L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Søtklisset jeg kom med, som bare er en så nydelig sang, til tross for at den er så kvalmende klisjé at det gjør vondt. Du har rett i en ting hvertfall. Den gjør vondt å høre på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Lars, liker du Ma Numminen? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Lars, liker du Ma Numminen? ^^ På generell basis så kan jeg ikke si jeg har hørt så mye, men det er da umulig å ikke digge Gummiboll! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du har rett i en ting hvertfall. Den gjør vondt å høre på. Gjør det vel ikke! Det der er musikk som skal settes på om sommeren, i 2-3 tiden på ettermiddagen en lørdag, for så å prøve å få gjort noe husarbeid mens man ler seg skakk av mammaen min som begynner å danse og synge. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Lars, liker du Ma Numminen? ^^ På generell basis så kan jeg ikke si jeg har hørt så mye, men det er da umulig å ikke digge Gummiboll! Det har du absolutt rett i ^^ Har du hørt den på engelsk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Residents eier alle som en! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Gjør det vel ikke!Det der er musikk som skal settes på om sommeren, i 2-3 tiden på ettermiddagen en lørdag, for så å prøve å få gjort noe husarbeid mens man ler seg skakk av mammaen min som begynner å danse og synge. ^^ Som alltid så har du rett til din mening selv om den er feil. Og jeg som trodde jeg hadde fått deg frelst på Tom McRae Det har du absolutt rett i ^^ Har du hørt den på engelsk? Så klart man har hørt originalen. Det er jo en klassiker det også, men den fungerer mye bedre på finsk-svensk eller whatever. Endret 15. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hallo folkens. Jeg sitter i klasserommet nå å kjeder meg.Har hatt fri i en time og har matte om en halvtime.. -.- Hører på noe skrål fra datan til han ved sia ta meg... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 be han om å sette på "the residents" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Som alltid så har du rett til din mening selv om den er feil. Og jeg som trodde jeg hadde fått deg frelst på Tom McRae Hm. Ham tror jeg det er flere uker siden jeg har hørt på, gitt. Skremmende. *finne frem King of Cards* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 *storkoser seg med Pink Floyd* One of these days I'm gonna cut you into little pieces ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 En mindre kjent PF-sang (for annet enn folk som har peil) som alltid får hårene til å reise seg på meg er When the tigers broke free Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 OooOOooO. Jeg er sentimental så jeg holder meg til the great gig in the sky. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bike er jo også en liten artig låt fra PF. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 I'd buy that one any day! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Endret 15. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bike er jo også en liten artig låt fra PF. I got a bike you can ride it if you like. It's got a basket, a bell to ring and things to make it look good. Jeg må si de 3 og et halvt siste minutta av A Saucerful of Secrets er ganske digg au. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Submit it to me, youngster! Indeed, indeed! Submit it to me, youngster! Indeed, indeed! Submit it to me, youngster! Indeed, indeed! And all the ladies proclaim that I'm quite adequate for a man of my racial denomination. You are aware of the difficulty entailed in simply managing one's life today! The one whom we're considering is not popular, but he attempts to give off that air nonetheless. He may be unaware of certain pertinent pieces of information, and he may not be urbane... But that which he does not possess, well, be assured that he substitutes for it in his own mind! Attention! Attention! Engage that neoteric device! PRAISLESS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg