Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dialekt er best ved tale Punktum. Hvem tok den? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er jo lenge siden du ble atten. Oo Jaja, men noen av oss har vært for travle til å drikke Så klart vi gjør. Vi klamrer jo oss til at det skal være sant. Var det gøy å gå på polet? Måtte du vise legg? Du er ganske søt til å være så gammel da Og måtte vise legg på polet Føler meg såååå ( |------0------| ) stor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du tror jeg hadde klart å holde meg unna? Du har selvbeherskelen til en 5-åring som har funnet nøkkelen til godetbutikken. Det sier mamma også Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Takk Odin i Valhall for moderatorer. Nå slipper jeg å se dialekta :!: Det tok litt lengre tid enn den forrige tråden. Men vi fikk da registrert litt av de forskjellige dialektene som finnes på forumet. :!: De var mange og fine. Skjønner ikke hvorfor dialekt skal være forbudt, da stavefeil er det. Nedskreven dialekt er jo bare skrivefeil med ny vri. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du er ganske søt til å være så gammel da Og måtte vise legg på polet Føler meg såååå ( |------0------| ) stor Det er ikke like gøy seinere så kos deg med følelsen nå. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jaja, men noen av oss har vært for travle til å drikke Hva faen tenker du på? Man må jo drikke. Det er jo eneste stunden i livet man kan ha det morro uten å tenke på hva som skal skje. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jaja, men noen av oss har vært for travle til å drikke Handle på polet er da ikke det samme som å drikke. Det finnes alltid noen fjortiser rundt om kring. Måten å gjøre det på: Snakke med noen fjortiser som vil ha deg til å kjøpe noe: ta imot pengene (+ litt ekstra, selvsagt) --> kjøpe --> helle ut drikka --> helle på noe med samme fargen (uten alkohol i, selvsagt) --> gi til fjortisene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er jo eneste stunden i livet man kan ha det morro uten å tenke på hva som skal skje. Huff, det høres lettsindig ut. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kibs: Hva med å kjøpe brus å si at du har helt oppi noe som er bedre enn alkohol? Kommer til å selge som varmt hvetebrød til ruslystne fjortisser. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jaja, men noen av oss har vært for travle til å drikke Handle på polet er da ikke det samme som å drikke. Det finnes alltid noen fjortiser rundt om kring. Måten å gjøre det på: Snakke med noen fjortiser som vil ha deg til å kjøpe noe: ta imot pengene (+ litt ekstra, selvsagt) --> kjøpe --> helle ut drikka --> helle på noe med samme fargen (uten alkohol i, selvsagt) --> gi til fjortisene. Eller bare gjøre som meg. Motta nøyaktig sum penger, kjøpe det de skal ha, gi det til de og be de spre ordet om at hvis de eller venninnene (merk, jeg kjøper bare til jenter) trenger sprit, så kjøper jeg til de på polet fordi jeg er for at flere unge skal drikke seg fulle Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Personlig mener jeg det er bedre å ødelegge livets goder for fjortissene og tilby de den sterke whiskyen min, Kibs. Skarstad; klart man skal være lettsindig. ER DET MORRO Å VÆRE DEPPA OG DYP? HÆ? FORBANNA TULL DET DER. Endret 15. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Åh herre.... U r being negative. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jaja, men noen av oss har vært for travle til å drikke Handle på polet er da ikke det samme som å drikke. Det finnes alltid noen fjortiser rundt om kring. Måten å gjøre det på: Snakke med noen fjortiser som vil ha deg til å kjøpe noe: ta imot pengene (+ litt ekstra, selvsagt) --> kjøpe --> helle ut drikka --> helle på noe med samme fargen (uten alkohol i, selvsagt) --> gi til fjortisene. Utspekulert, men er da mye enklere å svare nei når man blir spurt om å kjøpe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Personlig mener jeg det er bedre å ødelegge livets goder for fjortissene og tilby de den sterke whiskyen min, Kibs. Evt. litt blank væske på dunker fra Sverige? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Personlig mener jeg det er bedre å ødelegge livets goder for fjortissene og tilby de den sterke whiskyen min, Kibs.Hvorfor skal du gi godsaker til folk som ikke vet å sette pris på dem? De klarer seg jo lenge med den billigste varen de finner. La oss med litt mer herdet smak ha godsakene for oss selv. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Utspekulert, men er da mye enklere å svare nei når man blir spurt om å kjøpe. Poenget var jo at hun skulle få handlet på polet, og da er det å si nei lite smart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan gi dem Urge og si at den her *forbedret* Blir full av det likevell de (har prøvd) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er ikke like gøy seinere så kos deg med følelsen nå. Tror aldri jeg kommer til å bli kvitt den følelsen Jeg er så liten... Hva faen tenker du på? Man må jo drikke. Det er jo eneste stunden i livet man kan ha det morro uten å tenke på hva som skal skje. Jamen jeg har ikke hatt tid Handle på polet er da ikke det samme som å drikke. Det finnes alltid noen fjortiser rundt om kring. Måten å gjøre det på: Snakke med noen fjortiser som vil ha deg til å kjøpe noe: ta imot pengene (+ litt ekstra, selvsagt) --> kjøpe --> helle ut drikka --> helle på noe med samme fargen (uten alkohol i, selvsagt) --> gi til fjortisene. Jammen jeg har ikke hatt tid til å lure fjortisser Eller bare gjøre som meg. Motta nøyaktig sum penger, kjøpe det de skal ha, gi det til de og be de spre ordet om at hvis de eller venninnene (merk, jeg kjøper bare til jenter) trenger sprit, så kjøper jeg til de på polet fordi jeg er for at flere unge skal drikke seg fulle Du vil bare prøve deg på småripsa du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan gi dem Urge og si at den her *forbedret*Blir full av det likevell de (har prøvd) De blir fulle på vann med tequila-essens oppi også. Og betaler fortsatt godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg