Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Joda, trøndere er da skikkelig søte. Neida. Hehe. Det er helt greit, liksom. Men jeg er ikke overbegeistret for selve tonefallet og sånn, og det sniker seg inn når jeg leser trøndersk. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fredag i morgen, ja. Så er det helg. Og når man tenker sånn, tar fredagen alt for lang tid på skolen. Og når en fredag varer lenge, blir det en kort helg. FAEN! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Det tar på, ja. Var skummelt mange trøndere, da. =/ Trønderdialekt er jo litt småtøft. Tror nesten jeg må legge om når jeg flytter, jeg. Heller det enn brønnøydialekt, i hvert fall, som jeg er redd jeg kommer til å ta til meg i enda større grad i løpet av ferien. Endret 15. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Trønderdialekt er jo litt småtøft. Tror nesten jeg må legge om når jeg flytter, jeg. Heller det enn brønnøydialekt, i hvert fall, som jeg er redd jeg kommer til å ta til meg i enda større grad i løpet av ferien. Du snakker(/snakket?) nå vel ganske Trøndersk før du flyttet? Daniel gjør i alle fall det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gud, Lars, du og LockBreaker må dø for den tråden der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gud, Lars, du og LockBreaker må dø for den tråden der Slapp av. Jeg føler jeg dør litt innvendig hver gang jeg leser i den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei alle Hva skjer? Jorden snurrer rundt som før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 [ Du snakker(/snakket?) nå vel ganske Trøndersk før du flyttet? Daniel gjør i alle fall det. Meg? 16,mia i morgen, og hakke rukket å legge planer enda Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du snakker(/snakket?) nå vel ganske Trøndersk før du flyttet? Daniel gjør i alle fall det. I AM QUITE FRANKLY SHOCKED AND APPALLED, MISSY! Vel, han har alltid vært noe for seg selv. Har en liten anelse om at han er en innflytter. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jorden snurrer rundt som før. Gjør den virkelig det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gjør den virkelig det? (Nesten) alt er relativt . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jorden snurrer rundt som før. Gjør den virkelig det? Det heter hvertfall så i sangen til Wenche Myhre eller hvem det nå var som sang det. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gjør den virkelig det? - Fyll vasken din med vann. - Trekk opp proppen - Går vannet i spiral? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det heter hvertfall så i sangen til Wenche Myhre eller hvem det nå var som sang det. Du er så gammel - Fyll vasken din med vann.- Trekk opp proppen - Går vannet i spiral? Mener du at jeg må GÅ ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 - Fyll vasken din med vann.- Trekk opp proppen - Går vannet i spiral? Hva om hun befinner seg akkurat ved ekvator, da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vel, han har alltid vært noe for seg selv. Har en liten anelse om at han er en innflytter. Han er jo fra Terråk, da. (Vi kaller han faktisk Terråk.. som kallenavn. Ingen som husker helt hvem "Daniel" er hvis noen kaller ham det.) Men Bindalsdialekta er hele tiden dratt fram som eksempel på noe rart. Den tilhører visst Trøndermålet. Næ-næ. Meg? Åja. Selvsagt. Ingen andre som heter Daniel, vet du. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hva om hun befinner seg akkurat ved ekvator, da?Da skal det være døping. Du vet. Første gang over ekvator tilsvarer fylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg