Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig mener jeg det er bedre å ødelegge livets goder for fjortissene og tilby de den sterke whiskyen min, Kibs.

Evt. litt blank væske på dunker fra Sverige?

Skal love deg at blank 96% er kjekt. Da tenker jeg på den spesielle vi har ombord til rensing av septikktanken. :wee:

Hvorfor skal du gi godsaker til folk som ikke vet å sette pris på dem? De klarer seg jo lenge med den billigste varen de finner. La oss med litt mer herdet smak ha godsakene for oss selv.

Må jo rekrutere. - Samt få de til å kaste opp.

Skarstad-fail: Nonsens. Man gjør bare slik at man ikke husker de dumme feilgrepene!

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kan gi dem Urge og si at den her *forbedret*

Blir full av det likevell de :)

(har prøvd)

De blir fulle på vann med tequila-essens oppi også. Og betaler fortsatt godt. :yes:

Ah,the good old days. Er ikke like stas og lure kidsa lengre.

Lenke til kommentar
Men du har sikkert drukket for oss begge :p

Just det. I morgen skal jeg på min andre fest i russetida. Den første festen var natt til første mai, og det var da det var russedåp. Heftig russetid? Jepp.

Lenke til kommentar
Må jo rekrutere. - Samt få de til å kaste opp.
Men kan jo starte med å gi dem litt enklere saker. Ikke faen om jeg gir Caol Isla til en fjortis f.eks.

Ah,the good old days. Er ikke like stas og lure kidsa lengre.
OMG! Begynner vi å bli voksne eller?

*grøss*

Lenke til kommentar
Ja, men søren, da, det er ikke ironi.
Det å slippe å være årvåken og det å gjøre dumme ting er jo halve moroa! ! ! !

Okay :D Det kommer nok til å være god nok plass til meg der :D
DET tror jeg ikke før jeg ser.
Lenke til kommentar
Eller bare gjøre som meg. Motta nøyaktig sum penger, kjøpe det de skal ha, gi det til de og be de spre ordet om at hvis de eller venninnene (merk, jeg kjøper bare til jenter) trenger sprit, så kjøper jeg til de på polet fordi jeg er for at flere unge skal drikke seg fulle :D

Du vil bare prøve deg på småripsa du :ohmy:

Nehehei! Jeg vil bare innynde meg på venninnene til jentene jeg prøver meg på. Får jeg venninnene til å like meg, blir det enklere å prøve seg på jentene.

Samme går for mødrene. Får jeg mødrene til å like meg, blir alt så mye enklere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...