Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo lenge siden du ble atten. Oo

Jaja, men noen av oss har vært for travle til å drikke :p

Så klart vi gjør. Vi klamrer jo oss til at det skal være sant.

Var det gøy å gå på polet? Måtte du vise legg?

Du er ganske søt til å være så gammel da :love:

Og måtte vise legg på polet :D Føler meg såååå ( |------0------| ) stor :p

Lenke til kommentar
Takk Odin i Valhall for moderatorer. Nå slipper jeg å se dialekta :p

:!:

Det tok litt lengre tid enn den forrige tråden. Men vi fikk da registrert litt av de forskjellige dialektene som finnes på forumet. :!:

De var mange og fine. :)

Skjønner ikke hvorfor dialekt skal være forbudt, da stavefeil er det. Nedskreven dialekt er jo bare skrivefeil med ny vri. :!:

Lenke til kommentar

Handle på polet er da ikke det samme som å drikke. :roll:

Det finnes alltid noen fjortiser rundt om kring. Måten å gjøre det på: Snakke med noen fjortiser som vil ha deg til å kjøpe noe: ta imot pengene (+ litt ekstra, selvsagt) --> kjøpe --> helle ut drikka --> helle på noe med samme fargen (uten alkohol i, selvsagt) --> gi til fjortisene. :)

Lenke til kommentar

Det finnes alltid noen fjortiser rundt om kring. Måten å gjøre det på: Snakke med noen fjortiser som vil ha deg til å kjøpe noe: ta imot pengene (+ litt ekstra, selvsagt) --> kjøpe --> helle ut drikka --> helle på noe med samme fargen (uten alkohol i, selvsagt) --> gi til fjortisene. :)

Eller bare gjøre som meg. Motta nøyaktig sum penger, kjøpe det de skal ha, gi det til de og be de spre ordet om at hvis de eller venninnene (merk, jeg kjøper bare til jenter) trenger sprit, så kjøper jeg til de på polet fordi jeg er for at flere unge skal drikke seg fulle :D

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg det er bedre å ødelegge livets goder for fjortissene og tilby de den sterke whiskyen min, Kibs.

Skarstad; klart man skal være lettsindig.

ER DET MORRO Å VÆRE DEPPA OG DYP? HÆ? FORBANNA TULL DET DER.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Utspekulert, men er da mye enklere å svare nei når man blir spurt om å kjøpe. ;)

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg det er bedre å ødelegge livets goder for fjortissene og tilby de den sterke whiskyen min, Kibs.
Hvorfor skal du gi godsaker til folk som ikke vet å sette pris på dem? De klarer seg jo lenge med den billigste varen de finner. La oss med litt mer herdet smak ha godsakene for oss selv.
Lenke til kommentar
Det er ikke like gøy seinere så kos deg med følelsen nå. ;)

Tror aldri jeg kommer til å bli kvitt den følelsen :D Jeg er så liten...

Hva faen tenker du på?

Man må jo drikke. Det er jo eneste stunden i livet man kan ha det morro uten å tenke på hva som skal skje.

Jamen jeg har ikke hatt tid :(

Jammen jeg har ikke hatt tid til å lure fjortisser :(

Eller bare gjøre som meg. Motta nøyaktig sum penger, kjøpe det de skal ha, gi det til de og be de spre ordet om at hvis de eller venninnene (merk, jeg kjøper bare til jenter) trenger sprit, så kjøper jeg til de på polet fordi jeg er for at flere unge skal drikke seg fulle :D

Du vil bare prøve deg på småripsa du :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...