Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jammen jeg har ikke hatt tid til å lure fjortisser Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skarstad; klart man skal være lettsindig. Ja, men, altså, det kan jo skje ting. Uønskede ting. Det gjelder å være årvåken så man ikke finner på noe teit. Noensinne. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. Men du har sikkert drukket for oss begge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror aldri jeg kommer til å bli kvitt den følelsen Jeg er så liten...Pass deg eller så kommer jeg og plukker deg opp med pinsett og putter deg i skjortelomma. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Personlig mener jeg det er bedre å ødelegge livets goder for fjortissene og tilby de den sterke whiskyen min, Kibs. Evt. litt blank væske på dunker fra Sverige? Skal love deg at blank 96% er kjekt. Da tenker jeg på den spesielle vi har ombord til rensing av septikktanken. Hvorfor skal du gi godsaker til folk som ikke vet å sette pris på dem? De klarer seg jo lenge med den billigste varen de finner. La oss med litt mer herdet smak ha godsakene for oss selv. Må jo rekrutere. - Samt få de til å kaste opp. Skarstad-fail: Nonsens. Man gjør bare slik at man ikke husker de dumme feilgrepene! Endret 15. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan gi dem Urge og si at den her *forbedret*Blir full av det likevell de (har prøvd) De blir fulle på vann med tequila-essens oppi også. Og betaler fortsatt godt. Ah,the good old days. Er ikke like stas og lure kidsa lengre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, men, altså, det kan jo skje ting. Uønskede ting. Det gjelder å være årvåken så man ikke finner på noe teit. Noensinne.Ironi funker fortsatt dårlig skriftlig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Pass deg eller så kommer jeg og plukker deg opp med pinsett og putter deg i skjortelomma. Okay Det kommer nok til å være god nok plass til meg der Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ironi funker fortsatt dårlig skriftlig. Ja, men søren, da, det er ikke ironi. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Men du har sikkert drukket for oss begge Just det. I morgen skal jeg på min andre fest i russetida. Den første festen var natt til første mai, og det var da det var russedåp. Heftig russetid? Jepp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må jo rekrutere. - Samt få de til å kaste opp.Men kan jo starte med å gi dem litt enklere saker. Ikke faen om jeg gir Caol Isla til en fjortis f.eks. Ah,the good old days. Er ikke like stas og lure kidsa lengre.OMG! Begynner vi å bli voksne eller? *grøss* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Just det. I morgen skal jeg på min andre fest i russetida. Den første festen var natt til første mai, og det var da det var russedåp. Heftig russetid? Jepp. Har du ikke festa mer?!? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Åh herre.... U r being negative. Jeg vet det. Klarer ikke la være. Bleeding for the cure. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, men søren, da, det er ikke ironi.Det å slippe å være årvåken og det å gjøre dumme ting er jo halve moroa! ! ! ! Okay Det kommer nok til å være god nok plass til meg der DET tror jeg ikke før jeg ser. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ikke faen om jeg gir Caol Isla til en fjortis f.eks.Kjøpte Caol i Bilbao, kasta 5/10 av den på havet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 OMG! Begynner vi å bli voksne eller? *grøss* I Belive so (er (bare) 22 år jeg da) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bleeding for the cure. Kake? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kjøpte Caol i Bilbao, kasta 5/10 av den på havet.Og den som er så god? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 DET tror jeg ikke før jeg ser. Vel, ta med deg en pinsett og kom deg til Sørlandet da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Eller bare gjøre som meg. Motta nøyaktig sum penger, kjøpe det de skal ha, gi det til de og be de spre ordet om at hvis de eller venninnene (merk, jeg kjøper bare til jenter) trenger sprit, så kjøper jeg til de på polet fordi jeg er for at flere unge skal drikke seg fulle Du vil bare prøve deg på småripsa du Nehehei! Jeg vil bare innynde meg på venninnene til jentene jeg prøver meg på. Får jeg venninnene til å like meg, blir det enklere å prøve seg på jentene. Samme går for mødrene. Får jeg mødrene til å like meg, blir alt så mye enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg