Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare de med grønt hår. Ellers foretrekker jeg jentene mine over 18. Gjerne fra Sør- eller Østlandet ;D

Jeg er over 18 og fra Sørlandet :D Men hvorfor liker du smårips med GRØNT hår?

Henger igjen fra da jeg var ca fjorten og så ei veldig søt jente som jeg ble betatt av pronto.

Hu hadde grønn hawk og sort, ermeløs skinnjakke med hodeskalle bakpå og ring i leppa som var lenka sammen med sikkerhetsnålen i øret. Jeg var solgt og siden da har jeg likt jenter og smårips med grønt hår :p

Liker også andre hårfarger, som rosa, turkis, lilla og forskjellige funky frisyrer. En god grunn til å like eplefe ^^

Bare de med grønt hår. Ellers foretrekker jeg jentene mine over 18. Gjerne fra Sør- eller Østlandet ;D

*host*

Og deg da. Du er unntaket :p

Lenke til kommentar
Er du ikke villig til å betale for et russekort? :ohmy:

Edit: Du KAN få to hvis du betaler.

Wow, for et tilbud :p Neida, det går sikkert greit ;) Du kan heller spare et og gi det til meg om jeg noen gang treffer deg :D

Du kan få to gratis av meg ;D

Jeg har to typer ^^

Lenke til kommentar
Henger igjen fra da jeg var ca fjorten og så ei veldig søt jente som jeg ble betatt av pronto.

Hu hadde grønn hawk og sort, ermeløs skinnjakke med hodeskalle bakpå og ring i leppa som var lenka sammen med sikkerhetsnålen i øret. Jeg var solgt og siden da har jeg likt jenter og smårips med grønt hår :p

Liker også andre hårfarger, som rosa, turkis, lilla og forskjellige funky frisyrer. En god grunn til å like eplefe ^^

Noen må jo like det også :D

Lenke til kommentar

Noen må jo like det også :D

Ikke sant? :)

Er det meninga jeg må tenke på egenhånd? :(

Ja.

Men du har jo type ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...