Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Baconburger er ny. Dilemma? Ikke spesielt ny, han har vært her en del. 8D Vær så snill og slutt med 8D!!! Aaaaah, skal vurdere det. Littegranne, i alle fall. 8D Lenke til kommentar
Me-here Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Smurfen; Gjør du vel iiikke! Me-here: Heisann, og velkommen til barnehagen for de eldste. Her prater vi bare drit, og du finner sjelden seriøse diskusjoner. 8D Baconburger: Skjerpings, vi har allerede fått kjeft for å ikke ønske nye velkommen på en saklig og hyggelig måte og blablabla. Blæh, jeg kjenner han han kødder bare xD Endret 15. mai 2008 av Me-here Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Me-here: Skaff en avatar og en signatur! (Har du ikke en avatar-kandidat kan du ta turen innom avatartråden...) Lenke til kommentar
Me-here Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Me-here: Skaff en avatar og en signatur! (Har du ikke en avatar-kandidat kan du ta turen innom avatartråden...) Relax, gidder ikke lage akkurat nå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gjør du ikke det, Smurfen. Når skulle du liksom gjøre det, sa du? 8D Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Baconburger: Skjerpings, vi har allerede fått kjeft for å ikke ønske nye velkommen på en saklig og hyggelig måte og blablabla. Det som er så kult er at jeg fikk Me-here til å registrere seg her, iallefall poste her. o.o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Me-here: Likte personlig ikke det brukernavnet....Men velkommen ihvertfall, kaller deg for Me jeg xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Aaaaah, skal vurdere det. Littegranne, i alle fall. 8D Din.. Din.. DIN HENGEPUPP! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nå skal Nie hente folk på flyplassen, TUDDILUUUUU! 8D Din.. Din.. DIN HENGEPUPP! Da er du en MANBOOOOOB! 8D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gjør du ikke det, Smurfen. Når skulle du liksom gjøre det, sa du? 8D Når jeg kommer til Bergen i sommer for å voldta deg? Lenke til kommentar
Me-here Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Me-here: Likte personlig ikke det brukernavnet....Men velkommen ihvertfall, kaller deg for Me jeg xD Takk. Liker det egentli ikke jeg heller, men har kalt meg det på andre forum (Er vel for at jeg e lite kreativ) så kalte meg bare det. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror jeg er blind.. Klarer ikke å finne noen plass der jeg kan diskutere musikk på forumet.. >_> Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Me-here: Likte personlig ikke det brukernavnet. Takk. Haha 8D ....faen! i has been infected by the 8Dflu. Endret 15. mai 2008 av zennox Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Eight Disciplines Problem Solving D1: Assemble a cross-functional team of experts D2: Define the Problem fully D3: Implement and verify Interim Containment Actions (ICAs) as needed. Also known as Temporary Fixes. D4: Identify and Verify Root Cause D5: Choose and verify Permanent Corrective Actions (PCAs). Preventive Actions are also chosen. D6: Implement and validate PCAs D7: Prevent recurrence of the Problem/Root Cause D8: Recognize the efforts of the Team Also: SHADDUP! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skal bli gøy å prøve å dominere det Metal-emnet. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Baconburger: Metal dominerer deg. Shattapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg