Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Deg? Ikke? I så fall: noen andre. Skal vi drikke sammen i morgen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Russ 007 var best Pfft. Null Sex derimot. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Er ikke det litt dyrt da Er du ikke villig til å betale for et russekort? Edit: Du KAN få to hvis du betaler. Endret 15. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bare de med grønt hår. Ellers foretrekker jeg jentene mine over 18. Gjerne fra Sør- eller Østlandet ;D Jeg er over 18 og fra Sørlandet Men hvorfor liker du smårips med GRØNT hår? Henger igjen fra da jeg var ca fjorten og så ei veldig søt jente som jeg ble betatt av pronto. Hu hadde grønn hawk og sort, ermeløs skinnjakke med hodeskalle bakpå og ring i leppa som var lenka sammen med sikkerhetsnålen i øret. Jeg var solgt og siden da har jeg likt jenter og smårips med grønt hår Liker også andre hårfarger, som rosa, turkis, lilla og forskjellige funky frisyrer. En god grunn til å like eplefe ^^ Bare de med grønt hår. Ellers foretrekker jeg jentene mine over 18. Gjerne fra Sør- eller Østlandet ;D *host* Og deg da. Du er unntaket Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og deg da. Du er unntaket Fint du nevnte meg, da, uten at jeg måtte hinte. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er du ikke villig til å betale for et russekort? Edit: Du KAN få to hvis du betaler. Wow, for et tilbud Neida, det går sikkert greit Du kan heller spare et og gi det til meg om jeg noen gang treffer deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og deg da. Du er unntaket Fint du nevnte meg, da, uten at jeg måtte hinte. Er det meninga jeg må tenke på egenhånd? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei vel. Hvis du ikke vil ha, så. *fornærmet* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er du ikke villig til å betale for et russekort? Edit: Du KAN få to hvis du betaler. Wow, for et tilbud Neida, det går sikkert greit Du kan heller spare et og gi det til meg om jeg noen gang treffer deg Du kan få to gratis av meg ;D Jeg har to typer ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Henger igjen fra da jeg var ca fjorten og så ei veldig søt jente som jeg ble betatt av pronto.Hu hadde grønn hawk og sort, ermeløs skinnjakke med hodeskalle bakpå og ring i leppa som var lenka sammen med sikkerhetsnålen i øret. Jeg var solgt og siden da har jeg likt jenter og smårips med grønt hår Liker også andre hårfarger, som rosa, turkis, lilla og forskjellige funky frisyrer. En god grunn til å like eplefe ^^ Noen må jo like det også Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det meninga jeg må tenke på egenhånd? Ja. Nora: Hva om jeg skriver en personlig hilsen på hvert av dem, da?! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du kan få to gratis av meg ;DJeg har to typer ^^ Så hyggelig Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har akkurat vert vitne til at en kompis brutalt blir stukket ned med en skrutrekker av sin potensiellt hyperaktive lillebror. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nora: Hva om jeg skriver en personlig hilsen på hvert av dem, da?! Vel, du kan jo fremdeles spare de til vi treffes engang Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skal vi drikke sammen i morgen? Not exactly a recipe for social harmony or a recipe for sexy times?? You decide. Problemet med virkeligheten er at jeg ikke har så mange litterære virkemidler å jobbe med. ): Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.dagbladet.no/pub/artikkel/5/53/535/535318.html ^^Vil ha! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Henger igjen fra da jeg var ca fjorten og så ei veldig søt jente som jeg ble betatt av pronto.Hu hadde grønn hawk og sort, ermeløs skinnjakke med hodeskalle bakpå og ring i leppa som var lenka sammen med sikkerhetsnålen i øret. Jeg var solgt og siden da har jeg likt jenter og smårips med grønt hår Liker også andre hårfarger, som rosa, turkis, lilla og forskjellige funky frisyrer. En god grunn til å like eplefe ^^ Noen må jo like det også Ikke sant? Er det meninga jeg må tenke på egenhånd? Ja. Men du har jo type ... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vel, du kan jo fremdeles spare de til vi treffes engang Du tror det kommer til å skje? Oo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Problemet med virkeligheten er at jeg ikke har så mange litterære virkemidler å jobbe med. ):Ei heller muligheten til å prate så pretensiøst og anstendig som De virker til her omkring. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Men du har jo type ... Åja, virkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg