stikke hull i kroppen min fra før, dette hjalp ikke. o_O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Selvom jeg har mye rart på kroppen betyr det ikke at jeg ikke syntes noe av det er vondt da. Rart hvordan mennesker antar at man har høy smerteterskel. Du som kalte det kakestykke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Selvom jeg har mye rart på kroppen betyr det ikke at jeg ikke syntes noe av det er vondt da. Rart hvordan mennesker antar at man har høy smerteterskel. Du som kalte det kakestykke Vil tippe den var det i forhold til f.eks. scarification. Jeg tror det er dette som er definisjonen av "Smerte er relativt" Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Takk Eplefe for oversettelsen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvilke piercinger/bodymods er det folk VIL ha, som de ikke har enda, da? (Gjerne før på en liste av hva dere har alt.. ) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Aidskake: Hvordan scarification har du? Vil ha: Backpiece, symmetriske tatoveringer på leggene, 34 mm ører og isabella. Endret 11. januar 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvilke piercinger/bodymods er det folk VIL ha, som de ikke har enda, da?(Gjerne før på en liste av hva dere har alt.. ) Tattis fra brystkasse over skuldrene til ryggen. Har planlagt den siden 2001, men blir liksom med planleggingen. Første hinder å få den på papiret. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvilke piercinger/bodymods er det folk VIL ha, som de ikke har enda, da?(Gjerne før på en liste av hva dere har alt.. ) Har: Null og niks. Vil ha: Null og niks. Godt fornøyd, egentlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvilke piercinger/bodymods er det folk VIL ha, som de ikke har enda, da?(Gjerne før på en liste av hva dere har alt.. ) - Triple eyebrow - Anti eyebrow (men det blir litt overkill) - Venoms - Bryst - Surface oppå hånden Om noen blir realitet spørs da Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg har 2, slå den Piercinger that is. Har time til tattoverings-dude i Newcastle til sommeren, men spørs om jeg får dratt Endret 11. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vil ha: USB-logo på høyre håndledd og triforce på venstre hånd Har: Ikke noe Jeg trenger bare penger Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har en Elias-tatovering liggende. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vil ha: USB-logo på høyre håndledd Om 5år er usb-porten er utdødd. Jeg hadde sett rart på noen med paralell-logoen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg