Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, endelig var denne tråden her.. :) Hva skjer folkens? Sitter på skolen og lager hjemmeside her..
Vi gjør det samme :ohmy:

...Eller jeg lager side til ungdomsbedrift.

Takk for lenke, skal se på det.

Lager til ungdomsbedrift vi også.. :) PHP er jævla kult btw.

Jeg ville ikke gått så langt som å si at PHP er 'jævla kult', men det er nyttig, og relativt enkelt å ha med å gjøre :p

----

@pepsico: Autodesk burde ha grei support mtp. pris. Vi betaler vel 120k bare i lisens til de hvert år her på bruket ^^

Lenke til kommentar

Mja, nå er det vel slik at partiene i USA ligger godt til høyre for partiene i Norge. Demokratene kan vel sies å ligge omtrent der Høyre/Venstre ligger i norsk politikk. mens republikanerne ligger et godt stykke til høyre for FrP. Så ikke så rart at mange nordmenn får demokratene som sitt parti i slike valgomater.

Lenke til kommentar
Ja, jeg er stolt av deg. x)

Du klarer å trykke. =O

Si ifra om du finner de spillene du maste om her inne, da. x)

Ja, det bør du :D Halve klassen ble tauet inn til rektor nå :p

Bare jeg og Vanessa som slapp unna.. haha, Røyking på skoleplassen, fy skamme!

Be Jon vise spillene, jeg husker ikke xD

Lenke til kommentar
Ah, endelig var denne tråden her.. :) Hva skjer folkens? Sitter på skolen og lager hjemmeside her..
Vi gjør det samme :ohmy:

...Eller jeg lager side til ungdomsbedrift.

Takk for lenke, skal se på det.

Lager til ungdomsbedrift vi også.. :) PHP er jævla kult btw.

Jeg ville ikke gått så langt som å si at PHP er 'jævla kult', men det er nyttig, og relativt enkelt å ha med å gjøre :p

Jo.. php er jævelig kult :p men også nyttig ^^

Får vi en smakebit av sida du lager btw? =P

Lenke til kommentar
Hva er kult da? ^^

@pepsico: Autodesk burde ha grei support mtp. pris. Vi betaler vel 120k bare i lisens til de hvert år her på bruket ^^
Ja du sier noe, går en god del titusenener til dem herfra også. Supporten har dem aller fleste bra, men autodesk-folka gjør meg nesten kosesyk Ü
Lenke til kommentar

Jeg får vel komme med en post i denne tråden.

Ser det er mange av de gamle kjente her.

Vet jeg er litt savnet, det er 2 stk som har fortalt meg at denne tråden steg opp som en føniks.

Vel, dere får nesten sende meg en privat melding, eller snakke til meg på MSN de som har det. Jeg tror ikke at.. Jeg vet at jeg ikke kommer til å være aktiv i denne tråden, da det er andre ting som opptar meg for tiden.

Ha det strålende folket.

Lenke til kommentar
Vel, dere får nesten sende meg en privat melding, eller snakke til meg på MSN de som har det. Jeg tror ikke at.. Jeg vet at jeg ikke kommer til å være aktiv i denne tråden, da det er andre ting som opptar meg for tiden.

Hehe, du drømmer. Vet du kommer til å være aktiv her :wee:

Lenke til kommentar
Jo.. php er jævelig kult :p men også nyttig ^^

Får vi en smakebit av sida du lager btw? =P

Neh, ikke før klienten har fått siden sin levert :p Er en del annet småtteri jeg driver med og, men ikke noe verdt å nevne. Får vi link til UB-siden din, eller? :D

---

DemoniZer: Velkommen til deg óg! Og det at du ikke kommer til å være aktiv i denne tråden... Vi får se :p

Lenke til kommentar
Mja, nå er det vel slik at partiene i USA ligger godt til høyre for partiene i Norge. Demokratene kan vel sies å ligge omtrent der Høyre/Venstre ligger i norsk politikk. mens republikanerne ligger et godt stykke til høyre for FrP. Så ikke så rart at mange nordmenn får demokratene som sitt parti i slike valgomater.

Joda, at demokratene vinner lett har jeg ikke vanskelig for å forstå, det er heller kanditatvalgene jeg reagerte på. Jeg har i hvert fall vanskelig for å forstå at nordmenn flest enkelt kan skille mellom Obamas og Edwards' politikk og heller stemmer på førstnevnte fordi for å være ordentlig politisk korrekte.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Sant det. Er vel ikke så mange nordmenn som har tatt seg bryet med å sette seg inn i de forskjellige kandidatenes politikk. Etterspør fortsatt link til testen.

Finner ingen direktelink, men om du søker etter "brannskadd" på forsiden til Aftenposten skal den ligge rett til høyre for artikkelen du finner.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...