Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har rett i en ting hvertfall. Den gjør vondt å høre på. :yes:

:p

Gjør det vel ikke!

Det der er musikk som skal settes på om sommeren, i 2-3 tiden på ettermiddagen en lørdag, for så å prøve å få gjort noe husarbeid mens man ler seg skakk av mammaen min som begynner å danse og synge. ^^

Lenke til kommentar
Gjør det vel ikke!

Det der er musikk som skal settes på om sommeren, i 2-3 tiden på ettermiddagen en lørdag, for så å prøve å få gjort noe husarbeid mens man ler seg skakk av mammaen min som begynner å danse og synge. ^^

Som alltid så har du rett til din mening selv om den er feil. :)

Og jeg som trodde jeg hadde fått deg frelst på Tom McRae

Det har du absolutt rett i ^^

Har du hørt den på engelsk? :p

Så klart man har hørt originalen. Det er jo en klassiker det også, men den fungerer mye bedre på finsk-svensk eller whatever. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Som alltid så har du rett til din mening selv om den er feil. :)

Og jeg som trodde jeg hadde fått deg frelst på Tom McRae

Hm. Ham tror jeg det er flere uker siden jeg har hørt på, gitt. Skremmende.

*finne frem King of Cards*

Lenke til kommentar

Submit it to me, youngster! Indeed, indeed! Submit it to me, youngster! Indeed, indeed! Submit it to me, youngster! Indeed, indeed!

And all the ladies proclaim that I'm quite adequate for a man of my racial denomination.

You are aware of the difficulty entailed in simply managing one's life today! The one whom we're considering is not popular, but he attempts to give off that air nonetheless.

He may be unaware of certain pertinent pieces of information, and he may not be urbane...

But that which he does not possess, well, be assured that he substitutes for it in his own mind!

Attention! Attention! Engage that neoteric device!

PRAISLESS!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...